Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

huilen

1 like

Neee niet nog zo’n compilatie :grimacing:

Lijkt me wel pijnlijk om hier dan bij te zitten in je eentje, al die happy stelletjes pfff

12 likes

Die bulderlach van Hans, iconic

6 likes

Welke stagiaire heeft de muziek uitgekozen

8 likes

Jammer dat Wendy niet aan het woord is geweest

17 likes

Volgens mij heb ik nog bij geen enkel seizoen zoveel traantjes gelaten bedenk ik me nu. Volgend jaar kan alleen maar tegenvallen, mooi seizoen :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Toch sad dat sonja en koop er niet waren

7 likes

Aaah jongens, ik vond t zo leuk. Hopelijk komt er snel een nieuwe serie

8 likes

Denk dat ze Wendy nog wel gevraagd hebben maar dat die niet meer mee wilde werken. Vermoed ik.

15 likes

Naah vond het echt een leuk seizoen! Heb nog nooit zo vaak uitgekeken naar een avondje boer zoekt vrouw

8 likes

Ik denk eigenlijk dat ze Rob deze aflevering sowieso een beetje in bescherming hebben genomen.

16 likes

Dat kan ook dit jaar: Schrijf een brief aan deze boeren | Boer zoekt Vrouw

:smirk: :smirk: :smirk: :smirk: :smirk: :smirk:

6 likes

Heeeerlijke feelgood aflevering :smiling_face_with_three_hearts:

En voor iedereen met BZV-rouw: morgen kun je nog naar de bzv podcast luisteren :wink:

5 likes

Wel heftig, Songfestival- en BZV-finale in één week. :smiling_face_with_tear:

6 likes

Omg net gekeken en Maud en Evert zijn echt geweldig samen :heart_eyes::heart_eyes: janken! Eigenlijk alle 4 de stellen! En Rob is echt nog steeds irritant. Gun hem de liefde, maar hij moet wel echt een beetje dimmen

3 likes

hee late reactie maar ik ken deze locatie, grappig

1 like

Ja sorry ik was Gin en Tonics aan het drinken en kon niet concentreren op typen terwijl ik ook wilde kijken haha.

Maar heb alles gezien!

1 like

Rob laat zich weer van z’n beste kant zien. Het ligt natuurlijk niet aan hem.

Even Libelle linkje geplakt want AD is premium.

7 likes

“Hij heeft de vrouwen naar eigen zeggen nu voor het uitzoeken. “Ik krijg wel heel veel reacties van vrouwen. Ik heb zelf tijdens de uitzendingen ook veel Instagram-verzoeken en brieven gehad met als strekking: stap uit het programma en ik wil met je verder. Ook na de laatste uitzending hebben zich zeker nog 25 vrouwen gemeld.””

image

16 likes