Vind het wel meevallen volgens mij vindt ie het wel lekker dat ze strijden om hem
Ohja nee klopt hoor. Maar hiervoor ging het naar mijn idee enkel om wat hij allemaal wilde en observeerde, en nu noemde hij in die kippenschuur voor het eerst dat er ook nog een mogelijkheid is dat hij iets niet goed heeft aangepakt
Kan Yvon niet ff ingrijpen ![]()
Karina denkt dat Jan ff zn boerderij gaat verhuizen?
Ik blijf me verbazen over al die naĂŻeve mensen die zich opgeven voor boeren bij dit programma
Jan heeft al eerder gezegd dat hij over een aantal jaar alles wil verkopen en met pensioen wil gaan
Dit was echt een leuke Boer zoekt vrouw aflevering!
Die Roel, wat een saaie man is dat. Ik vond hem in het begin echt leuk overkomen maar hij lijkt geen diep gesprek te kunnen voeren. âWat vind je van administratieâ, seriously??? Hij heeft het alleen maar over zijn werk, ook de manier waarom hij zijn bloemkool aan het showen was, zo van kijk eens even wat ik hier maak. Beide vrouwen zijn te leuk voor hem en gaan denk ik allebei afhaken. Ik vond het al een slecht teken dat die roodharige vrouw (naam ben ik kwijt) bij de dagdate goede vragen stelde en dat hij een beetje geirriteerd keek en haar wegstuurde uiteindelijk. En Sandra ook. Ik vond het zo ongemakkelijk dat hij ook steeds benoemde dat het zo goed gaat alsof ze elkaar al jaren kennen, en dat die vrouwen dan zo kijken uhmmm⊠ik weet het niet. Denk dat ze allebei afhaken. Volgende week gaat Karin haar twijfels uitspreken en dan denk ik dat hij haar wegstuurt met een opmerking als ja ik vond Simone al vanaf het begin leuk, in plaats dat hij wat meer zijn best doet om diepere vragen te stellen of uberhaupt ze wat beter probeert te leren kennen.
Bij Deedry vind ik het leuk om te zien dat ze steeds zekerder wordt en ook echt diepere vragen stelt. Ze heeft mij echt verrast, denk dat ze uiteindelijk toch voor Roy gaat.
Ondanks dat het bij Julius nog steeds heel saai is vind ik het leuk om te zien dat hij en Myrthe naar elkaar toe groeien. Ik weet niet wat Kylie denk want ze stelt zich niet open en komt heel defensief over, dat ik denk wat vind je er nou precies leuk aan om daar te zijn.
Bij Martijn vind ik het echt leuk hoe die vrouwen hem zo plagen en hoe leuk hij dat vindt. Denk dat het echt een leuke man is, weet echt niet voor welke vrouw hij gaat kiezen.
Ik snap Karina wel, ze heeft haar hele leven in Noord-Holland en in Oost Groningen heeft ze niemand. Het lijkt mij ook wel een sociaal persoon. Ik kan mij wel voorstellen dat zij de weekenden ofzo naar hem toe gaat en dan naar Noord-Holland. En als Jan met pensioen is dat hij zijn boerderij verkoopt en ook naar Noord Holland kan verhuizen. Karina is wel een goed voorbeeld van goede communicatie.
Ja en Jon, tja ik vind hem een wandelende rode vlag maar ik moet wel zeggen dat ik het leuk vind dat hij echt zijn best doet met vragen bedenken en een borrelplank maken. Hij komt echt als een perfectionist over die graag complimenten aanhoort over wat hij doet of voorbereid. Daarom schrok hij denk ik zo erg toen er een conflict ontstond na het spel wat hij had bedacht. Dat hij toen pas voor het eerst dacht, huh is er een mogelijk dat de vrouwen mij niet willen. En ik vind Karin steeds leuker worden, volgens mij is ze best onzeker en daarom zo grappig en aanwezig altijd. Vond het best stoer dat ze toegaf dat ze eigenlijk niet zoveel vrienden heeft. En daarom vond ik het zo slecht dat Eileen zo kinderachtig deed terwijl Karin zich net kwetsbaar opstelde. Echt wat een kind, ik ben zelf ook introvert en vind het ook vervelend als ik in een groepsgesprek op de achtergrond raak maar dan moet ik toch tegen mijzelf zeggen of je pakt je ruimte of je gaat wat anders doen. Maar tijdens het gesprek Jon aan de kant roepen en even klagen dat Karin meer aan het woord kwam, superkinderachtig. Je zag precies wat Karin ervan vond en ik was het met haar eens. Het was ook netjes geweest als ze de volgende dag er toch even over was begonnen en had gezegd sorry was een beetje moe van de hele dag en ik bedoelde het niet zo zwaar. Karin deed dat wel dat ze zei dat ze het vervelend vond dat ze het niet doorhad. En toen zat Eileen daar een beetje met ja inderdaad vond het heel vervelend voor mijzelf.
