Ik val ineens binnen bij dit seizoen maar die Eileen is echt zo’n persoon dat ik niet trek. Een beetje passief je mond houden en dan achteraf vragen ‘merkte je dat?’ en het ‘een stukje respect’ vinden dat anderen moeten zien dat jij with a face like a smacked arse in een hoekje miskend zit te doen.
Ik hoop het!!! En dan zet Karin hem een keertje op z’n plek hopelijk
Oei de gezelligheid is wel klaar bij Jon
Ik snap Eileen wel, maar zou het voor me houden. Het is niet dat Karin iets verkeerd doet
ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind het echt zó saai. iedereen praat ook zo sloom met weinig energie
Vind wel dat John het ook aanwakkert door zo expliciet met ze allebei te flirten en dus iedereen het idee te geven dat ze het zijn.
Holy shit oren jumpscare (ik kijk voor het eerst)
Wacht tot je de lippen van Julius ziet
Denk ook dat hij daar wel op kickt eigenlijk, beetje spelen met die vrouwen
Is dit een bejaardentehuis waar deze vrouwen solliciteren als mantelzorger?
Nee dit is een schoonmaakbedrijf waar Jan een collega-schoonmaker zoekt
Dat! Heel ongemakkelijk lijkt me dat.
Ik vind Karin juist gemaakt overkomen alsof ze een soort masker op heeft. Eileen daarentegen komt op mij puurder open. Of ik zo het gesprek aan was gegaan met John weet ik niet.
Ik rook die dikke laag plastic op zijn keukentafel
Hoe die vrouwen de hele tijd zijn zinnen en woorden aanvullen als hij ff over zn woorden hakkelt, komt zo infantiliserend over
Dat sowieso. Toen ze zei dat ze met weinig mensen kan levelen en soms dagenlang niemand spreekt dacht ik wel; dat is geen goed teken. Maar vind haar juist daarom goed bij John passen, lijken me allebei ingewikkelde mensen.
Karin vind ik een beetje schreeuwerig aanwezig, ik kan me wel voorstellen dat dat icm John’s gedrag geen fijne sfeer geeft voor een stiller iemand. Anyhow ze verdienen allebei beter.
Daar zit ook wel wat in. Ik gun Eileen ook een leukere man.
Hoe leuk zou het zijn als er voor het eerst een trio overblijft na bzv, lekker samen in de harmonische bubbel
Letterlijk same
Niks gezien maar zapte er net in en dacht wat is er missssssss met deze vrouw. Ken haar niet en vond haar nu al te vermoeiend in twee minuten.
Deze situatie laat wel voor het eerst een menselijkere kant van John zien