Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Ja dan zijn ze er toch even uit?

Maar de afgelopen twee afleveringen zijn in 24 uur opgenomen denk ik. Ze hadden de dagdates en daarna slapen, ontbijten en lunch en daarna het keuze moment. Dus ik denk dat er daarom nog zo weinig is gebeurd omdat daar nog niet veel tijd voor is geweest. Vaak gebeurt het meest ook als er twee vrouwen achterblijven want dan hebben ze nog twee/drie extra dagen om elkaar te leren kennen. Ik denk persoonlijk dat alle seizoenen wel saai zijn, dat seizoen met Bertie bijvoorbeeld maar juist omdat het zo saai is vind ik het zo leuk.

Die Jon ziet het als een zekerheid dat al die vrouwen hem 100% willen en heeft de arrogantie dat hij ze helemaal hardop kan reviewen alsof het producten zijn. Het zijn mensen ja, echt een kutopmerking van hem jij bent een veilig keuze en een vrouw als jij heb ik al gehad. Hallo, Mira is een individu, ze is niet je ex. Ik hoop dat volgende week de vrouwen zelf gaan twijfelen, hopelijk gaan de mannen dan eindelijk moeite en interesse tonen.

4 likes

denk dat je john bedoelt? roy is toch één van de mannen van deedry?

1 like

Ja, het is John met die walgelijke uitspraken. Hoe kan je zelf ook niet doorhebben dat je echt een eikel bent als je zulke dingen zegt? “Het meisje dat ik al heb gehad”, echt, daar gaat zoveel mis in een paar woorden.

7 likes

Ja klopt, heb het aangepast

2 likes

Ik zei gisteren tegen mijn man, zij zien het straks terug op tv en dan denken ze zooo daar ben ik goed weg gekomen

2 likes

Haha inderdaad. Ik heb ze nu al een paar keer horen zeggen dat twee deelnemers echt “totaaaaaaaal verschillend” zijn. Of: “wij zijn wel echt twee uitersten hù!” En dan denk ik steeds huh nee, jullie zijn juist allemaal redelijk rustige, brave, afwachtende types bij elkaar.

Alleen die basisschooldocent bij die rommelboer vind ik er soms nog een beetje uitspringen, Ciska? Hoewel die zich ook wel wat terughoudender/observerender opstelt nu dan in de eerste date-rondes.

1 like

Het is allemaal vreselijk beige. Ik mis Geile Geert :smiling_face_with_tear:

5 likes

Hahaha omg ja Geert, wat een fantastische man was dat.

1 like

Ik kom uit de buurt van de boerderij van John en er gaan verhalen rond dat hij nachtenlang wegbleef en niet tegen zijn ex vrouw wilde vertellen waar hij dan was geweest. Weet niet of het waar is maar het zou me niks verbazen op basis van wat ik van hem gezien heb

2 likes

Ik dacht eigenlijk dat John zei: “jij bent meer van het huiselijke en dus de veilige keuze [terwijl hij Eileen aankijkt], en jij [kijkend naar Karin] moet dat nog leren.”

Uh pardon, mag een vrouw zelf nog iets kiezen of willen?

Sjon is echt een mega :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:. En ik hoop dat beide vrouwen voor hun eigen geluk kiezen ipv Sjons geluk. Ook als je iets huiselijks wil, waar niks mis mee is, ben je beter af alleen dan met Sjon.

En deze vrouwen zijn echt veel te leuk ook voor deze piemelbal.

Edit: ik kan ook niet ontkennen dat het wat saai is verder. Ik vergeet soms ook boeren of deelnemers. Heb het idee dat er nu ook meer boeren meedoen? Misschien ligt het daaraan?

11 likes

Ja idd wel 3x “dat kan je wel leren”. Ehmmmm misschien ambieert ze helemaal niet om zo te zijn/worden?

En dat hij zei dat hij de lat heel hoog legt vond ik ook een rode vlag. Ik denk steeds dat hij achter gesloten deuren zo’n klootzak is wiens vrouw het in zijn ogen nooit goed kan doen, precies moet zijn zoals hij wil, nooit aan mag komen etc. Onder het mom van “ik heb het beste met je voor”. Maar goed, dat is speculatie omdat hij me doet denken aan iemand die ik ken die zo is.

2 likes

Tsja noem het speculeren. Ik zou persoonlijk ook niets willen met een man met een wereldbeeld van de jaren '50.

Zijn uitspraken sijpelen aan alle kanten door dat hij gewoon een schoonmaker/huishouder zoekt.

2 likes

Wat ik vooral heel irritant vind bij Jon is dat hij zo arrogant is dat hij er helemaal van uit gaat dat die vrouwen hem zo fantastisch willen dat ze nooit uit zichzelf weg zullen gaan. Ik vind het zo raar dat hij ze zo openlijk reviewt en dan zegt maar ja dat kun je nog leren. Misschien wil ze het helemaal niet leren. Een relatie gaat twee kanten op misschien moeten die mannen eens wat meer naar het leven van de vrouwen vragen en wat zei wil.

7 likes

Ja daarom is ie zo toxisch. Hij ziet de vrouw niet als een individu met eigen behoeften en wensen. Maar iets dat hij kan omvormen naar zijn wensen.

3 likes

Ja inderdaad. Ik vind het jammer dat Yvon dit jaar minder aanwezig is want ik heb toch het idee dat zij hem er op moet aanspreken. Ik hoop echt dat Karin hem een keer goed aanpakt want zij lijkt hem wel door te hebben.

9 likes

Zag deze ad voorbij komen op insta. Kijk eens wie we daar hebben!:

2 likes

Ja die zag ik ook! Zal hij dit ook meenemen in zijn analyse wie hij gaat kiezen?

Het prorgramma is al eerder opgenomen. Dus de keuze momenten zijn allang geweest. Denk dat deze ad pas van veel recenter is

6 likes

Zij is sowieso veel te leuk en autonoom voor die gladjakker. Ik hoop dat ze zelf opstapt.

9 likes