Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Haha leuke tip.

‘Goed, we hebben vijf mensen die allemaal een stapel brieven doornemen. Hoe maken we daar leuke tv van?’ ‘Ik weet iets’, riep iemand. ‘We zetten ze bij een molen.’ Briljant. Diezelfde persoon was ook verantwoordelijk voor de ondertiteling ‘Winter 2023’. Over klap van de molen gesproken.’

3 likes

Ik vind haar ook eigenlijk wat te jong om mee te doen en ik vind ook eigenlijk niet dat wij deze kwetsbare ontdekkingstocht met haar mee moeten beleven. Vind dat wat een stomme keuze van bzv, neem dat haar verder helemaal niet kwalijk.

8 likes

Zou het geen kunstgebit zijn?
Mijn schoonvaders kunstgebit ziet er iig net zo uit.

Haha, Richard is wel een lekker nuchtere Groninger.
‘Opzich best wel positief’
‘Ja, daar bedoel ik mee dat het me wel aanstaat’

't Kon minder!

5 likes

Nou dit. Ze is 23 maar qua levenservaring 14. Qua looks dan weer 40 :sweat_smile:

2 likes

Ben ik met je eens. Hoop dat ze goed begeleid wordt! Tegelijkertijd kan ze er veel uit halen. Boerin Annemiek (vind ik een beetje eenzelfde type) is bijv. daarna nog mee gaan doen met Expeditie Robinson. Maar het heeft zeker iets naars als meer kwetsbare/jonge mensen als entertainment dienen (vind ik ook altijd bij andere reality tv).

2 likes

Ja eens! Ze is nog nooit verliefd geweest, dus hoe weet je dan waar je naar moet zoeken? Gaat alleen maar heel frustrerend worden omdat er heel veel mensen zijn die iets van haar willen en zij waarschijnlijk alleen maar in haar hoofd zich heel druk maakt.

1 like

Naar iemand van wie je hart een sprongetje maakt lijkt me een goed begin? Hoop dat het haar lukt haar gevoel een beetje toe te laten maar kom op dit is bepaald niet de eerste boer(in) die introvert is en zonder liefdeservaring, een boel van haar voorgangers hebben toch een partner leren kennen. En eerlijk is eerlijk Yvon kan bij zulke types echt een goed steuntje in de rug geven

5 likes

Ik dacht de hele tijd dat er iemand langs kwam maar het was de molen :grin:

Hoezo is het altijd voor het leven? Tuurlijk dat zou mooi zijn maar wat een druk

Och ja dit. Alles voor de kijkcijfers. Als ze dit niet hadden benoemd zo expliciet had hij veel meer brieven ontvangen denk ik. Hij heeft toch een hartstikke leuke kop en lach ook! En volgens mij ook gewoon een lieverd. Echt sneu

2 likes

Nou ik vond toen Bernice gisteren heel terughoudend was dat haar vraag ‘word je er blij van als hij volgende week tegenover je staat ja of nee’ simpel en treffend was, toen klaarde ze ook meteen een beetje op

2 likes

Zou bzv best graag willen boycotten vanwege die boerenlobby maar ben er te zwak voor :sob:

1 like

Zitten jullie hier niet gewoon een beetje lelijk op haar te haten? Ze is qua looks 40 en mentaal 14? Wtf

Zal me echt niet verbazen als ze gewoon hartstikke verliefd wordt.

Echt de combinatie van valse zorgen (ze is te jong om het zo te doen) en mega vileine opmerkingen op iemand die je van hooguit 30 min tv kent, wiens enige reden voor deze reacties is dat ze niet mega enthousiast overkomt terwijl ze jou niks nada noppes heeft misdaan is echt bijzonder.

25 likes

Ben nu terug aan het kijken maar eerlijk sommige mensen zijn ook heel erg zweverig, snapbest dat Bernice daar meteen op afknapt vooral als ze zelf nog niet echt ervaring heeft met relaties. Die jongen die in beeld kwam met zijn brief vond ik wel leuk!

Haico lijkt me echt lief, ik hoop dat hij iemand kan vinden

1 like

Hoe moeilijk is het ook om uit 430 brieven er 10 uit te kiezen? Ik moet er niet aan denken om in 1 dag al die brieven te lezen en dan ook nog de 10 leukste uit te kiezen. Als je dan ook jong bent en niet precies weet wat je zoekt omdat je weinig ervaring hebt helemaal niet te doen.

Volgens mij kun je er beter max 100 hebben.

4 likes

Denk ik ook, zeker als er nog mensen mee uitzoeken. Kans is groot dat je droom man onopgemerkt blijft.

2 likes

Ja en als je eerst die brieven zou selecteren op uiterlijk (als in wel of niet je type / aantrekking), zoals je veelal in het ‘echt’ doet of op dating apps, dan vallen mensen daar waarschijnlijk weer over hoewel dat denk ik qua eerste schifting veel zou kunnen helpen.

2 likes

Luie vraag: is het de moeite de eerste ep terug te kijken of dit seizoen skippen?

• Kijk het; ik ga verder kijken
  • Kijk het niet; ik ga niet verder kijken

0 stemmers

2 likes

Ik vond hem helemaal niet saai! Maar ik hou ook van slome feelgood televisie. En ik heb een zwak voor Haico. Ik vind hem echt een mooi gezicht hebben.
Oke ik zal me wel even naar het impopulaire meningentopic verplaatsen nu.

16 likes

Is de eerste brieven aflevering niet sowieso saai? De juice komt pas later he