Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Sta je dan met zijn 4en tegelijk tanden te poetsen. Moet dat allemaal met zijn allen…

6 likes

Hahaha ja ik kreeg meteen flashbacks naar excursies op de middelbare school na dat shot.

5 likes

Zij keek ook wel intens naar hem.

Denk dat zij het wordt.

5 likes

Ja begrijp ik ook niet, je kunt toch niet praten

1 like

Moesten ze allemaal een tandenpoets scene opnmenen haha

2 likes

Vraag mij alleen af of zij wel echt in Slowakije wil wonen en dan ook nog op het platteland. Of dat alleen het idee ervan haar aanstaat.

5 likes

Die hand op dat been

6 likes

Zo’n keuken als die van Claudia wil ik ook later als ik groot ben.

22 likes

Zonnetje in huis Bernice

6 likes

Ik wil gewoon Claudias leven. Zo een mooi landelijk huis, leuke kledingstijl, de rust, het uitzicht

11 likes

Ben benieuwd of er nog mensen zelf vertrekken dit seizoen.

5 likes

Misschien die blonde bij Bernice denk ik

9 likes

Volgens mij zijn er weinig logees die tevreden zijn tot nu toe :joy:

Het kan natuurlijk aan de montage liggen, maar ik vind dat de mensen zo weinig van elkaar willen weten. Zowel niet van de boeren naar de mannen/vrouwen, maar ook niet andersom. Die stiltes, niet te doen.

9 likes

Echt bij Bernice, tenenkrommend. Gelukkig praten ze bij Haico wel wat meer, hij is ook geïnteresseerd in zn logees.

5 likes

En de gesprekken zijn ook zo saai. Of het gaat over het boer zijn of hoe de mannen/vrouwen het voor zich zien om hier te gaan wonen

1 like

Haico lijkt me echt een prima gast. Snap niet dat hij nog maagd is. Misschien vroeger extreem verlegen geweest?

6 likes

Ja precies, zo zakelijk ook. Praat gewoon even leuk met elkaar, maak een grapje en doe niet alsof het een sollicitatie is.

2 likes

Denk dat ik Gea de sympathiekste vind van de 3.

21 likes

Wat was dat voor hijggefluister over die koffie haha

14 likes