Ik weet dit niet hoor, ze zeggen het zelf ook, maar de man heeft geen seks gehad, is niet alsof hij verder heeft stilgestaan. Als ik Jasmijn zie mokken als een puber omdat Haico ook met Ellen lacht denk ik echt: hier ga je je als 40+’er toch niet tot verhouden. Wordt wat als ze huis en haard voor jou achterlaat.
Het is niet alleen dat hij geen seks heeft gehad toch? Hij heeft überhaupt nooit een relatie gehad/dichtbij gekomen bij een vrouw en altijd bij/naast z’n ouders gewoond?
Levenservaring is toch veel breder dan dat. De man is bijna dubbel zo oud. Hij is qua romantische/seksuele ontwikkeling misschien net zo ver als Jasmijn. Verder is het een volwassen man, die een bedrijf runt en echt niet als een kluizenaar leeft. Ik vind het allesbehalve onvolwassen overkomen en al helemaal niet in hoe hij over relaties praat en nadenkt.
Ja man, wat is dit tot nu toe een saai seizoen. Ik mis maud en evert.
En jasmijn, jeeeemig get over yourself. Ik hoop echt niet dat haico voor haar kiest. Als hij nu al moet nadenken over jasmijn zich voelt als ze beide 1-1 met Haico krijgen. Laat staan hoe die relatie zou moeten zijn pff
Ja maar ik vind Jasmijn ook niet per se onvolwassen, juist omdat ze wel e.e.a. op de man af vraagt en bespreekbaar maakt. En 26 is jong maar ook niet alsof je nog helemaal niet kan bedenken wat bij je past. Ik vind Haico juist op emotioneel/relatievlak hetzelfde “level” als zij (vanwege dus simpelweg onervarenheid en hoe hij toch een klein beetje kickt op haar zogenaamde jaloezie), waarbij ik Ellen wel echt haar leeftijd vind. Dat is alles
Ik denk niet dat de cameraploeg 24/7 aanwezig is
En ik denk dat ze niet overal staan te filmen ook, het is geen big brother
Bernice geeft aan dat ze zich meer op haar gemak voelt bij Ypke…het kan ook zijn dat ze minder nerveus van hem wordt. Maar of dat perse goed is in haar situatie vraag ik me af. Ze vindt het allemaal super eng, maar ze is wel op zoek naar een partner en ik ben er ergens bang voor dat ze nu vlucht naar “veilig”.
Ik vind het bij Richard al vanaf het begin zoooo duidelijk op wie hij valt. Hij is veel nerveuzer bij haar(naam ff kwijt…van t uitje naar de supermarkt). Zoekt ook bevestiging bij haar en wil weten wat ze van hem vindt. Dat deed hij helemaal niet bij die andere. Maar zij is dus wel veiliger. Ik denk dat wanneer die eerste hem iets meer het gevoel geeft dat ze voor hem gaat, het meteen duidelijk is.
Haico valt 100% voor Jasmijn. Althans lichamelijk. Ik denk dat Ellen het gewoon niet voor hem is, alleen dat hij zich wel realiseert dat zij mentaal beter klikken. Voor mijn gevoel is hij heel erg op zoek naar redenen waarom hij wel voor Jasmijn kan gaan. Ik denk dat hij voor Jasmijn gaat, maar dat dit binnen de kortste tijd voorbij is.
Dat moment van Piet en Anke deed me echt denken aan Marc (??) en Anne Kim haha. Ook zo kussen bij de boom terwijl de ander nietsvermoedend in huis zit. Zo aandoenlijk, Gea met haar Duitse les Echt een lieve vrouw lijkt me dat! Hopelijk voor haar vindt ze alsnog een hele lieve man!
Haico die er voor kiest om een serieus 1-op-1 gesprek te voeren tijdens het hardlopen. Had je bij mij niet mee moeten aankomen. Dan had je 0 woorden met me kunnen wisselen
Ik denk dus dat Richard op Robin valt, al vanaf het begin. Maar omdat zij veel vraagtekens heeft, en onzeker over de toekomst/Slowakije is, hij misschien op safe speelt en voor die ander kiest.
Verder hoop ik voor Haico dat ie voor Ellen kiest. Dus daarop gestemd, maar vrees voor het ergste dat kan gaan gebeuren: Jasmijn. Ik heb ooit zo’n soort vriendschap gehad en het is echt heel erg giftig. Die persoon was nooit tevreden en legde de schuld steeds bij de ander neer. Of ze ging over andere vrienden vertellen hoe fantastisch die wel niet waren en wat ze allemaal beter doen/kunnen dan ik. Ik hoop echt dat Jasmijn niet zo extreem is, maar ik zie wel veel red flags.
En Claudia en Rene waren toch al duidelijk? Als in ze nam hem apart en zeibiets over overreden? Waarom stemt iedereen op Paul? Of heb ik iets gemist?
Ik had meer t idee dat Claudia bijna al de keus voor Paul had gemaakt, maar dat ze nu heel erg twijfelt en Rene nog een laatste kans geeft waarom ze voor hem zou moeten kiezen. Ik hoop eigenlijk dat ze Rene kiest. Vind die Paul zoals hierboven door iemand gezegd een te hoog coachingsgehalte hebben.
En omg die Jasmijn… Haico trap er niet in en kies voor Ellen. Dat is veel relaxter denk ik. Jasmijn kijkt ook zo zuur de hele tijd, doet zich ouder voor dan dat ze is. Ik ben een jaar ouder , maar in mijn ogen is ze 40.
Ik denk dat ik Jasmijn iets anders zie. Ik vind haar ook zeker niet onvolwassen of te jong om te bedenken wat bij haar past, maar ook echt niet bijzonder volwassen voor haar leeftijd. Geloof sowieso niet zo in ‘volwassen zijn voor je leeftijd’ en vind het ook altijd een zwaktebod als je daarop terug moet vallen. Het is gewoon een doodnormale meid. Ze is hooguit rustig en bedachtzaam, maar het is niet alsof dat zo zeldzaam is op je 26ste.
Ik vind Jasmijn ook niet bijzonder “wel” volwassen maar ik wil voorkomen dat ik in herhaling val dus ik laat het hier even bij. (Al vind ik praten dit soort interpretatie verschillen juist wat BZV kijken leuk en interessant maakt. We gaan het vanzelf zien over een tijdje
)
Ik denk dat het woord jaloezie volledig uit zn verband wordt getrokken en Jasmijn onterecht zo wordt neergezet nu.
Ze vindt het moeilijk om op de voorgrond te treden en heeft eerder last van zichzelf als Ellen dat wel lukt en het daardoor kijkt alsof Haico haar leuker vindt.
Dat is helemaal niet meer aan de orde als Haico voor haar kiest denk ik. De situatie is gewoon onnatuurlijk nu.
Hebben we er zin in?
Ik vind Jasmijn een beetje zo’n vrouw uit een Vermeer schilderij, ze heeft een ‘klassiek’ gezicht (ik kijk net die van vorige week terug haha VANDAAG LIVE!)
Gaat haico Jasmijn apart nemen om te zeggen dat
- hij ellen kiest
- hij haar kiest
- Anders
0 stemmers
Kan het eindelijk een keer live meekijken! Whoop, zin in!
Ik wil eigenlijk nog douchen, maar dat red ik niet meer. Sad
Ik vind haar dus op Mona Lisa lijken