Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Ja ook al 9 terug wtf. En Audrey en Hans. Wauw wauw. Ik word oud

1 like

Pijnlijk hè, maar waar. Wel echt zoooo leuk om terug te zien. Kreeg meteen ook helemaal gevoelens terug van hoe ik me toen voelde. Gewoon jaren geleden allemaal, hallo even normaal doen

1 like

Echt een superleuke aflevering. Vond het stukje van Wietse en Neeltje wel mooi, en ook van Leo en zn vrouw. Dat je ziet dat mensen het echt goed hebben samen, en dat door een tv programma.
Wel bizar inderdaad dat ik het seizoen van Wietse en Neeltje al keek en we nu dus 12 jaar verder zijn :laughing: :laughing:

4 likes

Steffi is nu trouwambtenaar! Heel leuk. Door haar zou ik wel getrouwd willen worden haha

https://www.instagram.com/p/CNxgluehgPk/?igshid=1gsefw1rit05p

1 like

29 augustus worden de nieuwe boeren voorgesteld!

16 likes

Zooooooooooooooooo veel zin in dit nieuwe seizoen! De uitzendingen zullen dan ws in het nieuwe jaar zijn?

2 likes

Yaaaas zin in :star_struck: Wel jammer dat we na de voorstelaflevering altijd nog zo lang moeten wachten

Ik denk dat er minstens 3 vrouwen in zitten, die hoedjes zijn echt niet spontaan gekozen door de deelnemers

1 like

Die hoeden vind ik ook opvallend ja!

1 like

Jaaa! :partying_face: Ik ga sws voor BZV. Heb niks met ER :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

BZV vanavond (geen reclames!) en dan morgen via Videoland ER, ook zonder reclames.

9 likes

Zitten jullie er al klaar voor? Ben benieuwd naar de boeren.

Edit; gewoon omdat het kan deel ik onderstaande hahaha (sorry ga er gewoon zo stuk om)

18 likes

Heb er echt zin in! Zometeen pizza erbij en dan lekker 1 uur en 15 minuten zonder reclame wegkijken🎉

Ja ik ga ook overstappen. Leven is te kort voor reclames

1 like

Is zo alleen de voorstelronde zodat we kunnen schrijven? :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

Zoek je nog een boer of boerin toevallig?

1 like

Begint weer als mooie propaganda met die kinderen :sweat_smile: Geen zin in

2 likes

Ja pffff zo romantisch dat boerenleven

1 like

Meh het is al begonnen. Ik was te laat. Wie is deze hottie?

Hij verkoopt zich wel he :joy::joy: Vaak spijt van dingen?