Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

50 likes

De productie van bzv is echt petty.

11 likes

Hahahahah ja dit is precies de theekopjes

4 likes

Ik wil nu naar Slowakije

2 likes

Hoeven ze geen moeite voor te doen bij Jasmijn

Dit plaatje wordt over 12 jaar nog gepost denk ik. :rofl:

6 likes

Oh wauw Paul en clau nog samen dus? Had ik niet gedacht

Ben benieuwd

4 likes

Ik moest wel een traantje wegpinken toen Paul en Claudia bij die begraafplaats liepen en het over haar overleden man ging

7 likes

Haico en Jasmijn gaat 'm niet worden. Van de anderen denk ik wel dat ze nog bij elkaar zijn.

2 likes

Hoop zo dat Bernice wel met iemand komt aanzetten bij de reünie. Gun het haar echt. Helemaal als het Ype Jacob zou zijn want zie hen nog wel samen, als de druk van de televisie en keuzedeadlines er niet is

8 likes

Welke citytrip wil jij doen:

• Waterfietsen en shoppen in Duitsland
  • Fietsen in de Slowaakse bergen
  • In de regen naar een pretpark in Denemarken
  • Grasmaaien in Zweden
  • Oesters eten en een eend rijden in Normandie

0 stemmers

Zit echt te grinniken over Jasmijn, deze zag ik van mijlenver aankomen

10 likes

Ik hoop het niet denk dat ze lekker even moet genieten van wat zelfstandigheid. Toen ze alleen achterbleef en zei dat ze dat wel lekker vond om het huisje voor haarzelf te hebben toen dacht ik inderdaad, op jezelf wonen is inderdaad heerlijk. Denk dat ze sowieso nog wat meer van de wereld moet ontdekken, ze kwam ook wel heel jong over en heel afhankelijk van haar familie.

4 likes

Maar Wendy had wel al een beetje aangegeven dat ze niet verliefd was kon ik mij herinneren. Jasmijn heeft echt het tegenovergestelde gedaan, ze zag hoe verliefd Ellen was en blijkbaar was ze dat zelf niet maar wilde ze wel per se gekozen worden. En dan is het gelijk een andere instelling. Ik vond Ellen een leuke vrouw hoop dat zij en Haico toch bij elkaar komen.

10 likes

Denk dat Bernice trouwens gewoon iemand moet ontmoeten die leuker is dan die twee waar ze mee over bleef. Ik zou ook elke dag huilen met een man die besluit mij na drie dagen in mijn huis een vraag te gaan stellen en dan zegt “Heb jij nog iets wat je mij wilt vragen”.

9 likes

Toch vind ik dit een stuk natuurlijker dan met zijn allen om zo’n tafel. Persoonlijker.

1 like

True maar waarschijnlijk stel jij zelf ook wat leukere vragen als je elkaar wilt leren kennen. Vanuit haar kwam er ook weinig.

Oh zeker, al was dat vanuit haar intro al wel te verwachten

2 likes

Het filmpje van YJ op de site is echt topentertainment. Heel veel ‘ja’ en totaal lege frasen hahaha. Hij praat een beetje als een voetballer.

Was weer leuk om jullie commentaar te lezen.

Ik vond Anke alleen soms wel een beetje irritant? Met haar lichtelijk bazige gedrag. Maar Piet vond het blijkbaar fijn dat ze zegt wat ze wil dus het zal wel oké zijn.

O was het trouwens niemand opgevallen dat Paultje ‘Dat heb ik nog nooit op’ zei (of net een andere formulering maar wel de ‘op-constructie’)??? Een forumklassieker.

7 likes

Ja vond ik ook, met dat ie zijn taart nog niet mocht eten enzo.

5 likes