Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Ja en ze heeft ook nooit een studentenleven gehad. Volgens mij zei ze wel dat ze soms met vriendinnen op stap ging maar dan eens per maand ofzo. Als je verder dan alleen maar je eigen gezinsleden ziet lijkt me ook niet zo bevordelijk voor je communicatie :face_in_clouds:

3 likes

Ik las ergens dat die ouders dus rond haar begin tienerjaren naar Zweden zijn verhuisd en toen dacht ik: ik snap wel dat je daar niet sociaal soepel van wordt.

Vind haar trouwens niet per se heel slecht communiceren naar de rest van de mensen om zich heen. Helpt ook niet dat je twee van die mannen op je erf hebt waar je niks voor voelt.

5 likes

Ja al haar logees zijn ook niet bepaald bruisende persoonlijkheden inderdaad. Maakt het nog lastiger.

2 likes

Er zit daar een hele cameraploeg op het erf te wachten tot ze iets gaat voelen voor 1 van die jongens. Volgens mij is het niet heel gek dat ze vastloopt als jong persoon zonder ervaring in de liefde. En kun je vooraf ook niet echt inschatten hoe dat gaat zijn.

15 likes

Geen idee, misschien wel niet idd! Maar vond het toch leuk om even over te speculeren

Mee eens, en hier is het programma toch ook eigenlijk voor? Als Bernice genoeg ervaring had gehad en sociaal was geweest had ze BZV niet nodig gehad. Het is een knappe jonge meid, dus aandacht genoeg. Vind het ook een beetje raar dat we gaan ā€œklagenā€ over ongemakkelijke boeren terwijl dat een soortvan kernding van het programma is.

Desalniettemin gun ik Bernice natuurlijk betere ervaringen in de liefde dan deze twee jongens die haar meer tot last lijken te zijn. Hopelijk opent de deelname aan BZV haar ogen dat ze wat meer moet gaan daten met verschillende types en weet ze nu in ieder geval beter wat ze NIET zoekt.

6 likes

Ik denk juist dat zij Ype Jacob wel leuk vindt maar dat ze het echt heel erg eng vindt zich open te stellen, en wat iemand hierboven ook zei dat er misschien teveel druk op ligt met de cameraploeg erbij

3 likes

Ja ze is Fries, dat is 90% van het probleem.

5 likes

BZV spoiler Jasmijn

Samenvatting

Ik zie op FB een filmpje waarin Jasmijn twijfels uitspreekt over op 1 kamer slapen, ze vindt het erg snel gaan en wil liever 2 kamers. Ik kan me niet herinneren dat er ooit kandidaten waren waarbij er een langdurige relatie ontstond als er apart geslapen werd dus ik vrees dat dit niet goedkomt.
Ellen had er geen probleem van gemaakt denk ik. :sweat_smile:

12 likes

Kun je aangeven over wie de spoiler gaat? Of is dat al een spoiler?

1 like

Over een voorfilmpje en het is niet echt een spoiler die iets verklapt maar meer die speculeert over de mogelijke uitkomst. Ik vind het een veilige om te lezen hahah

6 likes

Heb het er bij gezet nu.

3 likes

Daar heb ik ook nog aan zitten denken. Stel:

Je hebt geschreven op de boer van je dromen, maar hij/zij stuurt je bij het allerlaatste keuzemoment weg. De boer gaat met de andere kandidaat op citytrip, maar de vonk slaat niet over, en het wordt niets.
Na een tijdje neemt de boer contact met je op, en maakt diegene kenbaar je toch wel te zien zitten. Jij hebt nog altijd gevoelens voor de boer.

• Dikke doei, ik wil geen tweede keus zijn, de boer sodemietert maar lekker een eind op.
  • Ik overweeg hier op in te gaan.
  • OMG JA!
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Heb ooit in een vergelijkbare situatie waarin een jongen naast gevoelens voor mij, ook gevoelens voor een ander had. En toen het met diegene niets werd nam hij ineens weer contact op.
Hoewel het me moeite kostte, heb ik toen de eer aan mezelf gehouden en ben ik er niet op in gegaan. Een vriend zei me toen: ā€œJe moet van iemand geen prioriteit maken als jij voor die persoon slechts een optie bentā€ en dat vond ik zo’n eye-opener.
Kort daarna kwam ik mijn (inmiddels) man tegen dus ik ben blij dat ik geen tijd meer heb verspild aan die pannenkoek.

7 likes

Ik vind het hier wel anders omdat er hier zo’n tijdsdruk op staat. Op een gegeven momenten moeten ze wel kiezen maar weten zij veel of dat de juiste keuze is? Ze kennen elkaar een week.

19 likes

Daar heb je een goed punt, dat was bij mij niet zo (ging een aantal maanden over heen).
En al die camera’s en Yvon om je heen helpen natuurlijk ook niet.

Dat was toen toch ook met prince charming? Die is uiteindelijk met de 2e keus getrouwd dacht ik.

3 likes

Ik ken alleen deze maar die bedoel je denk ik niet. :sweat_smile:

6 likes

Ik dacht eerst ook : stellig nee, maar dit is wel een bijzondere situatie. Als mijn gevoelens er echt nog zijn en de wederzijdse klik er ook leek te zijn dan zou ik het denk ik toch wel willen proberen. Anders blijf je misschien alsnog met een ā€˜what if…’ gevoel achter. Als de relatie met de ander maanden zou hebben geduurd en hij komt dan weer terug dan is het antwoord wel nee.

4 likes

Ja en iemand als haico die geen ervaring heeft met relaties en daten kan je toch niet kwalijk nemen dat hij een verkeerde keuze maakt onder druk.

Genoeg mensen doen dat terwijl ze er veel langer over na kunnen denken.

2 likes

In de Belgische boer zoekt vrouw gebeurde dat vorig jaar!
Die boer ging dus dat weekend weg met de vrouw die hij gekozen had. Was allemaal heel romantisch, werd gekust en ging al over trouwen en kinderen enzo.
Maar blijkbaar was hij meteen na dat weekend naar zijn tweede keuze gegaan en die eerste vrouw kwam daar pas op tv achter.

5 likes