Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Ik denk wel dat Deedry ook echt met enthousiasme iemand gaat kiezen op het einde en niet zoals Annemiek en Bernice iedereen wegstuurt

Maaar goed je weet het nooit in dit programma :joy:

7 likes

Juist wel vind ik! Zei het vorige week al, totaal andere types

1 like

Ik snap niets van de slaapsituatie bij Deedry. Iemand wel?

Ja maar hij was zoveel in beeld hahaha, vaak mogen ze dan wel blijven. Sjoerd heb ik voor mijn gevoel bijna niet gezien maar hij mag wel blijven.

Maar moet toegeven dat ik ook spelletje speel tijdens t kijken dus misschien dat ik af en toe wat mis

3 likes

Nee en Deerdry zelf ook niet, geloof ik :joy:

Het is toch compleet duidelijk dat Deedry voor Roy gaat? Ik krijg een beetje gladde vibes van hem.

15 likes

In een week kan er nog van alles gebeuren!

Die wat oudere vrouwen van 50+ worden vaak zo snel heel gezellig vriendinnenachtig, dat vind ik zo leuk.

19 likes

Dorien van Jan is pas 48. Ik dacht echt minimaal 55 :see_no_evil:

5 likes

Word echt naar van die kippenboer met al die kippen zo opgehokt

11 likes

Die tekst op die overalls :sob:

3 likes

John had net zo’n lichte kleur aan, ik dacht dat hij zonder shirt stond :sweat_smile:

2 likes

Lekker aan zo’n kip voelen :face_vomiting:

2 likes

Die domme grappen over de bedden en het slapen :yawning_face:

4 likes

Groot genoeg bed hoor hihaho :roflmao:

2 likes

Vind t wel moeilijker te volgen hoor zoveel boeren en zoveel logees, en ze gaan zo snel van de ene door naar de ander.

10 likes

Ik mis een beetje die korte filmpjes met iets over de kandidaten, dat thuis gefilmd wordt.

5 likes

“Ik doe nooit geen zout bij mijn eten” ik hoop echt dat ze deze zin grammaticaal correct bedoelde en altijd zout gebruikt, maar het lijkt dat ze nooit haar eten kruid? Ook niet met zout???

7 likes

Nee dat bedoelde ze niet.

5 likes

Pakt hij zo’n kip eruit, ik hoopte even om hem te aaien ofzo iets liefs, gaan ze meteen lopen voelen waar het ei wordt gemaakt met die kip op de kop pfff :roll_eyes:

1 like