Denk dat dat ook wel echt ligt aan of je dat zelf wel of niet wilt. Er zijn genoeg boeren die uit de media verdwenen zijn nadat het programma afgelopen is. Het zijn vaak dezelfden die later weer meedoen aan andere programma’s. Zoal Steffi inderdaad, maar ook Jan en Rianne met Onze Boerderij bijv. Misschien vinden die het ook wel leuk om in de media te blijven.
Maar heb soms ook het idee dat het is om relevant en onder het publiek bekend te blijven. Zoals Steffi haar branche. Dat ze zelf steeds zegt dat het een moeilijke “tak van sport” is om je brood mee te verdienen. Alleen als je écht een goed paard hebt. Als je dan steeds weer op tv komt, ben je wel steeds weer in the picture. En in haar geval dat mensen dan zeggen: oh dat is een paard van Steffi! Die moet ik hebben! Bijvoorbeeld. Of Jan en Rianne die ook vooral inkomsten hadden door hun winkeltje en camping.
Denk dat het dus niet alleen voor de “leuk” is, maar ook deels marketing…
Inderdaad, aan BZV zou ik nooit mee doen omdat er zo veel mensen kijken en iedereen een mening over je heeft. Moet voor die boeren ook best heftig zijn.
En zo iemand als Steffi kwam volgens mij ook positief over destijds? Ik kan me iig geen ‘ophef’ over haar herinneren. Dan kan ik me ook indenken dat je het niet erg vind om aan bzv verbonden te blijven
Het helpt heel erg om zelf leuk te zijn denk ik. Kan me zo voorstellen dat bijvoorbeeld Rob het niet zo top vindt achteraf
‘het is een rollercoaster’
Het woord kriebels of kriebelen valt
6 Evert moet zichzelf herhalen omdat Maud hem niet verstaat
Ik kon het vorige week niet met jullie kijken en het was echt heel veel saaier om het de volgende dag alleen terug te kijken
Evert citeert een toepasselijk Nederlandstalig lied
Iemand heeft het over de muur om zijn/haar gevoelens
Eerst vrette
Dikke smakkerds
Bonuspunten voor Hans: zelf boodschappen gehaald en een attente opmerking
Haha was er nog eentje voor de bingokaart. Opmerking over het weer
Hans kijkt echt alsof hij in huilen kan uitbarsten. Dat lijkt wel zijn standaard gezicht.
Op zijn tijd een grap en een grol.
Wat een lieve dochter
Eindelijk apart stil zijn
Ik vind Annette echt een lieverd
Godsamme Janine
Pff Janine dit werkt toch niet. Lekker samen zwijgen, je weet toch lang niet genoeg van elkaar