Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Wat omslachtig dat ze allemaal naar NL moesten komen. En van dat diner zag je welgeteld 3 minuten

1 like

Zal het speeddaten ook niet in NL zijn?

1 like

Weer lekker veel boerenlobby met die aankomst op een trekker en streekgerechten blablablabla. Doe gewoon ff die brieven laten zien, de datingshow must go on

5 likes

Je beste vriend een hand geven, zakelijk

2 likes

Ugh haat echt mensen die hun beste vrienden begroeten met een handdruk

4 likes

Ik had deze titel gelezen, maar nu ik 't artikel open lijkt t me eigenlijk speculatie haha. Maar we gaan 't zo zien.

https://www.ad.nl/show/nieuwe-podcast-ad-bzv-cafe-boer-richard-krijgt-ondanks-zn-slowaakse-portiekflat-de-meeste-brieven~a28ad171/

Die heaters :rofl: 8 graden maar voor het shot gaan we buiten zitten hoor!! zonder jas :rage:

3 likes

Heel boekwerk hebben sommige vrouwen geschreven :joy:

5 likes

Oh nee maar 18 vrouwen voor haico… gaan ze hem dan ook niet verder volgen of doen ze dit seizoen iedereen volgen?

1 like

Iedereen gelukkig!

4 likes

Volgens mij doet iedereen mee. Had er wel meer verwacht bij hem though

1 like

Ja vind hem wel aandoenlijk met dat hoofddeksel hoe noem je zoiets überhaupt
En een charmant accent is dat Drents?

2 likes

Bernice lijkt in haar gezicht en uitdrukking echt op Yvon

Bernice doet me heel erg denken aan Annemiek van een paar jaar geleden.

10 likes

Ik zou echt een paniekaanval krijgen als ik 430 brieven van geĆÆnteresseerde mannen moest door akkeren. :sweat_smile:

27 likes

Ja kan me ook niet voorstellen dat dit een succes wordt, eerste keer dat ze überhaupt gaat daten en dan ook nog allemaal camera’s erbij?

5 likes

Ik vraag me echt af wat voor type vrouwen bij richard willen wonen

2 likes

Dat krijg je toch ook nooit gelezen in een paar uur :grimacing:

2 likes

Met zoveel brieven kijk je denk ik uiteindelijk alleen naar de foto’s :sweat_smile:

1 like

Als zon briefschrijver in beeld komt wordt die dan automatisch uitgekozen? Ja toch