Hoe dan
Jaa de namen, niet de mannen zelf
Ik ben nu weer even de webserie aan het kijken en love hoe streng Yvonne is. Ik denk dat de opzet van zoān serie waarbij Yvonne af en toe de vooruitgang checkt ook veel beter werkt.
Geen idee wat hiervan klopt hoor, maar ik krijg het idee dat Janine van het begin af aan Christiaan al heel leuk vond. Nu hij erg rustig blijkt te zijn, twijfelt ze. Het lijkt alsof ze Sander niet echt een kans heeft gegeven, maar ja, nu ziet ze dat hij wel meer pit heeft. En dat ze daarom nu een beetje dichtklapt.
Oke hoeveel kriebels ik ook krijg van Rob, ik vind Wendy ook een rare. Wel veel flirten etc maar in de interviews steeds zeggen dat ze geen wauw voelt etc. Is ook niet fair. Rob kiest straks voor haar en dan haakt ze al snel af denk ik
Ik heb er nog eens een nachtje over geslapen en ik denk dat Evert Nans wel heel leuk vindt maar dat er uiteindelijk meer chemie is tussen hem en Maud.
Maar goed, wat denken jullie: voor wie kiezen de boeren?
Evert:
- Nans
- Maud
0 stemmers
Rob:
- Wendy
- Sonja
0 stemmers
Jouke:
- Lotte
- Karlijn
0 stemmers
Janine:
- Christiaan
- Sander
- Niemand
0 stemmers
Gaat Hans met Annette op citytrip?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Die webserie is toch ook geweldig. Joost (waarvan er 15 vrouwen opeens in zān huis stonden) had met niemand van hen een klik dus ook met niemand meer gedate. Yvon: āheb je wel met iemand gepraat dan?ā Nee, had āie eigenlijk niet
Hahaha wat, alsof ze niet voor een andere gelegenheid feestartikelen kan kopen. Beetje vergezochtā¦
Een briefschrijfster zonder auto! Dat zie je niet vaak, wel gezellig even opgehaald worden van het station altijd
Die vorige zonder auto moest met de fiets in de trein, zij werd niet opgehaald. Maar hij zag haar ook meer als āopwarmerā voor de andere dates als ik het goed heb onthouden
Wat heeft janine het toch lastaghh!! Jezus, ik dacht toen ze in de auto zaten, nou ze gaan samen wat doen. Ergens wat drinken ofzo maar nee ze staan weer in die godvergeten schapenwei.
En huh moet ze altijd met de auto naar die wei? Ik dacht dat dat bij haar huis was ofzo.
Die Gerben ook steeds met zān verrassing⦠het zal wel weer die bank van hooibalen zijn. Nou suuuuuuperleuk zeg als je daar als derde op mag
Hahaha ze heeft nu een stem van mij. Ik denk dat er volgende week iets gaat gebeuren waaruit blijkt dat Wendy geen gevoelens voor hem heeft en het misschien ook niet ziet zitten met haar kinderen. Zou ook dat huilen vanuit het voorstukje voorspellen. En niet zo voorspelbaar voor ons haha!
Ik denk dat Rob zich niet langer in kan houden en Wendy de liefde verklaart. Sonja word weggestuurt en daarom het afscheid met tranen shot in de preview
En Wendy pakt een gratis vakantie mee en kapt er direct na de citytrip mee.
Ik had ooit een vriendin die heette Lotte-Karlijn. Schoot me ineens te binnen.
Leuke extra dimensie voor dit forum is wel dat het op station Woerden is
Ik gun het Sonja zo dat zij het niet wordt. Wendy vindt het wel leuk om het spelletje te winnen, maar hoeft Rob ook niet per se.
Ik heb (nu pas) de boer zoekt podcast ontdekt en die is zo heerlijk. Enorm gelachen tijdens het luisteren.
Oh heb nu helemaal zin om dit straks te luisteren
Was dit niet ook een paar seizoenen geleden op de terugkomdag zo bij een stel? Maar misschien herinner ik het me verkeerd⦠of was het een soort clickbait van Wim dat Marit er niet zou zijn, maar dat ze nog wel samen waren?
Het lijkt me wel echt een verschrikking om mee te doen hoor. Half Nederland denkt je te kennen op basis van een beeld dat de productie van jou neerzet. En als je ziet hoe vaak die deelnemers weer opduiken in spin offs, of zoals Steffie laatst bij The Passion: kom je ooit echt van BZV af als je deelnemer bent geweest?