Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Jeetje wat kan ik toch genieten van bzv haha. Maar nog meer van jullie comments hierboven. Heerlijk haha. Bernice begin ik wel echt irritanter te vinden, ze klinkt en kijkt constant doodongelukkig.

Ik stoor me verder ook aan Bob. En Eugenie, maar die is inmiddels gone.

4 likes

Ik ben seizoen 11 aan het terugkijken (met Jan, Annemieke, Geert, Gert Jan en Bastiaan) en het valt me op dat Annemieke helemaal niet zo stug of ‘die had er helemaal geen zin in’ is zoals destijds veel gezegd werd.

6 likes

Inderdaad, zo irritant om te zien! Je kon ook zien hoe Claudia daar ook eigenlijk niet zo veel op terug zei, alleen maar nietzeggend ‘ja’ of ‘hm hm’, waaraan wel te zien was dat ze daar echt niet op zat te wachten. Het helpt ook niet dat hij steeds tegen de camera zei zich niet te willen opdringen, gewoon één keer te zeggen wat hij voet en het verder aan Claudia te laten, maar in praktijk blééf hij maar doorgaan tegen haar :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik zit nu terug te kijken en dat Paul tegen Bob zegt dat ze een persoonlijk gesprekje hebben gehad is een interessante move :sweat_smile:

Edit: haico heeft zijn Toby outfit ook weer aan
Edit2: ik vind Bob wel wat te intens
Edit3: awhhh Marlies :sob:

Meerdere mensen in mijn omgeving die ook bzv kijken zeiden over deze exit dat Bernice hem misschien te spannend vond. Dat ze een beetje bang werd en dan toch voor veilig kiest in de vorm van die andere twee jongens.

3 likes

Om eerlijk te zijn betwijfel ik iedere keer dat ik Bernice zie eraan hoe ethisch het is haar aan dit programma te laten mee doen, 100% goede entertainment maar wat voor haar het beste zou zijn is gewoon in haar eentje eens goed te experimenteren en Bumblen of Tinderen en als dat niet werkt bzv te doen. Om nou zĂł jong eerste liefdeservaringen zo publiek te moeten doorstaan, pfoe :smiling_face_with_tear:

12 likes

Ik heb van iemand gehoord die Yorick van vroeger kent dat hij echt zwaar gelovig is. Gezien haar reactie tijdens het eten kan dat ook best meespelen natuurlijk. Ze zei dat ze het best vindt als iemand haar er niet mee lastig valt, maar hij is schijnbaar wel iemand die het woord graag verspreid zegmaar.

5 likes

Dat vond ik haar leukste reactie van het seizoen tbh

2 likes

Ja dat dacht ik eigenlijk ook, hij ziet er goed uit en is sociaal. Misschien is ze teveel onder de indruk van hem. Maar als ik lees dat hij zo gelovig is, dan past hij misschien toch niet goed bij haar. De andere twee jongens vind ik qua doen en laten goed bij haar passen. Ik hoop dat ze wat meer los komt want dit is wel erg sneu. Ik zou haast zeggen drink lekker een fles wijn (geen bier!! Iklusgeenbier), dan kom je een beetje los :sweat_smile:

4 likes

Ik vind Piet en z’n dames ook echt zoooo saai, er gebeurt helemaal niks. Ik wist ook niet dat er zo snel al keuzes gemaakt moesten worden, let blijkbaar nooit goed genoeg op.

2 likes

Ik denk dat de productie Yvon gewoon echt iets meer bij Bernice rond moet laten hangen, dus niet pas wanneer ze al helemaal in shambles is van de stress, maar gewoon iedere dag even een klein praatje om haar op te beuren maar ook om haar hele praktische opties opperen om dingen te doen met de jongens. Gewoon om te zorgen dat ze aan het einde van de logeerweek toch daadwerkelijk echt even individueel wat tijd heeft gemaakt en ook wat leuks met ze kan doen, ipv ze gewoon alleen mee te laten lopen en hopen op voldoende contact.

3 likes

Ja helemaal mee eens met wat je zegt! En het lijkt ook alsof ze zichzelf druk op legt dat ze nu die man moet vinden. Ze heeft haar huis en haar werk op orde. Met als voorbeeld die relatie van haar ouders die goed is en elkaar al jong (?) gevonden hadden. Ik denk idd dat een beetje daten zonder te hoge verwachtingen geen kwaad kan.

1 like

Dat heeft ie toch ook gewoon gezegd in een aflevering?

1 like

Ja en ik vind de uitspraak ‘wat een boer niet kent eet hij niet’ wel toepasbaar op Bernice. Ze komt angstig over. Tijdens de speeddate vond ik haar veel spontaner en meer op haar gemak. Nu is het 1 en al ongemak. En nee ik zie Yorick echt helemaal niet bij haar, elke avond bidden voor het eten schrikt haar nog meer af.

Wie worden er vanavond weggestuurd?

Claudia
  • Bob
  • Paul
  • RenĂ©

0 stemmers

Haico
  • Ellen
  • Jasmijn
  • Wendy

0 stemmers

2 likes

Ik hoop Paul dus zo lang het niet op beeld is geweest kan ik dat nog volhouden gheghe

1 like

Ik heb echt geen enkel beeld bij die namen bij Haico.

Wie de fuck is Wendy? Ik heb haar al weken gezien maar ik heb echt geen flauw idee. Jasmijn?! Huh was die er al? Alleen Ellen Lust heb ik een beeld bij.

5 likes

Hahaha Wendy is de camper moeder en jasmijn die meid van 26

5 likes

Dat verklaart Wendy maar Jasmijn is me nog steeds een raadsel

1 like

Ja die met vriendinnen die al getrouwd zijn. Dus ze had een oude ziel ofzo.

Ik ga vanavond helaas missen door treinen

2 likes