Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #3

Wel echt heftig om je huis zo afgeplakt te moeten hebben zo’n tijd joh. Maar kan me echt niet voorstellen dat ze maandenlang nergens naartoe mogen dan met hun date? Dat is toch geen leven :open_mouth:

1 like

Maar hij kan toch net zo goed in die 10 jaar tijd wel een relatie(s) hebben gehad?

1 like

Hij vertelde dat geloof ik aan Janine dat hij nooit een lange relatie gehad had dacht ik, of max 3 maanden? Iig niet samengewoond zei die.

2 likes

Ik ook!! Haha! Ik kende hem van de Efteling, daar werkten we toentertijd :joy: Had hij wel langer haar, veel leuker haha

2 likes

Hahaha ja @Gatta alleen al voor de manier waarop boer Marc en z’n uiteindelijke nummer 1 het nieuws vertellen aan nummer 2

11 likes

‘Kunnen we even babbelen?’

2 likes

Ik vond Marlies en Martijn zo leuk, volgens mij was dat het tweede seizoen. Ik weet niet meer precies wie er toen verder meededen.

1 like

Ik vond dat seizoen met die boer gijsbert en femke leuk volgens mij

2 likes

Die vond ik ook leuk! Grappig dat die Femke nu nr. 2 van de BBB is, lekker onderweg met Caroline vd Plas

3 likes

Ja dat las ik ook, jammer dat ze uit elkaar zijn. Al las ik gisteravond het interview met gijsbert en echt bleh! Hij noemt Afrika een land, en gebruikt het woord vrouwtje en geeft hele korte saaie antwoorden.

Ik vond ook zo’n seizoen hilarisch omdat het allemaal weer zo ongemakkelijk was. Zo’n aardappelboer? En die koos dacht ik voor een poolse vrouw en die moest niks van hem weten en omg niet om aan te zien haha

1 like

marcel en xenia? haha
wist trouwens niet dat gijsbert en femke niet meer samen zijn

1 like

Ja ik zie nu dat het dat hetzelfde seizoen is! En ook het seizoen dat frank tussen de geiten zat te huilen. Werd nogal een bekend shot haha.
Nee ze zijn in 2019 gescheiden.

Oh en frank en anita zijn ook niet meer samen zie ik! :open_mouth:

2 likes

wouw wat een topseizoen dan, huilende geitenfrank, marcel op z’n sokken die vrouwen heel goor nog zo’n nachtzoen komt geven en gijsbert en femke die ik wel echt leuk vond

6 likes

Ja ik denk ook echt mn favoriete seizoen! Ben wel benieuwd hoe ik er nu naar zou kijken aangezien ik zelf toen nog een tiener was.

1 like

Ik ben door jullie weer bzv terug gaan kijken. Gisteren seizoen 1 gezien en wow! Wat zagen mensen er toen nog anders uit, technologie liep nog achter. Maarja het is ook al 16/17 jaar geleden realiseer ik mij. Eerste seizoen was in 2005/2006.

7 likes

Ik zit even terug te rekenen maar had ook echt niet in de gaten dat ze nog zo jong was toen, ze is nu pas 36 dus toen 25 ofzo.

Nee ik dacht gewoon echt dat is een “mevrouw” haha. Terwijl ik nu iemand van 25 niet zo zie, wel echt grappig hoe dat toch veranderd doordat je zelf ook ouder wordt. Ik ben ook nu ff benieuwd naar zo’n extreem verlegen boer (oke daar zijn er veel van geweest), blond (oke daar zijn er ook veel van) en hij koos voor een blond meisje (ook daar zijn er in elk seizoen veel van hahaha). Maar ik heb geen enkele namen meer in mn hoofd. Ze waren heel schattig en ongemakkelijk.

1 like

Wietse en Neeltje

3 likes

Zij zijn te zien in de meest recente special: Boer zoekt vrouw - 90 spruiten.

2 likes

Ja ik heb vorig jaar seizoen 1 teruggekeken, echt zo anders! Er wordt ook heel veel gerookt, viel mij op. Vond ik ook best een leuk seizoen!

3 likes