Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Ik vind die Myrthe bij Julius zo een schat en positief mens. Ik heb nu het idee dat hij meer naar Myrthe kijkt ook.

10 likes

Oh lieve Anniek. Wat jammer. Die zag het helemaal zitten.

2 likes

Ja ook zo goed dat ze voor haarzelf heeft bedacht het is nu me-time. Die vraag van Roel ook: Hebben jullie nog meer vragen voor mij? Misschien heb jij vragen voor hun. Vond het wel goed dat Sandra niet antwoorde toen hij vroeg zijn jullie nog wel blij om hier te zijn?

2 likes

Vind dit seizoen echt saaaaai

10 likes

Ik weet niet of ik volgende week nog wil kijken

Wordt een beetje hate-watching denk ik

1 like

Omg John the Christ die even uitlegt wat de situatie is. Cringe

7 likes

Maar volgende week is erg denk ik ruzie bij Jon ofzo, de teaser voor volgende week zag er spannend uit

5 likes

Ik dacht/hoopte bij deze week ook zoiets, maar 0% uitgekomen. Echt jammer, zelfs commentaar geven is niet leuk zo :smile:

1 like

Die is volgens mij wel heel erg gewend om alles naar zijn hand te zetten, echt zo’n baasje
Bah

Waarom gebeurt er bij Deedry niks anders dan werken met de paarden? Je kunt toch wel een uur vrij maken om wat te ondernemen?

Verder vond ik het bij Julius echt heel suf dat hij niet even met die laatste vrouw een rondje met de tractor ging maken, zij geeft aan dat haar dat leuk lijkt ‘Ja nee dat is allemaal klaar’

2 likes

Wat is het toch met dit seizoen? Ik ben echt grooooooooot BZV fan maar ik vind het nu gewoon niet zo leuk?

5 likes

Ik vind Martijn steeds leuker en leuker worden en vind dat Ciska goed bij hem past. Vond het heel lief dat hij zo emotioneel was toen hij Annett wegstuurde. Roel valt mij zo erg tegen, ik denk dat klein blond en blauwe ogen helemaal zijn type is en Karin vond ik meer bij hem passen maar bij het keuzemoment greep hij naar de hand van de andere vrouw, maar ik vind die te jong en te avontuurlijk ofzo voor hem. Julius deed wel echt meer zijn best dit keer en ik hoop heel erg dat hij voor Myrthe gaat, die brengt wat leven in zijn boerderij. Deedry vindt Roy heel erg leuk en ik vond het lief dat hij een fotoalbum had genaakt en vroeg wat zij van hem vond. En Jon, tja hij ziet alles zo erg vanuit zijn situatie en geeft een uiteenzetting als hij iemand wegstuurt alsof hij een voetbalwedstrijd analyseert. Ik denk dat hij en Karin op een gegeven moment echt gaan botsen en ik zie ze meer als vrienden.

4 likes

Het meisje wat je al gehad hebt :face_vomiting: wat een lul

14 likes

Ja daar werd ik ook even misselijk van. Alsof hij een bingo kaart aan het afwerken is.

4 likes

Ja zo tering lomp en overdacht / versimpeld. Iedereen is toch uniek, alsof je al helemaal weet hoe iemand is na drie dagen in een roze pakje tussen de kippen rondlopen. Echt heel lomp vind ik hem in zijn analyses en uitspraken.

13 likes

Ja ik vind het sowieso een wat vreemde vrouw al vanaf aflevering 1. Komt heel nonchalant over.

4 likes

Ja en ook een beetje verheven. Hij maakt het heel duidelijk dat hij alwetend is en de touwtjes in handen heeft. Echt genant

5 likes

Ik mis een beetje de shots van buiten de boerderij. Ze gaan niet even weg. Op een omgekeerde kraamvisite na, heb ik niet echt wat gezien buiten het bedrijf om. Denk dat het daarom ook zo saai weg kijkt.

3 likes

Maar dat is toch niet anders dan andere seizoenen? Speelt zich altijd af op de boerderij en in het meest spannende geval hebben ze een feestje op een nabijgelegen boerderij

5 likes

Ik denk dat er echt een soort Maud mist, iemand die helemaal zichzelf is en er voor gaat. Deze personen zijn allemaal toch een beetje keurig en binnen de lijntjes.
En er is ook geen ‘onwaarschijnlijke combinatie’, zoals Maud en Evert waarvoor je toch wil blijven kijken of die boer nou echt voor die persoon gaat kiezen.

9 likes