Nou, good for you toch Robje! Ga dat lekker uitzoeken maar ga dit niet zo petty met de wereld delen.
Nou ik denk ik dat een instagram volgverzoek niet gelijk staat aan een liefdesverklaring, maar ik hoop dat hij een leuke liefde vindt, hij wil
Het duidelijk heel graag.
En grappig trouwens: Sander had al eens op de boerderij van Jouke gepast!
Vind dit ook leuk om te lezen haha, Christiaans socials ontploften blijkbaar na de uitzendingen
Toos: Waarom had je plastic gespannen bij de boerderij?
Toos weet de goede vragen te stellen
Ik snap het eeeergens wel. Het is ook niet niks om heel Nederland over je heen te krijgen en belachelijk gemaakt te worden. KRO verzint niks natuurlijk maar ze knippen het uiteraard allemaal wel zo dat het er op z’n slechtst uit ziet. Voor iemand met een opvallend karakter, zonder ervaring op tv, is dat hartstikke heftig.
Dit. Plus ‘Geile’ Geert is ook op een bepaalde manier geprofileerd en heeft daar nog lang heel veel last van ondervonden. Ik denk dat Rob ook echt wel op een bepaalde manier is neergezet door de redactie.
Niet dat het nou wél een leuke vent zou zijn maar alles wat je op tv ziet is natuurlijk ook eigenlijk maar 1 kant van het verhaal (en altijd aangedikt voor de kijkcijfers).
Marc Marie vertelde in z’n podcast wel dat de KRO de beelden van bijvoorbeeld z’n serenades niet vrij geeft om te gebruiken in talk shows etc omdat ze de deelnemers wel willen beschermen. Dus ze doen meer dan de gemiddelde reality show. Maar natuurlijk word je wel gewoon zo spraakmakend mogelijk neergezet inderdaad.
Voor wie nog niet genoeg heeft van Rob’s muzikale uitspattingen; hij heeft liedjes op Spotify staan onder de artiestennaam RJ69.
Voor degenen die net als Sonja even iets willen luisteren wat wel binnen komt: luister ‘de reis’
“Ik open mn hart
Dus laat het niet breken
Het voelt als een deken
Iedere dag”
34 monthly listeners, dat zijn vast die groupies die hem mailen!
Ik dacht even dat er al een nieuw seizoen aangekondigd was. Zit echt in een gat
69 is plz z’n geboortejaar toch
Met hem weet je het nooit
Rob strikes again
Omg!
Woooooow dit vind ik echt een HELE nare en valse actie van haar. Zeker in deze context. Een DM sturen is niks mis mee als hij dat netjes doet, en hem dan zo op het grote internet outen, ook nog in de context van ‘ach ja ik ben nog niet zo wanhopig als hij’ vind ik echt héél lullig.
Valt toch wel mee?
Nou het zal je zelf gebeuren dat je bij iemand in de DM slide en dat dat de dag erna op het AD staat met het idee van ‘pff wat dacht je’. Dan schaam je je toch dood. Die man doet ook maar z’n best. Ze had zijn naam echt niet hoeven gebruiken, dat doet ze puur als een soort humble brag en hem daarbij te kakken zetten. Vind het persoonlijk zelf pesterig gedrag vanuit een volwassene.
Oh dat vind ik niet. Zoveel zegt ze toch niet?
Vind zelf de reactie van @Hihalarisch flauwer. Strikes again, valt wel mee toch? Hij heeft een berichtje gestuurd, laat die man lekker.