Waarom doet ze überhaupt mee met deze instelling
Misschien is ze lesbisch
Ohhh was dat die Limburgse vorig jaar? Ja die deed ook steeds zo moeilijk.
Ja geen idee wat die nou had maar volgens mij nog wel samen met die kandidaat met die capuchon truien de hele tijd
Stef Bos
Zo’n cadeau is wel heftig
Jaaa die!
Ja
Maar Gerben is ook wel de meest boerse naam ever (?) Misschien lacht ze omdat het zo toepasselijk is (sorry aan iedereen die Gerben heet)
Die Allard zegt iig wijze dingen. Vind Bernice nu al hinderlijk
Ja, zij is echt nu al mijn BEC.
Het is nu al afgelopen??? Haha echt 0 gebeurd, zo krijg je de zondagen wel vol tot kerst
Ja van mij mogen ze deze aflevering ook wel overslaan. Als je dit niet gezien hebt mis je echt niks.
Ja, bij de NL serie zijn er 10 boeren, van wie er 5 afvallen, maar die krijgen wel 1 of meerdere briefschrijvers te ontmoeten, of bellen ze direct. Dan gebeurt er iets. Maar dit is zo braaf geregisseerd ook.
Maar die meid van 23 is toch gewoon gevraagd om mee te doen? Overduidelijk dat ze er eigenlijk helemaal geen zin in heeft
Zo kwam het ook al op mij over… denk dat dit echt nergens op uit gaat lopen.
Haico vind ik echt een schatje
Ja hè ik dacht hoe kun je je ooit concentreren op die brieven zo
Haico vind ik geen lelijke man en lijkt me ook lief. Verbaast me dat hij zo weinig brieven heeft gehad.
Edit: oh hij is heel klein
Hoezo heeft die man uit Slowakije nog zoveel brieven? Daar wil je toch niet dood gevonden worden En die vrouw uit frankrijk, zo leuk! Maar had bij haar wel meer brieven verwacht. Maar is denk ik de leeftijd ook
Ik vind de stukjes/samenvatting van Rick Evers altijd zo leuk om te lezen na de tijd. Hij plaatst dit altijd op Facebook maar ik zie dat hij het ook op zijn website plaatst.
Ik lees veel negatieve reacties over Bernice. Zelf sta ik wat milder tegenover haar. Ze is erg jong en heeft gewoon letterlijk 0 ervaring met mannen. Als je dan 430 brieven krijgt is dat enorm overweldigend. Ze wist zichzelf totaal geen houding te geven.
En als je dan verder van nature een beetje een piekeraar bent en jezelf wil beschermen tegen mogelijk gekwetst kunnen worden in de liefde, dan voelt 430 brieven moeten beoordelen als een enorme opgave. Dat is niet “leuk”.
Hopelijk kiest ze 10 mannen die haar op haar gemak stellen en wat vertrouwen geven. Dan zie ik het wel goed komen.