Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Nu moet ik heel de week wachten tot Evert gaat kiezen :angry:

8 likes

Ik ook, ik ga Maud’s bevallingsverhaal nog een paar keer bekijken deze week denk ik.

1 like

Wat is dit ik kijk nu net en dan zitten 2 van die vrouwen van Hans hem te ondervragen over comunicatie “en dat heb ik ook met Yvon besproken” wtf
Welkom in de moeder zoon relatie die zij voor ogen hebben

24 likes

Janine heeft wel zo iemand nodig als Sander. Iemand die het gesprek aan durft te gaan en haar wat onder druk zet om het gesprek aan te gaan.

9 likes

@Zemraluani ik ben even in de war door een opmerking in het oude topic: is er gemuild bij @Evert?

Nee hoor helaas nog niet zoveel actie in de tent!

2 likes

Beetje vaart erin graag of meer praten of tongen

5 likes

De boerderij van Jouke en dat erf ziet er zo troosteloos uit. Moest ineens denken aan bzv international en die boerderij in Canada.

Edit: oh nee het valt nog mee

1 like

Kanndaaa

Hans is echt superlief. Hoe hij tegen zijn dochter praat is toch tussen hen twee. Die dochter is volwassen, echt waar bemoeien die vrouwen zich mee

8 likes

Ik vind het heel goed juist dat die vrouwen het gesprek aangaan over zijn manier van communiceren. Ze zegt er juist bij dat ze hem niet wil of kan veranderen. Maar het is wel zo eerlijk om hem dan te laten weten wat het met haar doet. Als je dit niet gewend bent en het niet je stijl is, waarom zou je dat op je 60e/70e nog gaan accepteren. Ben benieuwd hoe dit verdergaat, ik denk wel dat er een klik is tussen Hans en Dinie.

20 likes

Een gesprek aangaan kan op veel manieren maar ik vind het wel met gestrekt been inkomen als je met twee tegenover hem gaat zitten (eigenlijk 3, want "ook met Yvon over gehad) terwijl je daar te gast bent bij hem en iemand nog maar net een beetje kent. Ze komen met een voorbeeld van een privĂ©conversatie (dus dat luister je mee en ga je blijkbaar bespreken met elkaar?) en zegt “dat kan anders namelijk zo”.

Gesprek over communicatie en wat het met je doet is prima maar neem dan jezelf als uitgangspunt en heb een gesprek in plaats van een aanwijzing of een normatief oordeel.

2 likes

Ja, ze zijn te gast maar ze zijn ook daar om te beoordelen of zij een relatie aan willen gaan met die boer. Als die manier van communiceren naar jou iets met je doet, zou ik het wel benoemen en kijken hoe hij reageert. Tussen zijn dochter en hem moeten ze niet benoemen.

2 likes

Het is ook echt intens volgens mij om daar echt 24/7 samen te zijn. Alles en iedereen z’n eigenschappen worden gigantisch uitvergroot en het is heel veel allemaal. Je bent daar ook met het doel uit te zoeken of het allemaal wel past, en als je je dan ergens aan stoort, tja, waarom dan niet opnoemen?

3 likes

Nou dit, ik ben ook pro maud. Ook ZO stom om iemand maar weg te zetten omdat ze “als het koningshuis” praat. Nou en! Ze vindt Evert leuk, en gaat ervoor. Ze laat ook echt wel haar onzekerheden zien en ze lijkt me geen vlieg kwaad doen. Ik het begin begreep ik dat mensen haar een beetje “creepy” vonden wel.

Maud:

  • Ik vind haar maar een enge troll
  • Maud is gewoon leuk houd op te zeuren
  • Anders, vertel

0 stemmers

3 likes

Enge trol? Heftig

3 likes

Idd, niet mijn woorden.

1 like

Ze is een beetje te theatraal voor mijn smaak, maar joh die logeert niet op mijn boerderij.

3 likes

@Schaakmat en @HenkdeMol ik kan me ook echtniet voorstellen dat zij en evert daar echt op een boerderij in drenthe zullen gaan aarden. Ik denk ook dat doorom veel kijkers zoiets hadden van, WAT, is dit voor combinatie en dit moet een grap zijn. Ik begrijp het ook nog steeds niet maar ik vind haar wel leuk. Ik denk dat zowel zij als evert een ander type nodig hebben. Maar hoe leuk zou het zijn als het werkt.

3 likes

Ik denk trouwens echt dat jouke gewoon regelmatig een nakkie neemt en daarom Marion heeft weggestuurd.

32 likes