Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Ik hoorde dat in de Boer zoekt podcast. Hij wil het er niet over hebben, maar het was kort benoemd in de voorstelaflevering?

Die met Aafke Romeijn? Nee joh, daar hebben ze het er juist (weer) over gehad wat er onder zn bandana zat. Het woord kanker is nooit genoemd

Je hebt gelijk, ben het net aan het terug luisteren, waar ik het vandaan heb, weet ik niet, ik haal mijn post even weg, om verdere problemen te voorkomen.

Dacht ff dat dit debbie van CASA SANTANGELO was (iykyk)

17 likes

Ik herinner me ook dat dit in de voorstelronde werd benoemd
 niet in verband met zijn haar maar wel dat hij ziek is geweest :thinking:

1 like

Wat ik me herinner is dat hij vertelde dat hij heel veel afgevallen was. Niet dat dat iets met z’n hoofd/haar te maken heeft (denk ik). Maar er is nooit gezegd dat hij ziek is (geweest).

Het is wel heel mysterieus die bandana, kan niet wachten op de ontknoping (hehe).

7 likes

Ik vond dit eigenlijk wel een verrassend leuke aflevering. Je zag bij een paar echt al een klik! Piet met die Duitse vrouw, Haico met die vrouw met dat korte kapsel en de camper en Claudia met die ene met een dochter met dezelfde naam en die man die 15 jaar een boerderij in Duitsland (toch?) heeft gehad. Bij Bernice ben ik wel benieuwd naar die gast die videobelde, volgens mij vond ze die (zelfs op afstand) wel leuk!

8 likes

Wel grappig dat bij Claudia alle kleurrijke mannen weg gaan en diegene met de neutrale blousjes overblijven. (Kreeg wel de kriebels van die astrologiemannen, dus good for her brrr weg ermee)

@anon53137221 ahhh ja! Dan heb ik het denk ik met iets anders verward :grimacing:

8 likes

Haico is echt schattig haha. Benieuwd hoe het hem vergaat dit seizoen. En Bernice doet het leuk!

Richard is echt de saaiste man ever

3 likes

Ik ben zo benieuwd hoe de kijkcijfers het doen. Dit topic leeft ook veel minder dan vroeger.

Kreeg Claudia nou er geen 5 gekozen en moest ze moeite doen om een 5e te kiezen? Zo vatte ik het op. Wel grappig dat geen van de astrologie mannetjes mee mocht, die haalde ik ook al door de war. Zelfde soort blouse, kaal, spiriwualiteit.

Edit: en ik ben zo benieuwd hoe zij dat gaat doen met logeren. Het lijkt me best een strenge tante ergens.

En Bernice lijkt me lekker nuchter. Haar halve oogrollen af en toe bij die brieven uitpakken😄

Piet: wij moesten echt hard lachen om die vrouw in dat lijstje erbij. Net een overledene die geëerd werd :rofl:

Haico: ik snap zijn hoofddeksel niet. En ik snapte ook niet waarom hij dat plukje haar voorop (+ verdere hoofd) niet kaalscheelt maar ok ieder zijn ding. Hij had wel overduidelijk op zijn to do lijstje staan “iedere vrouw een compliment geven bij aankomst” :sweat_smile:

Die uit Slowakijke; donders die gozer is pas begin 30. Wat een mieterse woordenschat. (Ik vind zijn erf/huis dus heel interessant wel). En zijn vleesmind past ook wel bij zijn woordenschagt. Ouderwets! Maar had ie nou toch die vega meid mee op dagdate gevraagd? Dan heeft Yvon goede invloed wel :+1:t4::+1:t4:Hopelijk knapt ie niet er alsnog op af.

En @alle boeren en ook briefschrijvers, als je iets zĂł belangrijk vindt; qua eten of geloof en het is eigenlijk een no go; dan zeg je dat toch in je oproep of je kiest diegene niet uit? Ik snapte dat niet zo goed! Als het geloof al uit haar brief klonk, en jij hebt er echt helemaal niks mee, waarom zou je dan toch een date hebben?

9 likes

Ah bernice is veel leuker dan ik had verwacht. Echt niet te vergelijken met die stugge Annemieke of die verlegen Janine.

@ellegirltalk ik dacht echt omg draagt nu een witte man een durag?! Maar ik zag pas later dat het een raar, ja wat is het eigenlijk? lapje stof om zn hoofd is. Ieder z’n ding natuurlijk maar ik ben ook zo nieuwsgierig naar de reden. Zou ik als ik meedeed als kandidaat al helemaal nieuwsgierig naar zijn. Dat plukje zag ik niet eens haha.

7 likes

Dit was dus mijn moeder :grimacing:

9 likes

Echt!! Kwam de geen klik mede door webcam date denk jij?

3 likes

Is dit een verwijzing naar je username of for real? :joy:

1 like

Dat vraag ik me dus ook af. Het leek me sarcastisch vanwege haar username.

2 likes

Haha nee for real.

@ellegirltalk Ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar het heeft niet bijgedragen. Uiteraard vind ik dat hij goud heeft laten lopen :smirk:

6 likes

Jaa vind het ook zo schattig hoe ze lacht en doet. Leuke vibe ofzo haha. Val niet op vrouwen maar snap al die reacties wel op haar.

2 likes

Zitten jullie al klaar voor de cringy dagdates? :star_struck::partying_face:

9 likes

Wie verzint dit nou als date

3 likes

Ik verdenk de redactie ervan sadisten te zijn.

3 likes