Zo dat van Anke wilde ik net posten. De kant van het bed waar ze wil liggen, nee zij maakt de foto! En nog wel meer dingen, dat met die taart idd. En Piet is dan zo’n man die alles wel prima vindt. Maar ze lijken wel gelukkig samen.
Dat wordt in regio Rotterdam enzo gezegd. Ik zei vroeger altijd ‘dat heb ik nog nooit gegeten’, maar sinds ik hier woon, ben ik ook ‘dat heb ik nog nooit op’ gaan zeggen.
Wel hardop lachen toen Claudia die zeewier aanwees en dat Paul zei dat hij het nog nooit op had en Claudia antwoordde met: ik ook niet.
“Wat kunnen we eraan doen om het wel gezellig te houden.” - Jasmijn
Ja dan liever Bernice die voor zichzelf kiest.
Paul en Anke echt net een getrouwd stel, gekissebis over dat sieraad. Haha maar wel op een hele lieve manier.
Richard en Robyn biven verwachting leuk. Claudia en Paultje ook.
Ik hoop dat Haico het afkapt en Ellen belt.
Ik hoop dus voor Ellen dat ze iemand gevonden heeft die haar ook heel leuk vindt. Ik kreeg meer een broer en zus gevoel tussen Haico en Ellen. Ik begrijp helemaal niks van het hele mens dat Jasmijn is. Hoe kan je zo zijn. Vind het zielig voor Haico. Wat een zuurpruim niet te geloven. Robin en Richard vind ik cute samen en Piet en Anke lijken idd net alsof ze al 30 jaar ofzo bij elkaar zijn.
Oja juf Claudia en Paultje. Weetniet precies wie het heeft gezegd maar kan me er wel in vinden dat het van Claudia, iig op beeld, wat nep overkomt. Het voelt nogal geforceerd al denk ik wel dat ze het heel graag willen. Bij Richard en Claudia had ik het vanaf die speeddate goed geraden qua laatste keuze, bij de rest had ik echt geen flauw idee.
Dit vind ik een beetje zielig want zij kan er ook niks aan doen dat ze zo is (dit klinkt ook lullig maar goed haha), ik bedoel, ze kan inderdaad wat enthousiaster proberen te doen maar als ze van karakter gewoon vrij vlak/een binnenvetter is dan is dat ook gewoon hoe ze is toch. Haico had haar gewoon echt niet moeten kiezen. En ik denk dat Jasmijn het zelf ook merkt en daardoor alleen maar meer dichtklapt. Ik weet niet, had wel met haar te doen eigenlijk.
Ik vind er niks zieligs aan. Haico wel.
Het zal vast geen vreselijk mens zijn, het is gewoon geen goede match
Ja ik vind t ook wel wat lullig. De hele wereld kopt ook dat ze hem bedonderd en dat ze m voor de gek houdt. En daar zit misschien wel wat in, maar hij is een volwassen vent van in de veertig die een jonge vrouw van 27 kiest. En het zijn beide geen sprankelende types die elkaar uit het introverte trekken. Ik denk ook dat Ellen de vrouw was die hij nodig had (hij niet de man die Ellen nodig heeft). Maar goed hij heeft gekozen en zij heeft gezegd dat ze hem leuk vindt en dat is ook vast zo, maar als het dan niet bloeit… dan is dat toch geen schuld?
- 1
- 2
- 3
- 4
0 stemmers
Namelijk…
- Claudia en Paul
- Anke en Piet
- Robin en Richard
- Jasmijn en Haico
0 stemmers
Zou Haico contact hebben gezocht met Ellen?
Ik hoop het echt
Shit, ik kom pas 21.00 uur thuis, dus ga de helft missen. Praten jullie mij bij tot die tijd?
Nee denk het niet. Volgens mij voelde hij zich met name vereerd over de aandacht van Ellen, maar ik zag geen aantrekkingskracht.
Zit er helemaal klaar voor! Ik hoop dat Bernice ineens toch met Ype Jacob is gaan daten ofzo, even een verrassingselement er nog in
Let’s goooooooo
Ik heb ineens het gevoel dat Richard en Robin het niet gered hebben
Haico is nog zo lief en begripvol. Die man verdient beter en meer dan dit hoor
Ik denk dat Robin opeens heeft bedacht dat Richard toch wel best ver van haar familie en vrienden af woont
Ja dat gevoel had ik sowieso wel bij haar dat ze daar nog helemaal niet zeker van was, of ze het daar zou zien zitten