Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

BELANGRIJKE huishoudelijke mededeling!

De aflevering van zondag begint om 20.56 uur.

14 likes

Dacht even dat ik in het MAFS-topic zat te lezen :exploding_head:

2 likes

Ik haat voetbal. Waarom heeft dat altijd met alles voorrang. Dit is niet eens een live wedstrijd maar gewoon studio sport. Genoeg!!!

(Dat half uurtje maakt me niet uit haha maar voor m’n gevoel worden zo vaak dingen niet uitgezonden of een week uitgesteld omdat er dan iets met voetbal is)

17 likes

Evertttt!! :raised_hands:t2::raised_hands:t2::clap:t2:

https://www.instagram.com/p/Cdfu9sFqThl/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

29 likes

Hoppaaaa! Vond Yvon vaak ook echt vervelend bij hem.

11 likes

Die man is misschien helemaal op zijn manier sassy geworden door Maud :stuck_out_tongue: Superleuk

24 likes

Hahaha wat een baas! :clap:t2::smile: Yvon denkt: okeee ander onderwerp.

8 likes

En na het zien van de afleveringen gedacht. “Jezus wat hebben ze me als een stille nietszeggende boer gefilmd en geknipt!”

7 likes

Da’s wel heel letterlijk vertaald ja. Dan kunnen ze Evert ook net zo goed in t dialect vertalen :joy:

1 like

:rofl: ik kan gewoon niet met die eeuwige trillip van Hans haha

3 likes

Ja heel zuur ben ik nu maar ik vind yvon al jaren een stomme trut. Met haar veel te lange stiltes. Maar ze is nu eenmaal helemaal 1 met het progamma. Ze zal het vast ook goed doen maar meh. En idd, go evert.

1 like

Zijn we klaar voor de finale?

3 likes

Helemaaaaal ready. Alleen moeten we vandaag wachten tot 21:00u :pleading_face:

4 likes

Ja waarom is er extra sport?

3 likes

Op twitter las ik net Robdringerig en ik lachte zo hard

15 likes

Jullie kunnen allemaal boos zijn maar ik kom net van het terras afgerold dus ben de voetbalgoden dankbaar. En er staat nog wijn.

4 likes

Hoezo kon studio sport niet gewoon eerder beginnen

1 like

Het begint altijd om 19:00 dus ik bedoel begin dan om 18:00 al :grimacing:

Ohnooooo ik deed per ongeluk ‘Nee’ bij Hans en Anneke :sob: sorry voor het verpesten van de 100%

Zin annnnnn

1 like