Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Ik hoopte even dat Yvonne ging zeggen “breekt op alle boerderijen de pleuris uit”

13 likes

Is het nach oder zu?

1 like

Jasmijn weer met haar zure kop

10 likes

Mijn inner Claudia:

5 likes

Haico be like: klein wandelingetje maken :smirk::smirk::smirk:

Wtf, weten we nog niks. Is er ook gekust met Gea? Gaat Hairco Jasmijn de laan uitsturen? En voor wie gaat Richard nou?

4 likes

Nou bij de meesten is het wel duidelijk hè. Alleen Clau en Richard kan voor m’n gevoel nog beide kanten op.

Hahaha nou eerder mond en klauwzeer denk ik, nog weinig drama

4 likes

Dank voor deze opheldering. Goede integratie!

3 likes

Ik durfde het eerder niet echt toe te geven aan mezelf of zo maar jullie hadden gelijk: het is een saai seizoen.

11 likes

Zo hard lachen hahahahaha

1 like

Echt he. Ik heb deze niet gekeken en ik ga nu stoppen denk ik. Ik lees hier wel bij voor updates :joy:

1 like

Misschien mis ik vanalles maar ik vind het nog niet zo duidelijk bij 4 vd 5 :sweat_smile: ik heb geen idee voor wie Haico en Bernice gaan kiezen

Ik vind Haico en Jasmijn eigenlijk wel een goede match. Ellen lijkt me een vrouw die qua levenservaring ook daadwerkelijk haar leeftijd is. Haico is qua levenservaring net zo ver als Jasmijn. Ik denk dat ze elkaar wel kunnen hebben en elkaar zelfverzekerder kunnen laten voelen zolang ze maar naar elkaar luisteren. Verder heb ik Jasmijn niet jaloers gezien; wel onzeker. Haico plakt er zelf steeds het label “jaloezie” op. En ik wil nog even een beetje voor Jasmijn opkomen; zij durft tenminste directe en inhoudelijke vragen te stellen. Dat kan je van veel kandidaten niet zeggen.

Ik vind Claudia veel beter passen bij René dan bij Paul. Als je Claudia en Paul naast elkaar zet dan wordt het leven één lange zakelijke maar zogenaamd liefdevolle coaching-sessie. Dat René af en toe een aanraking doet vind ik juist goed, maakt de sfeer wat minder formeel en wat meer flirterig.

Bernice is inmiddels weer lichtelijk positief! Wie weet komen er toch nog wat hele kleine beginnende kriebels voor Ype.

Over de rest heb ik niet zoveel te melden😁

17 likes

Kan ook aan de manier van filmen hebben gelegen, maar had ook het idee dat Richard bij het besturen van die drone Robin wel echt aanraakte met z’n armen eromheen en bij Marijke dat niet echt het geval was

1 like

Bernice heeft zelf al uitgesproken dat ze meer voelt bij Ype J. En bij Haico denk ik Ellen, maar kan het mis hebben.

6 likes

Ah day van Bernice heb ik gemist. Ik twijfel bij Haico heel erg, het ging deze aflevering zo veel over Jasmijn dat ik het niet meer weet.

2 likes

Ja die hele strandwandeling met Ellen is bij Haico ook helemaal niet gefilmd?

1 like

nu je het zegt!
productie heeft zitten slapen denk ik, de kus bij Piet was ook al gemist.

Ik denk dat die strandwandeling volgende week komt, wellicht omdat er een obvious keuzemoment in zit? Wilde gok: Haico maakt zn keuze voor Ellen bij die strandwandeling en neemt Jasmijn apart (zoals in de preview te zien was) om haar de deur te wijzen. Of precies het omgekeerde :joy: maar ik denk dat er een keuzemoment in die strandwandeling zit

19 likes