En er zijn twee boeren die Rob heten hè. Misschien gaat het wel om witlof-Rob!
Bij de ‘De boer zoekt podcast’ hebben ze net een aflevering uit met hem. Blijft een aparte man. Maar sinds deze uitzending wil mijn vriend ook zo’n frietkar.
Ja er waren hier al mensen die heel erg hoopte dat 69 sloeg op zijn geboortejaar
Hahahaha dat hoopte ik idd ook.
M’n vriend en ik zijn De Reis hard aan het meezingen hahahahahhaha.
Ik zag gister of eergister reclame van de kro met ‘binnenkort nieuw seizoen boer zoekt vrouw’. Dat kan niet kloppen toch?!
Is dat niet het programma “onze boerderij”?
En nu zijn ze weer on tour door Europa met boeren van het laatste seizoen (wat dus net is afgelopen). Ben benieuwd wie dat allemaal zijn. Sws Gerben en zn vriendin (ben haar naam kwijt. Vrouw die op de hogeschool werkt iig). Die spotte ik in een story afgelopen week
Nu ook Jouke en Karlijn dus (bron: story van Yvon). Weet niet of er in de tussentijd ook anderen mee geweest zijn. Dat heeft ze dan iig niet gedeeld
Het lijkt of Jouke een selfie maakt en Karlijn niet kijkt. Maar Yvon maakte een filmpje waarbij ze iedereen filmde (eerst de crew, toen Bertie) en op het laatst dus hun haha
Ja, ik geloof ook echt dat framing in elk tv programma wordt gedaan! (Al is het bij sbs6 nog wel erger )
Wel heftig om dan aan dit programma mee te doen want het het wordt foor zoveel mensen bekeken!
Ze zoeken weer boeren/boerinnen voor een internationaal-Europa bzv seizoen! Er gaat dus weer een nieuw seizoen komen
https://www.instagram.com/p/CkYxdh7jwuH/?utm_source=ig_web_copy_link
Haha, dit is de eerste keer dat ik kijk naar BZV België omdat er iemand meedoet die van dezelfde streek is. Go Kevin!
9 april voorstelronde voor het nieuwe seizoen
en nieuw concept! ze volgen 5 boeren in Europa, dus geen selectie op basis van aantal brieven.
Beetje afgeleid van de Vlaamse variant denk ik. Daar volgen ze ook een vast aantal, vooraf uitgezochte boeren
Of er was niet genoeg opgave voor dit jaar, kan ook nog natuurlijk
Zo was het toch ook de vorige keer dat ze een internationaal seizoen deden? Of ben ik de minder populaire internationals al vergeten?
Alle bzv internationaal series (2 volgens mij) hadden dit concept
Nahh wat leuk. Vond hem in de webserie altijd heel hartelijk en leuk overkomen
En Rick Evers heeft vast weer zn fb pagina getest dus ik zit klaar!