Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Ja klopt, Marvin en Ferdy inderdaad!

1 like

De Belgische boer zoekt vrouw is sowieso geweldig :heart_eyes: alleeee Dinaa

3 likes

Ik vind hierbij wel: soms moet je gaan voor je geluk en niet voor je gelijk. Dus ook wellicht je ‘ego’ hoerover aan de kant zetten. Iemand kan op zon moment indd een verkeerde inschatting maken over iemand of de situatie. In het gavel van boer zoekt vrouw speelt er zoveel mee. En ik zou ook niet meteen aan iemands voeten liggen maar een kopje koffie doen ofzo ja, anders zou ik het nooit los kunnen laten mosschien. Zie het dan wel als de laatste kans, niet daarna nog meer gedoe.

Lange dag gehad, ik ga hier veel te ver op in :laughing:

12 likes

Dit, plus ik kan me ook wel voorstellen dat Ellen daar anders tegen aan kijkt omdat ze geen 26 meer is en blijkbaar al in geen jaren gevoelens voor iemand heeft gehad.
Zou t dan persoonlijk wel zsm willen horen en niet nadat die twee al vier maanden hebben lopen aanrommelen

2 likes

Iemand kan gewoon een verkeerde beslissing maken. Ik vind het al behoorlijk bijzonder dat er uit bzv zoveel succesvolle relaties zijn gekomen, je baseert je keus na de logeerweek of 5 minuten speeddate, een groepsuitje van een paar uur, en 4 dagen logeren in groepsverband. Je kent elkaar dus amper en er is vrijwel geen 1:1 tijd geweest. Ik zou echt niet de deur dichtgooien als iemand achteraf realiseert niet de goede keuze gemaakt te hebben

7 likes
Voor wie kiest Claudia vanavond?
  • Paul
  • René
  • Niemand

0 stemmers

En Bernice?
  • :nose:t2: Johan :nose:t2:
  • :nose:t2: Ype Jacob :nose:t2:
  • :nose:t2: Niemand :nose:t2:

0 stemmers

Blijven Richard en Robin samen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En Haico en Jasmijn?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Piet en Anke?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

:skull::skull::skull:

12 likes

Ik heb echt zin in de aflevering, hoewel ze eigenlijk toch altijd best wel doodsaai zijn.

9 likes

Inmiddels hebben 2 mensen wel vertrouwen in Haico en Jasmijn :joy::joy:

Cute wel dat er allemaal zoveel vertrouwen in Piet en Anke hebben :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Vind het nogsteeds stom dat Ellen het niet geworden is, maar ik gun het Haico en Jasmijn wel

2 likes

Wie zit er nog meer klaar voor? :partying_face:

18 likes

Cringen kan al meteen

3 likes

Nog iemand die de keus maakt voor Yvon d’r is. Zal ze leuk vinden

8 likes

Bijzonder dat ze het eerst renee zegt

Claudia heeft haar stagiair gevonden.

4 likes

Arme René is gezakt voor z’n stage…

13 likes

Gelukkig

Vorige week was het toch Paul met de zeis?

1 like

Nou wat doet zij dit weer raar zeg

4 likes

Claudia: ‘Ik heb gekozen!’
Paul: ‘…’

Beetje awkward

17 likes