Ik denk wel dat Deedry ook echt met enthousiasme iemand gaat kiezen op het einde en niet zoals Annemiek en Bernice iedereen wegstuurt
Maaar goed je weet het nooit in dit programma
Ik denk wel dat Deedry ook echt met enthousiasme iemand gaat kiezen op het einde en niet zoals Annemiek en Bernice iedereen wegstuurt
Maaar goed je weet het nooit in dit programma
Juist wel vind ik! Zei het vorige week al, totaal andere types
Ik snap niets van de slaapsituatie bij Deedry. Iemand wel?
Ja maar hij was zoveel in beeld hahaha, vaak mogen ze dan wel blijven. Sjoerd heb ik voor mijn gevoel bijna niet gezien maar hij mag wel blijven.
Maar moet toegeven dat ik ook spelletje speel tijdens t kijken dus misschien dat ik af en toe wat mis
Nee en Deerdry zelf ook niet, geloof ik
Het is toch compleet duidelijk dat Deedry voor Roy gaat? Ik krijg een beetje gladde vibes van hem.
In een week kan er nog van alles gebeuren!
Die wat oudere vrouwen van 50+ worden vaak zo snel heel gezellig vriendinnenachtig, dat vind ik zo leuk.
Dorien van Jan is pas 48. Ik dacht echt minimaal 55
Word echt naar van die kippenboer met al die kippen zo opgehokt
Die tekst op die overalls
John had net zo’n lichte kleur aan, ik dacht dat hij zonder shirt stond
Lekker aan zo’n kip voelen
Die domme grappen over de bedden en het slapen
Groot genoeg bed hoor hihaho
Vind t wel moeilijker te volgen hoor zoveel boeren en zoveel logees, en ze gaan zo snel van de ene door naar de ander.
Ik mis een beetje die korte filmpjes met iets over de kandidaten, dat thuis gefilmd wordt.
“Ik doe nooit geen zout bij mijn eten” ik hoop echt dat ze deze zin grammaticaal correct bedoelde en altijd zout gebruikt, maar het lijkt dat ze nooit haar eten kruid? Ook niet met zout???
Nee dat bedoelde ze niet.
Pakt hij zo’n kip eruit, ik hoopte even om hem te aaien ofzo iets liefs, gaan ze meteen lopen voelen waar het ei wordt gemaakt met die kip op de kop pfff