Ja als dat nog een verrassing is dan heb je wel onder een steen geleefd
Ik vind Wimke wel leuk, geloof ik.
Ahh deze vrouw bij Jan vind ik wel wat voor hem
dat haar
Hahah die derde kus van Dorien, lekker ongemakkelijk
OMG HELEMAAL VERGETEN
Beetje kriebeltjes, wat lieffff
Marleen komt me bekend voor
Waarom weet hij de namen niet meer
We zullen het voorlopig nog niet weten
Die 3 zoenen de hele tijd klinken heel vies als je er op gaat letten
Natte scheetjes
Omg ik was hen helemaal vergeten? Helemaal niet gemerkt dat zij misten. Hebben we dan volgende week weer speeddates?
Neee wat saai zeg
Ja beetje Tyra Banks
Hahaha die ene vrouw die in Australië en Nieuw Zeeland zat had echt te cringe die camera meegestuurd, oh ik kan dat echt niet verdragen zulke van tevoren uitgedachte spontane lekker gekke acties
“Onze eerste herinnering samen”
Ohja en echt zelden zoveel kekke bont giletjes bij elkaar gezien echt why is dat
Ik heb het net teruggekeken en herkende 1 van de vrouwen als een conssultant op mijn werk wat letterlijk een paar km van de boer af was waar ze op schreef Ze kwam altijd heel behoudend over, dus grappig om hier een prive kant te zien!
En verder heeft iedereen toch gewoon limerence. Vooral die Anita die alles al voor zich ziet
Zij lijkt op Nienke die samen was met boer Jan van een paar seizoenen geleden (die toegaf dat hij op een festival wel eens drugs gebruikte)
Yvon komt alleen maar en profil in beeld, ja niet dat dat me uitmaakt. Maar het valt wel op, dat is in geen enkel ander seizoen zo geweest. Is iemand anders dat ook opgevallen?
Ik zag wel af en toe gewoon haar gezicht van voren.
Zou me overigens niets uitmaken, hoe minder Yvon, hoe beter.