Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Ahh zo leuk!!

Echt zo leuk! :smiley:

Erik heeft ook een vriendin trouwens

1 like

Hopelijk is het lekker Cosi met Maxi :innocent:

8 likes

Ahh wat een geweldig nieuws, zowel van Steffi en Roel als van Erik!!

Hahah te slecht dit :joy:

1 like

Ik las het, en hij zei ook dat Annemiek langs was gekomen om zijn jas te brengen (na een jaar ofzo), maar hij was er niet. Vindt het wel leuk van Erik dat hij haar waarschijnlijk lekker negeert nu zij misschien toenadering zoekt nadat haar relatie over is. Of ze kwam gewoon echt alleen zijn jas brengen.

2 likes

Ik zag Jan en Nienke vandaag en zag er niet bepaald uit alsof ze uit elkaar waren :eyes:

41 likes

Oehhhh

Wowww. Hallo details

Ik hoorde gister bij rtl boulevard dat Bastiaan en Milou uit elkaar zouden zijn. de kro wilde niet reageren, maar zei ā€˜kijk maar naar de kerstspecialā€™, dus blijkbaar komt er een update-aflevering.

6 likes

Oh dat zou mij zo leuk lijken, ze leken namelijk echt verliefd.

Milou heeft ook een vlog pauze ingelast dus wie weet :scream:

ahahaha dacht dat dit een antwoord op de breuk tussen bastiaan en milou was

1 like

Oh haha nee natuurlijk niet, ook al vond ik Milou en Bastiaan heel klef vond ze wel bij elkaar passen. En als Milou het uit heeft gemaakt omdat Bastiaan per se wilde dat ze direct naar zijn boederie kwam dan vind ik haar alleen maar stoer.

1 like

Ze is zelf vrijwel direct verhuisd volgens mij dus dat is te laat.

Volgens mij woonde ze nog wel in Frankfurt maar ging ze wel voor lange tijd naar Zeeland omdat ze toch veel thuis mocht werken tijdens corona.

Tijdens de opnames van de kerstspecial waren Milou en Bastiaan nog samen maar werd wel gezegd dat ze inmiddels uit elkaar zijn. Ze klonken al niet heel enthousiast over de relatie toen Yvon langskwam.

2 likes

Ik was vergeten hoe onsympathiek ik Geert vond maar ben er weer helemaal aan herinnerd

2 likes

Is toch ook te zielig nu die kalkoen uitkiezen :pensive:

2 likes

Oh gadverdamme ik word helemaal naar dat ze gewoon een kalkoen uitkiest om te vermoorden en op te eten
En wat een enorm sneu zicht al die kalkoenen opgepropt in een hok :pleading_face:

7 likes