Ik ben zo benieuwd hoe de kijkcijfers het doen. Dit topic leeft ook veel minder dan vroeger.
Kreeg Claudia nou er geen 5 gekozen en moest ze moeite doen om een 5e te kiezen? Zo vatte ik het op. Wel grappig dat geen van de astrologie mannetjes mee mocht, die haalde ik ook al door de war. Zelfde soort blouse, kaal, spiriwualiteit.
Edit: en ik ben zo benieuwd hoe zij dat gaat doen met logeren. Het lijkt me best een strenge tante ergens.
En Bernice lijkt me lekker nuchter. Haar halve oogrollen af en toe bij die brieven uitpakkenđ
Piet: wij moesten echt hard lachen om die vrouw in dat lijstje erbij. Net een overledene die geëerd werd
Haico: ik snap zijn hoofddeksel niet. En ik snapte ook niet waarom hij dat plukje haar voorop (+ verdere hoofd) niet kaalscheelt maar ok ieder zijn ding. Hij had wel overduidelijk op zijn to do lijstje staan âiedere vrouw een compliment geven bij aankomstâ
Die uit Slowakijke; donders die gozer is pas begin 30. Wat een mieterse woordenschat. (Ik vind zijn erf/huis dus heel interessant wel). En zijn vleesmind past ook wel bij zijn woordenschagt. Ouderwets! Maar had ie nou toch die vega meid mee op dagdate gevraagd? Dan heeft Yvon goede invloed wel Hopelijk knapt ie niet er alsnog op af.
En @alle boeren en ook briefschrijvers, als je iets zĂł belangrijk vindt; qua eten of geloof en het is eigenlijk een no go; dan zeg je dat toch in je oproep of je kiest diegene niet uit? Ik snapte dat niet zo goed! Als het geloof al uit haar brief klonk, en jij hebt er echt helemaal niks mee, waarom zou je dan toch een date hebben?