Ze geeft echt trad wife vibes
Klopt! Ik zat er overal ook zo naast.
Moet jasmijn hem eerst uitleggen hoe dat werkt
Ik denk dat Jasmijn een zeester is hoor
Ik snap echt niet hoezo die mensen elkaar niet bespringen. Je leeft er weken of maanden naartoe, dan zit je die vijf dagen in een soort wedstrijd en als je dan wordt gekozen⊠ik zou echt ontploffen van verliefdheid .
Komt er altijd zon braaf kusje . Hoop dat ze het zonder camera wel doen nadat Yvon foetsie is.
Ik vind Jasmijn heel raar? Lijkt meer alsof ze wordt gegijzeld dan dat ze daar voor haar lol zit. En wat Haico dan in haar ziet, die blikken van haar gaan echt zoâŠ.
Heb zoân idee dat Haico genoeg filmpjes met uitleg heeft gezien
Ik kan me wel voorstellen dat Haico zijn eerste echte kus niet per se uitgezonden wil hebben voor het oog van een paar miljoen mensen. Jasmijn is daarnaast een ingetogen persoon. Dus vind het niet gek dat het een ingetogen kusje was en dat deze mensen elkaar niet meteen bespringen. Maar dit komt denk ik echt wel goed hoor als ze alleen zijn. Sterker nog, denk dat ze beiden fysiek juist wel aangetrokken zijn tot elkaar (en dat Haico dat niet tot Ellen was).
Verder geen aanvulling maar ik ga stuk om âlaafâ
En Neeltje en Wietse, het meest onwaarschijnlijke koppel der onwaarschijnlijke koppels, zijn 13 jaar later ook gewoon nog steeds samen
Dat is echt by far mijn favoriete BZV seizoen
Brabo Peter met Zenne paarden.
Audrey en Hans tussen de gerberaâs (ofzo)
Tuinkabouter Wim
Nog steeds geen uitsluitsel na deze aflevering van âEen Fries voor Berniceâ.
Ja die was echt leuk idd. Was dat niet ook dat seizoen met die boer die in boxershort weltrusten ging zeggen?
De stukken met Bernice spoel ik allemaal door. Ik kan het gewoon echtniet meer aanzien. Die zit volgens mij totaal niet lekker in haar vel. Ja 23 is jong maar zo jong nou ook weer niet. Een gesprek voeren lukt haar gewoon niet, zelfs niet met haar eigen moeder. Zoân verschil met hoe ze op de speeddate was. Toen was ze veel spontaner.
Vond het echt sneu voor Ellen. Hoop dat ze wat leuke berichten heeft ontvangen nadat ze terug ging. Gewoon een leuk mens.
Ik kijk wel de stukjes van Bernice maar ik moet echt elke keer iets zeggen als waarom doe je mee, wat doe je in dit programma, arm kind⊠Zo vastgeklonken aan haar moeder ook, en die jongens maar begrip tonen. Zeldzaam ongemakkelijke tv is het.
En Jos en Dycke!!
Dit seizoen, manmanmanâŠ
Claudia, als je wil weten wie je moet kiezen moet je gewoon met allebei die mannen apart wat leuks gaan doen en kijken wat je voelt. En ze geen auditie laten doen. Maar ik denk dat zij het heel spannend vind om echt te gaan voelen.
Haico: geen idee of dit blijft. Haico wil heel graag maar ik vind Jasmijn zo lastig te peilen.
Richard: leuke keus, ik hoop dat het wat word.
En fijn dat Piet en Anke itt veeeeeeeele anderen gewoon de stap zetten. Dat gaat wel een leuke citytrip worden denk ik
Bernice: gaat denk ik kiezen voor YJ maar ik denk dat Johan de beste match zou zijn omdat hij haar meer uit haar schulp gaat trekken.
Doet me heel erg denken aan hoe ik was voordat ik therapie kreeg voor sociale angst gewoon compleet vastlopen nog voordat een gesprek begonnen is. Maar daar kun je dus heel effectief bij geholpen worden, gun haar dat echt
Ja het is vooral heel sneu om te zien! Hopelijk krijgt ze hier hulp bij inderdaad. Fijn dat het jou geholpen heeft!
Ik vond het echt zoân slaapverwekkend seizoen. Bij Piet hebben ze het blijkbaar supergezellig gehad maar daar heb je precies niks van gezien. Vond het keuzemoment wel heel aandoenlijk, ook dat hij emotioneel werd en Gea een knuffel gaf uit zichzelf. Echt zo lief.
Bij Richard en Robin dacht ik echt GA NOU FF ZOENEN!!! Dat willen we graag zien!!
En bij Claudia heb ik echt geen idee of zij het gezellig hebben gehad, wat weten we nu eigenlijk over RenĂ©? Echt zo dodelijk saai. âHoe kan je mij overreden voor jou te kiezen? âJa ik zie het wel zitten hierâ. Dat is toch geen antwoord waardoor zij denkt omg hij vindt me leuk. Daarnaast gaf Claudia Paul een knuffel en wilde ze RenĂ© een high five geven, denk daarom dat ze voor Paul gaat.
En Haico en Jasmijn snap ik echt niks van, las hier ergens het lijkt wel of Jasmijn daar gegijzeld word en zo zag het er echt uit hahaha
Trouwens dat kapsel van Richard is echt afschuwelijk