Ja dat kapsel van Richard is zo ouderwets. Hij lijkt daardoor een burgelijke vader van 45.
Ik vind echt dat zowel Haiko als Richard slecht hebben gekozen. Het voelt een beetje alsof er een echte leuke passende klik was, maar dat âde spanningâ van een meisje die het nog net niet weet en daardoor mixed signals geeft toch een soort spanning oplevert die wordt verward met verliefdheid. Beetje het âeffectâ van het hele aantrekken en afstoten wat het spannend maakt. Klinkt een beeeetje als een soort rare hechtingsreactie.
Ze hebben alle twee gewoon de lekkerste gekozen.
Ik vind dit wel een fascinerende reactie, haha. Maarre hebben al die boeren geen hechtingsproblemen? Anders doe je toch ĂŒberhaupt niet mee aan het programma? Enzo?
Dit haha. Ik kreeg vooral bij Haico het gevoel dat hij Jasmijn gewoon heel knap vind en gevleid dat een jonge knappe vrouw hem leuk vind, en dan een beetje naar redenen zoekt om dat te valideren. Terwijl Ellen gewoon obviously een leuke vrouw is waar hij goed mee kan praten en waarvan Yvon volgens mij ook niet begreep dat hij haar wegstuurde.
Hier lijkt Bernice ook op een laaf
Lijkt wel op die eerste foto of Bernice op bezoek was bij Haico.
Hahaha ik lees dit nu terug en vind dit een parel van een plottwist thanks @Zemraluani
Edit: ik vind jullie reacties teruglezen nog leuker dan de afleveringen zelf. En dol op beide versies van @FrauHelga , die in dit topic en op de rest van het forum.
Hahahahah ik ga echt stuk
Spoiler keuze Bernice
Ik verveelde me dus dook even de krochten van insta in. Toen kwam ik ineens op het openbare profiel van haar hond ?? En zag dat ze YJ volgt maar Johan niet!
Yvon Jaspers? De hond van Yvon Jaspers? Waar is die eigenlijk gebleven? Spoiler Bernice
Denk dat die niet mee gaat naar het buitenland?
YJ=Ype Jacob=Laaf
Ja weet ik. Was mijn eigen matig grappige associatie
Oh sor
Vergezochte spoiler over Bernice maar voor de zekerheid
Heeft hij wel instagram dan?
Nou dit inderdaad. Bernice is geen kind meer, ze is een vrouw van 23 en ik vind het echt best schokkend hoe slecht haar communicatie is, met wie dan ook. Of we krijgen een compleet vertekend beeld te zien van de makers. Ik begrijp haar deelname echt niet.
Maar weten we iets van haar precieze achtergrond? Want als ze als vanaf haar 17e ofzo op die boerderij werkt, en verder nooit ergens komt, dan snap ik het ook wel?