Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Nja kan wat klein zijn en misschien voor die kinderen ook niet fantastisch als een vreemde in jouw kamer met al je spullen ligt? Maar dit is wel beetje azijnzeiken, dat snap ik.

1 like

Vorige seizoenen werd het allemaal zo gerekt dat we dan riepen nou schiet eens op maar nu jassen ze alles er wel heel snel door
 Ik heb niet echt het idee dat ik iets gezien heb behalve gegiebel en een John die solliciteert naar dat alle dames zelf opstappen

4 likes

Ik ben benieuwd of het goed uitpakt dat de tijd tussen de dagdate en de logeerweek ineens weg is. Lijkt mij best heftig om meteen te gaan logeren ipv even een weekje ‘adempauze’ tussendoor.

10 likes

En deze keer zei hij over haar onderneming: “das jouw dingetje, moet je lekker blijven doen” :face_vomiting::face_vomiting: Alsof het een hobby is.

13 likes

Het verbaasde mij dat hij voor Karin koos omdat het overkomt alsof hij geen vrouw wilt die veel werkt. Wat vonden jullie ervan dat hij best specifieke uitleg gaf over waarom de andere twee vrouwen het niet waren geworden?

2 likes

Verklaart.

10 likes

Ugh. En idd dat ie vraagt je kan toch wel vlees bereiden he?

Er was toch ook ooit een boer die bijna boos werd dat 1 van de logees geen vlees at? Volgens mij die huilende geitenboer.

1 like

Ik vind het vooral zo raar dat die vraag gesteld wordt terwijl je het eten op tafel zet

3 likes

Ja dat kan je beter van tevoren weten mocht je als boer daar zo’n probleem mee hebben.

Ik verbaas me trouwens zo over al die wollen achtige giletjes, ik denk bijna dat er een soort stylist staat op dat erf die ze allemaal zo’n ding geeft. Bij 1 boer hadden 4 zo’n ding aan?!

Zo schattig dat die ene boer speciaal overalls in verschillende kleuren had besteld. Echt cute.

10 likes

Lullig en onnodig. Een ‘ik had een betere klik met de anderen’ is toch meer dan voldoende.

16 likes

Hahaha ja ‘dat ligt niet aan jou of dat we niet bij elkaar zouden kunnen passen maaaar ik voelde nu geen klik, merkte ook dat je geen humor had vandaag en dat ik je niet heb gesproken waardoor ik je niet wil’

4 likes

Ik had hem meer als VVD’er ingeschat.

1 like

Hahah zo onnodig ook om nog even te zeggen “je hebt geen humor.” Je voelt ook gewoon de verhevenheid, de arrogantie.

Sommige dingen moet je gewoon niet hardop willen zeggen, of hooguit achteraf tegen vrienden of familie als je het zo graag kwijt wil.

Edit: hahhaha lol ik zie nu dat CDA ‘verbinden en vernieuwen’. Ik vind heel veel van hem, maar zie hem echt niet als een verbinder.

9 likes

Vond dat echt zo onnodig en lullig, hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij met die 2 de minste klik had en het daarbij kunnen laten. Maarja hopelijk kijken die vrouwen er nu op terug dat ze een gigantische red flag van een man ontlopen hebben :joy:

9 likes

Precies dit. Een van die vrouwen was ook helemaal verbaasd en herkende zich er niet in, maar de vrouw die zogenaamd geen humor had zei gewoon dat ze zichzelf was geweest. Vond dat wel goed van haar

Sorry ken de namen niet!

7 likes

Ja 100%

2 likes

Ik vind Roel wel echt een leuke boer! Tenminste geen veeboer en hij had ook echt een leuk diner geregeld.

12 likes

ik kijk nu bzv australia, en ik vraag me dus iets af. alle vrouwen komen dus naar een landgoed, daar zijn de boeren ook en hebben ze de speeddates. daarna kiest elke boer één vrouw waar hij alvast 24 uur mee door wil brengen voor de rest komt, en dan vertrekken ze gelijk naar de boerderij. als ze daar aankomen, dragen ze nog dezelfde kleding etc. maar australië is fucking groot, het kan toch niet zijn dat alle boeren toevallig in de buurt van dat landgoed wonen? :joy: waarschijnlijk ben ik gewoon te goedgelovig en hebben ze er een lange vlucht op zitten, waarna ze op de boerderij precies weer die kleding aantrekken die ze droegen op het landgoed :joy: maar vind het wel gek, kan er ook niks over vinden ofzo. iemand enig idee hoe dit zit? dit gaat namelijk sowieso aan me vreten omdat ik graag wil weten hoe het zit haha

Deedry is echt een giechelkont :smile:

2 likes

Wowww zeg die eerste van Diedry waar ze afscheid van nam niet aankomen

1 like