ah leuk voor Jorg Ruis!
Ja dat lijkt. Ik begin mij als single toch zorgen te maken dat het met de kwaliteit van de mannen in Nederland niet zo best gesteld is. Er zijn zoveel leuke vrouwen en die gaan op date met mannen die echt veel minder leuk lijken te zijn…
Misschien is dat gewoon de realiteit…
Gerben lijkt me echt wel een lieverd!
Rob is wel iemand die vindt dat hij ff moet proeven voor het kiezen
De keuzemomenten kunnen nog wel even duren denk ik, maar ik ben benieuwd naar wat jullie verwachten! Wie kiest wie?
- Lotte
- Karlijn
- Anders, namelijk:
0 stemmers
- Wendy
- Die met de krullen
- Rob kiest zichzelf
- Anders, namelijk:
0 stemmers
- Dinie
- Annette
- Niemand, Dinie vertrekt en Annette blijft over
- Anders, namelijk:
0 stemmers
- Sander
- Die andere jongen
- Ze voelt het niet en kiest niemand
- Anders, namelijk:
0 stemmers
- Maud
- Nans
- Anders, namelijk:
0 stemmers
En denken jullie dat de boeren uiteindelijk ‘de liefde’ gaan vinden?
Ik denk dat Evert de grootste kans maakt, bij zowel Maud als Nans, dat de vlam overslaat en dat het ook echt wat wordt voor langere tijd.
Janine gaat het denk ik niet vinden en Hans ook niet, dat loopt bij de citytrip al mis verwacht ik.
Jouke en Rob vinden denk ik wel een geliefde, maar bij Rob verwacht ik niet dat het van hele lange duur is.
Ik heb na gisteren wel weer wat meer hoop voor Hans en Annette. Dinie gaat hem volgende week denk ik vertellen dat ze nog teveel in de knoop zit voor een nieuwe relatie en hopelijk krijgt hij het daarna gezellig met Annette.
Verder denk ik dat Jouke en Karlijn het wel proberen, maar ik verwacht niet dat het stand houdt. Beetje zoals die Zeeuwse boer vorig jaar. Aan de andere kant weet Karlijn wel waar ze aan begint dus misschien gaat het ook wel goed.
Evert weet ik echt nog niet wat die gaat doen, dat momentje met Maud zag er wel veelbelovend uit maar denk toch dat zij te verschillend zijn.
Rob is een zak hooi en mag lekker alleen blijven. Denk dat hij wel voor Wendy gaat, maar ik verwacht dat die er wel een keer klaar mee is.
Oh en nu vergeet ik Janine. Tja die heeft issues geloof ik, gun haar wel een lieve jongen. Op zich kunnen ze dat allebei wel zijn, al vind ik persoonlijk Sander beter bij haar passen.
Omdat ze bij haar brief een foto had van zichzelf op een bakje in de natuur, waar ze achterover leunt, bijna op haar rug ligt, hoofd achterover en zo de camera in kijkt. Volgens mij ook nog benen in de lucht maar dat weet ik niet zeker. Probeerde of ik een foto kon vinden maar nee dus
En worden Koop en Cora nog wat?
0 stemmers
Is al bekend toch?
Ik heb alleen gezien dat ze bij hem op de koffie ging, maar we weten toch nog niet of daar iets blijvends uit voortkomt?
Ze hebben geappt over en weer maar het is niets geworden. Die stukjes die ook altijd gefilmd worden tijdens zo’n interview of kennismaking… Vaatwasser uitruimen, aanrecht schoonmaken, planten water geven enz. Zo lekker typisch altijd
O dat had ik gemist, nevermind dan
Geeft niet! Dit topic gaat ook zo hard altijd tijdens de uitzending haha!
Ik zou echt mn spullen pakken als ik tijdens de lunch in een trio moet gaan zingen. Ga weg. Ook de gedachte dat Rob te pas en te onpas kan gaan zingen op elk willekeurig moment is toch een nachtmerrie.
Kijkt iemand de webserie. Jezus die Gerben denkt echt dat ie een meid zo kan uitkiezen. Die meiden komen zowat op sollicitatie en hij heeft 101 eisen.
Ze noemen hem allemaal vriendelijk. Nou verlegen zijn staat zeker niet gelijk aan aardig. Wat een vervelend sukkeltje.
Oeh ik ben nog niet aande webserie begonnen maar heb nu wel zin om ze te kijken! Vond die vorig jaar ook zo leuk! Was gerben die plantenman?
Ik lees dit nu
Waarom een lieverd? Hij schatte die meid van vorige week heel laag in “ze heeft geen idee hoe zwaar het is”. Geen idee waarom hij dat steeds zei.
En die van deze week “zij kan mij en de boerderij wel goed aan”. :’)
Volgens mij heeft ie nu ook echt op uiterlijk geselecteerd.
Nee geitenboer. Jongen van 30 ofzo. Stond een meid in de melkput op hem te wachten en daarna nog 30 in een schuur.
Heb het idee dat hij meer een werknemer zoekt dan een vrouw. Bij die vrouw van deze week ook: ja ze werkt op een argrarische school, dus weet precies wat woorden betekenen, stelt goede vragen en kan goede antwoorden geven. WTF.
Vraag me af of het allemaal vanuit hem zelf komt of dat zijn ouders hier ook een rol in spelen. Hij lijkt me nog totaal niet zelfstandig en dus best afhankelijk van hun. Vraag me eerder af wat HIJ te bieden heeft dan andersom
In de voorstelronde schreeuwde ook alles aan hem nice guy