Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

“Wat later”

Dan denk ik… 25? Misschien door Corona ofzo 28? Maar niet 40+

5 likes

Yvon zit op FF?

3 likes

Zou hij nog een gezin willen? Want zij is de enige optie waar dat mee kan (als in: met ‘eigen’ kinderen)

4 likes

Ja ik vind haar eerst nog heel aardig reageren tot haar commentaar erna walgelijk

5 likes

Koop For Farmers!!

2 likes

Iemand nog wat te zeggen? Nee? Dan is bij deze de vergadering gesloten

4 likes

Wel echt een praaaachtige plek daar bij Claudia zeg

6 likes

Wvttk

7 likes

Bob heeft nu alweer commentaar op de gespreksstof, bij de speeddates ook al. Ben benieuwd of dat matcht bij Claudia :joy:

7 likes

Volgens mij boteren René en Bob totaal niet.

8 likes

Ik vind dat dus wel echt goed. Hij is van al die mensen de enige waarvan ik denk dat hij ook de gesprekken voert om er in zo’n korte periode achter te komen of er iets kan groeien. De rest stelt allemaal vragen over die koeien

18 likes

Hopen dat Haico gaat zoenen. Gegarandeerd mooie beelden.

27 likes

Hahaha en weer hè. Met het tanden poetsen naast Robin, kijkend naar haar en met het eten tegenover haar.
Wellicht worden we voor de gek gehouden en zijn er ook genoeg shots met de anderen, maar afgaand op wat ik zie zou ik zeggen dat hij zijn keuze al heeft gemaakt.

7 likes

Nou echt idd!

1 like

Die man (Bob) lijkt op die van vorig jaar met die gitaar…

7 likes

Ik voorspel

Haico - jasmijn
Claudia - Bob (of Paul)
Richard - Robin
Piet - Eugenie
Bernice - Een fries

6 likes

Haico: Ellie Lust hoop ik, vind haar het leukst

Claudia: weet ik niet. Ik vind Bob wel een beetje ongeduldig. Joh je bent er net een halve dag, geef het ff de tijd om tot het gevoel te komen. Ik denk dat hij er uit gaat.

Bernice: Ype Jakob of die jongen die ze van vroeger kent. Die gaat kiezen voor praktisch/bekend en die blonde jongen gaat haar te gesloten vinden

Richard: Geen idee

Piet: ook nog geen idee

4 likes

Ik denk dat Bernice voor die Johan gaat, lekker makkelijk want die kent ze eigenlijk al.

4 likes

Wat was het weer knallend saai :unamused:

4 likes

JA!

1 like