Het verbaast me dat veel denken dat Bob eindigt met Claudia. Ik dacht echt wat te zien tussen haar en René. Paul zou ook een match kunnen zijn, al denk ik dat het praktische (thuiswonende dochter, drukke baan) Claudia in de weg zal staan. Bob is denk ik te gevoelig voor haar.
“Door naar boer nummer twee. Robin is dol op het buitenleven en woont in het centrum van Nederland. Naast een grote stad. Niet in een grote stad, want dat vindt ze maar niks. Ze ging twee jaar geleden nog met de bus naar de stad, maar dacht toen ‘oh nee’. Ze vond Richard een leuke man en… Oh ja, Richard. Het ging hier om Richard, niet om Robin. Ik was even in de war omdat Robin meer in beeld was dan onze Ries. Waarschijnlijk heeft de montagemedewerker van het programma een oogje op Robin.”
Leuke samenvatting weer van Rick Evers
Elke keer dat zij uit beeld is en praat denk ik dat ze Yvon is.
Haha ik denk totaal anders!
Haico met Ellen
Claudia met Rene
Piet met Gea
Richard met Marlies (of Robin)
Bernice met Yorick
Bob vind ik helemaal niet bij Claudia passen, werd een beetje kriebelig van hem en hoe hij wilde bepalen waar zij over moest praten ofzo.
Ik moest echt kinderlijk hard lachen om “Ype en Jacob”
Richard had bij de dagdate voor mijn gevoel 3 Robin’s en ik dacht dat hij die allemaal zou kiezen. Dus nu er twee totaal anderen bij zitten weet ik het nog net zo niet
Omg
Ik kom gewoon niet door die aflevering met de dates heen. Zo Saai. Ik ben al paar keer begonnen maar mijn telefoon was veel boeiender. Ik moet echt moeite doen om naar het scherm te kijken.
Zo jammer, vroeger vond ik het zo leuk. Al begint het wel pas echt bij het logeren, hoop ik nu ook
Hahaha ahh nee houd op met me
Ja Richard vindt Robin wel echt leuk volgens mij, ik kan alleen niet goed inschatten of Robin Richard nou wel zo leuk vindt. Ik zie haar daar ook echtniet wonen. Maarja dat kan ook komen omdat ik daar echt van mn langzalzeleven never ever ooit zou willen wonen. Ook zo troosteloos daar op het asfalt voor die flat te bbq’en
Ik kreeg de indruk van wel maar wat zou dat daar kosten?
Ja ik denk ook om onderdak te bieden aan seizoensmedewerkers
Ja volgens mij wel maar denk dat hij echt maar een klein deel er zelf van bewoond. Als ik zijn vriendin zou worden zou ik het liefst dat hele gebouw naar de grond zien gaan en het was zonnig, moet je dat gebouw eens voorstellen met grauw regenachtig weer.
Ja met die zon erbij zag het er nog enigszins “gezellig” uit. Met regen of slecht weer zou ik echt helemaal gek worden daar
ik kijk nu terug maar vraagt Richard nu serieus of ze bekend zijn met de courgette / aubergine
het wordt wel vrolijk geedit
Omg Willem is terug! 3,5 jaar terug inmiddels :o in het voorstukje fluisterde hij meteen weer
Wiee?
0 stemmers
Mis jullie wel echt live maar geniet van het teruglezen. Heb mijn vriend al zo ver dat hij meekijkt dus kan dan moeilijk de hele aflevering op mijn mobiel zitten
Dus je verkiest je vriend boven ons, volslagen vreemden op het internet?
Echt niet cool
Ja maar hij verkiest boer zoekt vrouw boven expeditie. Dat kijken we dan terug
Geven en nemen hè. Hard werken
Fijne aflevering