Sta je dan met zijn 4en tegelijk tanden te poetsen. Moet dat allemaal met zijn allen…
Hahaha ja ik kreeg meteen flashbacks naar excursies op de middelbare school na dat shot.
Zij keek ook wel intens naar hem.
Denk dat zij het wordt.
Ja begrijp ik ook niet, je kunt toch niet praten
Moesten ze allemaal een tandenpoets scene opnmenen haha
Vraag mij alleen af of zij wel echt in Slowakije wil wonen en dan ook nog op het platteland. Of dat alleen het idee ervan haar aanstaat.
Die hand op dat been
Zo’n keuken als die van Claudia wil ik ook later als ik groot ben.
Zonnetje in huis Bernice
Ik wil gewoon Claudias leven. Zo een mooi landelijk huis, leuke kledingstijl, de rust, het uitzicht
Ben benieuwd of er nog mensen zelf vertrekken dit seizoen.
Misschien die blonde bij Bernice denk ik
Volgens mij zijn er weinig logees die tevreden zijn tot nu toe
Het kan natuurlijk aan de montage liggen, maar ik vind dat de mensen zo weinig van elkaar willen weten. Zowel niet van de boeren naar de mannen/vrouwen, maar ook niet andersom. Die stiltes, niet te doen.
Echt bij Bernice, tenenkrommend. Gelukkig praten ze bij Haico wel wat meer, hij is ook geïnteresseerd in zn logees.
En de gesprekken zijn ook zo saai. Of het gaat over het boer zijn of hoe de mannen/vrouwen het voor zich zien om hier te gaan wonen
Haico lijkt me echt een prima gast. Snap niet dat hij nog maagd is. Misschien vroeger extreem verlegen geweest?
Ja precies, zo zakelijk ook. Praat gewoon even leuk met elkaar, maak een grapje en doe niet alsof het een sollicitatie is.
Denk dat ik Gea de sympathiekste vind van de 3.
Wat was dat voor hijggefluister over die koffie haha