Vind t wel moeilijker te volgen hoor zoveel boeren en zoveel logees, en ze gaan zo snel van de ene door naar de ander.
Ik mis een beetje die korte filmpjes met iets over de kandidaten, dat thuis gefilmd wordt.
âIk doe nooit geen zout bij mijn etenâ ik hoop echt dat ze deze zin grammaticaal correct bedoelde en altijd zout gebruikt, maar het lijkt dat ze nooit haar eten kruid? Ook niet met zout???
Nee dat bedoelde ze niet.
Pakt hij zoân kip eruit, ik hoopte even om hem te aaien ofzo iets liefs, gaan ze meteen lopen voelen waar het ei wordt gemaakt met die kip op de kop pfff ![]()
Ahw, Mira wilde John een high five geven, maar hij zag het niet, dus ze stond heel ongemakkelijk met haar hand in de lucht ![]()
Ik denk dat ook de héle tijd!
âhier wordt het ei gemaaktâ, alsof het een fabriek is
walgelijk, hoe kan je daar niet op afknappen :â)
Ik vind het een beetje saai. Merk dat ik meer op mijn mobiel zit, dan dat ik kijk.
Die Jon is sowieso 1 grote afknapper ![]()
Dat vinden die drie vrouwen niet ![]()
Ik vind Karin wel een beetje irritant maar past goed bij John dan misschien
Denk dat zij veel fitty zouden hebben.
Ik ben helemaal tegen de manier waarop kippen worden gehouden, maar een kip zo vasthouden en voelen is volgens mij écht niet erg hoor.
Die lach van Deedry is toch 9 van de 10 keer nep
Nee wellicht niet, maar vind het wel koud en zeer ongezellig dat ze niet eerst even zeggen o hallo lieve kip ofzo. Alsof het alleen maar een broedmachine is
Volgens mij eerder een zenuwenlachje.
Tja als jij even op zijn kop wordt gehouden en bevoeld wordt is dat fysiek ook niet erg toch?
Haha ja maar we kunnen toch niet alles wat we met dieren doen afzetten tegen hoe we met mensen omgaan? Ik bedoel ik doe mân behoefte ook niet aan een lijntje in de buitenlucht maar dat betekent niet meteen dat het erg is dat een hond het wel zo doet.
Ja dat idee krijg ik ook. Maargoed ik vind wel dat ze haar best doet en enthousiast is. Wereld van verschil met die Bernice.