Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Sws die voelde zich betrapt

10 likes

Weinig mensen zijn zoals boer Jan, die gewoon zei waar het op stond

28 likes

Deze blijft goed hahaha (dat mensen hier ook zoveel moeite in stoppen, heerlijk)

6 likes

Ja, echt een banger @Baymax

3 likes

Ahh zo leuk die date van Robert (die kale) in de webserie met die blonde vrouw! Ziet er gezellig uit

4 likes

Hahaaaa never forget. Twee van de drie meiden: ā€˜ja nja feestje moet kunnenā€™ en de derde: ā€˜DRUGS? nee dank je ik wil niet onder een brug eindigenā€™

14 likes

Hun namen ook! Robert en Roby. Hoe zoek je het uit? :star_struck: Hele leuke meid!

Bij Gerben zie ik het nog zo niet. Steeds maar vragen of ze het allemaal wel aan kanā€¦ En dat hij denkt dat die andere meiden wat sterker in hun schoenen zullen staan. Hij komt zelf anders ook niet heel sterk over :sweat_smile:

3 likes

Je had in een van de eerdere seizoenen ook wietse en neeltje (?) die ook totaal het tegenovergestelde van elkaar waren, maar dat werkte ook goed en zij zijn ook nog samen (met kids). Wie weet werkt het ook voor maud en evert als tegenpolen

1 like

Kan me Cora en Nans niet eens voor de geest halen :flushed:

6 likes

Ik denk Maud maar alleen omdat ze zoo lang wachten met laten zien wie er weggaat. Maud lijkt me toch een beetje iemand die wel kijkers trekt dus misschien daarom?

Maar ik hoop Cora

2 likes

Als ik zie hoe Gerben omgaat met zijn dates dan denk ik weer waarom zijn mannen zo. Hij gaat eerst op date met echt een leuk en knap meisje en dan zegt hij steeds tegen haar dat hij twijfelt of zijn het boerenleven aankan. Dan zegt ze, nou ik denk dat ik het wel kan en hij antwoordt alleen maar nou ik twijfel. En dan gaat hij op date met een tweede vrouw en die vind hij veel knapper en dan zegt hij dat hij die eerste date een beetje heeft gedaan om warm te lopen voor zijn tweede date.

3 likes

Oh ja, met die karaoke-set :joy:

Ik ben nu ook de webserie aan het kijken en ik ship Robert en Roby hoor :joy:

& bij Gerben snap ik wel dat hij single is.

Vorige week had ik geen snacks. Nu groots ingeslagen; olijven, chips, ijs, gebak. snoep. Iā€™ve got it all.
Zal je altijd zien dat het de meeste saaie aflevering ooit wordt.

20 likes

Nou ik zit er klaar voor hoor. NPO1 kan me niet meer verrassen met hun wisselende begintijden!

4 likes

Eindelijk weer met jullie kijken :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Klinkt als een joke

1 like

Daar gaan we weeerr

Vergeet de ondertiteling niet jongens

2 likes

Oh ze beginnen meteen met Everts keuzemoment.

1 like