Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Maximaal twee opties? :frowning:

1 like

Poll maken going wrong

2 likes

Fijn dat Rob even aan Wendy uitlegt wat ze nodig heeft. Echt, run while you can

Sander is echt een gouden vent. Ik hoop zo dat Janine dat ook ziet

15 likes

Ik probeer Janine en Sander te :sparkles: manifesteren :sparkles: met m’n stem

10 likes

Evert Santegoed heeft diepduikende research gedaan en z’n journalist opslag gegeven voor deze hint:

@Reflect k denk dat Maud zichzelf heel goed kan vermaken. Die verzint het wel, honden uitlaten zou ze daar in principe net zo goed kunnen.

2 likes

Maar dit artikel is oud? Van 18 april, voor de keuze op tv is geweest. Is hier ook besproken.

Overigens ben ik het eens dat Maud zich prima kan vermaken. Ook in Heemstede lijkt mij haar geen feestbeest die veel mensen om zich heen heeft. En de lijkt mij ondernemend genoeg om iets te vinden dat bij haar past. Verder is ze ook wel een match omdat ze hardop analyseert. Dat helpt stille Evert ook weer met woorden vinden.

3 likes

Snap ik, maar dit is zo lang geleden opgenomen dat ik er op vertrouw dat ze bij de reünie (4,5 maand na de opnames hoorde ik) nog wel bij elkaar zijn

1 like

Ik heb de laatste 3 afleveringen niet gezien, maar alles in dit topic gelezen. Het is echt bijna alsof ik weet hoe de afleveringen gingen :joy: ik mis nog steeds @Evert met haar janine uitspraken. Waarschijnlijk kan ik ze deze week sowieso terugkijken. Maar ik denk dat ik dit topic alleen al lezen leuker vind dan de afleveringen zelf.

3 likes

Maar eigenlijk verdient Sander dan toch ook een wat meer ā€˜sparkling’ enthousiast meisje, wat zij echt totaaaal niet is

9 likes

Voor de webserie kijkers, die Joost is toch ook wel echt een hark :confounded: in het begin leek hij me nog wel okƩ
(Die Ilona ook wel een beetje vaag trouwens met d’r matje)

4 likes

Net terug gekeken, maar dat shot van Rob en Wendy in het reuzenrad: dat is toch gewoon aanranding? Er is precies nul consent maar Rob drukt gewoon zijn zin door met die kus. Werd er echt naar van.

7 likes

Kon het niet kijken hier gisteren :cry:

Maar mijn observaties; Sander zag er doodmoe uit na dat weekend met Janine. Heb echt met hem te doen want hij probeert zo erg het haar naar d’r zin te maken en zij blijft terugdeinzen. Heb niet echt vertrouwen in die 2 eigenlijk. Denk toch dat Sander het op een gegeven moment zat is. Dronken Hans is mijn favoriet. Denk dat zij inmiddels al bij elkaar ingetrokken zijn. Evert en Maud stan ik ook nog steeds alleen Maud moet wel even stoppen om hem te behandelen als een kleuter en Evert moet zijn zinnen eens gaan afmaken. Ik vond het wel heel schattig dat hij op het einde zei je bent heel lief en ik hou van jou :pleading_face:

Rob en Wendy heb ik geen woorden voor

22 likes

Maud reageerde op die ā€˜ik hou van jou’ van Evert trouwens wel echt alsof hij een dreumes was en eindelijk wat woordjes brabbelde ofzo

Ik heb er een hard hoofd in

9 likes

Maar alles is nog nieuw dus Maud is extreem excited en wil de hele tijd over alles kletsen en alles overanalyseren, en Evert is nog niet helemaal losgekomen. Ik denk dat het wel goed kan komen als ze beiden iets meer aan elkaar gewend zijn eigenlijk.

15 likes

Haha ik had bij dat stukje juist het idee dat ze voor het eerst met haar mond vol tanden stond! Maar misschien wil ik te graag dat het gaat werken :grimacing:

6 likes

Ik vind Rob zo een narcistische man. Vooral toen hij tegen die ene vrouw met krullen ging vertellen dat zij het niet was geworden en een hele lange stilte liet vallen zodat die vrouw bijna moest smeken: vertel dan!!! Dat deed ze gelukkig niet.

En die Janine, zooo vermoeiend. Prima dat je het rustig aan wilt doen maar je kunt dan toch leuk blijven doen en rustig aan. Ze komt zo negatief over, elk leuk moment roepen ik heb paniek. Dat is toch ook niet leuk voor die man. Ik vond hoe ze iedereen ging vragen wie ze moest kiezen ook zoooo raar, dat kunnen ze toch niet voor jou beslissen.

Annette en Hans zijn echt schattig, ik zag al een leuk stel in ze toen ze waar Dinie bij was de slappe lach kregen.

Ik vind het zo jammer dat ze in de vooruitblikken alle spoilers al weggeven. Ik weet nu van een paar stellen dat ze bij elkaar zijn. Ben bang dat Gerben alleen is nog.

4 likes

Ik vraag me af of janine op dit moment uberhaupt wel klaar is voor een relatie, ze zit volgens mij helemaal niet lekker in haar vel. Ik zie dat niet zo 1 2 3 omslaan.

10 likes

Ik vind het niet meer leuk om op Jeanine te zeuren omdat ze zo duidelijk in de knoop zit met zichzelf en ik vind het zo sneu. Ze heeft het echt zwaar en komt er niet uit en dat is super naar, laat staan op tv.

Ik hoop dat ze misschien met iemand gaat praten/therapie of dat Sander haar ermee kan helpen, want het is super naar als je ā€˜alles’ hebt maar er gewoon niet van kan genieten.

24 likes

Ons jeanine moet gewoon lekker in therapie

4 likes

Ik vind die Sander wel echt een schat hoor, had hem in eerste instantie ingeschat als beetje stille en botte boer maar vind hem wel echt heel liet overkomen terwijl me dat toch ook best lastig lijkt soms

6 likes