Ja… ja. Ja. Ieh ja. Ja. Ja
En dan terugkomen: JAA WAS SUPER!!!
Heeft er trouwens ooit een persoon van kleur meegedaan? Behalve boer Richard die geadopteerd was dan.
Laten we samen vlammen
Oh en nog ongemakkelijker als die zoenen heel langzaam gaan. Echt tenenkrommend.
Volgens mij is dit echt het meest witte programma op televisie, kan ook weinig kandidaten bedenken
Aaa ik kan die speeddates altijd zo slecht aanzien hahaha. Zo mutsig en ongemakkelijk altijd
Hoop dat het zo blijft, ik gun de witte Nederlanders dit hoogtepunt in hun cultuur. Laat ons erbuiten
Oh vind die vrouw echt verschrikkelijk hahahha, kan er de vinger niet helemaal op leggen waarom
Die vrouw ziet er uit als een vervelende manager.
En die cadeautjes ook voor elkaar. Echt zo’n moetje aan het worden.
Wel leuk al die “Gerda’s” bij Jan
Eerder stond er toch ook altijd een leeftijd achter de naam?
Ik had hier echt zin in maar was vergeten dat die speeddate-aflevering altijd een beetje saai is. Hoort erbij maar het zijn vooral de momenten dat ze elkaar groeten en dat de vrouwen vertellen hoe het was
Wat leuk dat Ciska over zichzelf zegt “met mij is het niet saai”
Echt een mooie uiting van zelfvertrouwen.
Omg deze vrouw
Ik vind het sowieso eigenlijk pas leuk worden bij het logeren. Ben blij dat die brieven aflevering er al uit is haha
Ik vind haar ook wel grappig
Jan is op zoek naar een schoonmaker. Gezellig samen opruimen tijdens de logeerweek.
Ben heel erg benieuwd als Jan Anita toch afwijst, wat ze dan met haar citywerkstuk gaat doen.
Is toch allang een keer blootgelegd dat Yvon dik door de boerenlobby betaald wordt voor een reclamecampagne via haar programma’s