Oh dat was vreselijk
Ja klopt. Als je er een verlegen man bij zet, wordt het heel stil denk ik. Maar misschien gaat ze ons verrassen en gaat ze heel enthousiast op zoek naar de liefde.
Nou dat vleesstierenbedrijf vind ik deprimerender dan Oostblokakkerbouw hoor
Jammer dat er niemand in Spanje of ItaliĆ« ofzo zit, dit heeft allemaal zoān grauwe vibe
He
Zijn stopwoordje is he hahaha
Als je er eenmaal op let is 't zooo irritant
Ja, vreselijk hahaha. Bij elke zin denk ik: er komt weer he aan! En ja hoor
Nou als ik moet kiezen ga ik naar die lelijke keuken in frankrijk
Mijn moeder vindt boer richard met zijn oostblok boerderij iets voor mij
Helemaal zin in dit seizoen. Wordt wat met twee van die never been kissed boeren. Hoop op Boer Herman perikelen.
Nou alleen die vrouw in Frankrijk vond ik leuk (qua totaalplaatje, boerderij erbij), wat een troosteloze bedoening verder
En dat andere meisje is echt veeeeeel te jong
Die Franse vrouw is toch gewoon op zoek naar een niet-overleden versie van haar man? Ik vond haar in alles uitstralen dat ze gewoon een plaatsvervanger zoekt. Iemand die past in de droom die ze met haar man had ipv iemand met wie ze een eigen droom kan ontdekken. Ik vond haar totaal niet overkomen als iemand die hier klaar voor is.
Heb de aflevering niet gezien gisteravond maar las wel het artikel erover op AD en vooral de gehighlighte zin gaf me dezelfde vibe, inderdaad
Yup⦠en ook meteen emotioneel worden toen er iets over hem werd gevraagd. Wat natuurlijk mag, ook nog na 20 jaar! Maar toen kreeg ik toch wel meteen het idee dat ze er nog niet echt klaar voor was⦠3 jaar is ook nog best kort.
Ach dit was met Hans toch ook vorig seizoen? Die was ook emotioneel (als het het over zijn vrouw ging). En is uiteindelijk toch hartstikke gelukkig geworden met Annette. Die wonen sinds deze zomer samen
Als ze er echt niet aan toe zou zijn zal ze zich vast niet opgeven. Want het is nogal wat wat er dan allemaal op je af komt
Jaaa wat een trieste bedoeling allemaal zeg. Hoe kom je er ook terecht, slovenie en dan daar?! Slovenie is super mooi maar dat leek er niet op.
En dat meisje is idd veel te jong, arm ding.
Die franse vrouw idd, ik dacht hetzelfde, direct emo als yvon ernaar vraagt. Die is er niet klaar voor. En dan nog, je wilt toch niet in de droom van haar en haar overleden man gaan wonen? Lijkt me heel raar, voor beiden. En vorige seizoenen was het al moeilijk voor bijna iedereen om het hele leven om te gooien en op de boerderij gaan wonen. Nu moeten ze ook nog emigreren naar een troosteloze plek (behalve normandie). Zie het nog niet slagen
Och en hoe yvon die arme boer van 42 ondervroeg dus je hebt nog helemaal geen ervaring? Helemaal niks? En hoe oud ben je? 42?! Arme man hahaa
Ik zit de aflevering terug te kijken en die boer in edit: Slowakije lijkt leuk, alleen de omgeving lijkt me heftig wennen als je daar ineens heen zou gaan.
En bij de jongere boeren/boerinnen zoals nu Bernice denk ik altijd: heb je de kroeg/datingapps al geprobeerd haha
Oh ze zegt net dat ze alleen naar de supermarkt gaat, dan snap ik het
Slowakije
Oh sorry zit duidelijk niet helemaal op te letten! Zal het even aanpassen