Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Op zich geeft die moeder ook echt lief advies

4 likes

Ik ga legit stuk om deze opmerking, tranen over mijn wangen :sweat_smile:

3 likes

Het terugkijken waard?

3 likes

Het komt nu wel een beetje op gang, ben oprecht benieuwd wie Haico en Claudia weg gaan sturen.

3 likes

Jaa

2 likes

Ik vond het wel echt sneu voor die vrouw die werd weggestuurd bij Richard. Ik hoop zo dat ze de ware vindt. Wel eerlijk van haar dat ze zegt dat het haar zo kwetst die opmerking van vrienden zijn omdat ze dat zo vaak te horen krijgt.

Ik denk dat Haico uiteindelijk voor Jasmijn gaat. Vindt voor iemand die nooit een relatie heeft gehad dat hij best goed met die vrouwen kan praten. Ik heb het idee dat de productie ons met de montage op een verkeerd spoor wilt zetten, net als met Eugenie. Ellen kwam eerst veel in beeld maar mogelijk gaat zij er het eerst uit.

Robin doet mij denken aan een klasgenoot die altijd heel veel aandacht kreeg van mannen maar ging klagen over dat ze zo ongemakkelijk was en nooit zag dat mannen haar aandacht geven.

En Claudia doet mij echt weer aan mijn juf Frans denken. Ook zo een mooie kleine vrouw die aardig is maar opeens heel vlijmscherp kan zijn. Ik snap die Bob wel een beetje, hij vindt haar leuk en als ze hem niet heel leuk vindt dan hoeft hij niet per se te blijven voor haar boerderij.

Bernice, ach heb het wel met haar te doen. Maar ik denk dan ook hoe moeilijk is het om even met de een boodschappen te gaan doen en daarvoor even te wandelen. En daarna met de ander iets anders doen apart zodat ze ze apart gewoon even spreekt.

17 likes

Het is vaker gebeurd dat mensen die weggestuurd zijn, het later (na het programma) alsnog worden. :grin: Maar denk dat Bernice ook wel graag een Friese jongen wil…
En Yorick is wel ‘kritisch’ op een bepaalde manier. Dat niet alleen zíj het moet willen, maar vraagt zich realistisch af of het ook wat voor hem is enz. Weet niet of hij het nog zou willen als Bernice hem na het programma weer zou vragen, mocht ze zich bedenken.

1 like

Vind die Bob echt niet leuk, maar kan de vinger er niet op leggen waarom

3 likes

Wat ik lastig vind met hem is dat hij zich begripvol en gevoelig denkt op te stellen, maar dat doet op een intense manier die heel erg naar buiten toe gericht is en die zelden tot nooit lijkt aan te sluiten bij de sfeer. Bijna soort agressief delen van je reflecties en belevenissen en geforceerd een bepaalde intimiteit opzoeken. Het ontstaat niet organisch of zo.

31 likes

Wow ja precies dit! En vind het ook heel vervelend dat hij constant allerlei ongevraagd advies geeft. Alsof hij beter weet hoe zij haar man moet vinden.

9 likes

Bij wie dan? Ik kan me niet herinneren dat er eerder een boer een logee naar huis stuurde en daar toch mee is geëindigd?

4 likes

Dat kan ik mij ook echt niet herinneren, vaak gaan ze juist met een andere boer die ze bij de reunie ontmoeten

Zoals dit onverwachtse koppel

Misschien ook dat hij zegt ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb, om daarna nog eens zijn punt te maken? Hij gebruikt een hoop woorden voor steeds hetzelfde.

Weggehaald wegens verwarring

2 likes

Zo wat kan jij dit goed verwoorden!

3 likes

Ah ja! Maar dat was een logee van een andere boer toch? Wel heel leuk dat zij toen samen kwamen!

1 like

Op de website van bzv staan filmpjes van de afvallers

Oh hm zijn er meerdere filmpjes wellicht? Het is mij verteld, ik ben zelf niet in de mogelijkheid om te kijken en door meerdere mensen. Wat suf, sorry voor de verwarring

1 like

Eindelijk die hijger weg bij Piet he

5 likes

Ik was aan het terugkijken maar ik vind Yvon wel heel lief voor Bernice en Marlies. Echt zo’n lieve moeder die je weer even moed inpraat.

9 likes