Ik heb gisteren met kromme tenen gekeken. Vooral naar John. Zag dat hij aan het wankelen kwam na die avond. Ook valt mij het op dat die altijd stijve tepels heeft. Staat de kachel daar niet aan?
Denk trouwens wel dat naast die blije juf iedereen minder positief lijkt bij Julius. Vind haar wel de beste keuze voor hem. Gewoon vrolijk en wat moederlijk wel.
Eileen heeft volgens mij stiekem een hekel aan Karin
Nou niet eens stiekem. Of ze is gewoon heel jaloers en kan er niet tegen als ze soms niet op de voorgrond staat. Ik kan mij nog herinneren dat er in de vorige aflevering een ei op de grond lag ergens tussen als die kippen en dat ze dat zei en helemaal ging kruipen om dat ei te pakken. Dat de anderen daar ook stonden oke, hoezo? Toen dacht ik al oke wil je nu applaus ofzo
Maar Sjon pakte het de volgende ochtend toch ook niet handig aan. Hij had beter kunnen voorstellen om even op losse dates te gaan. Dan heeft de ander wat tijd om op adem te komen en het had misschien even de pijn er uit gehaald.
Oke eileen en sjon verdienen elkaar. Wat een kutactie, vooral bij zoân kwetsbaar onderdeel. Eileen had echt wel momenten waarop ze haar eigen ruimte in kan nemen en een wat groter antwoord geven dan âik houd van de lente.â Ja waarom meid. En dan de schuld bij iemand anders neerleggen, echt fuck you. Echt jaloers-type. âoh?! Heb je gevoel dat het ellebogen werknis? Wat gek?!â
Maar sjon nog even lekker porren in het drama, gedsie.
Ik hoop verder dat Deedry kiest voor Roy en niet voor die âohja ik heb trouwens een kind van een paar maanden oudâ-man
Roel, wat een bloemkool is hij zeg. Heb nog geen anderwerp gehoord. Prima dat je trots bent op je werk, maar toon een beetje interesse in de vrouwen. Het zijn geen werknemers. Ohja en dat tatta-eten
. Ik zie die ene vrouw er wel, maar de stylist heeft denk ik haar twijfels, en terecht.
Ohja ik vergeet Jan en Julius en Martijn. Martijn is echt een leuke vent. Jan is ook aan het genieten hoor, met 2 vrouwen in zijn trekker. Die gaat straks met 2 vrouwen op citytrip. En julius weet ik niet, zie daar nog niet echt een match,
Nee sjon gaat goed op drama volgens mij. Alleen Karin deed echt dr best, maar vind het verder echt een vijandige sfeer daar. Zowel door sjon als eileen met haar passieve agressieve toon steeds.
Edit: ooh kom er nu pas achter dat die blonde van roel ook karin heet.
Ja het was echt zo kinderachtig om tijdens het gesprek met zijn drieen Sjon apart te nemen om te klagen dat Karin haar ruimte neemt als haar een vraag wordt gesteld. Wat moet Sjon daar aan doen, zeg het dan tegen Karin. Ik kan mij voorstellen dat je van de stress geirriteerd en kinderachtig wordt maar kom daar de volgende dag dan even op terug, van joh ik reageerde een beetje vanwege de vermoeidheid heftig. Voor Karin is dit toch ook niet leuk meer dan, nu krijgt zij het gevoel dat ze op eieren moet lopen. Denk trouwens dat Eileen dat ook deed omdat Sjon net iemand naar huis had gestuurd omdat Mira te timide was, vond het raar dat ze tegen hem zei dat ze door Karin stil valt en dat ze normaal niet zo is.
Sjon was denk ik helemaal ontdaan omdat hij een controlfreak is en niet had verwacht dat zijn zelfgemaakte spel niet leuk bleek te zijn. Hij had de situatie niet onder controle.
Nee maar hij zit wel zelf een hele nare sfeer te creëren door heel actief te flirten met beiden. Karin heeft al benoemd dat ze dat niet zo leuk vindt. En Eileen wordt super jaloers. Ik weet niet, maar heb met niemand echt medelij daar, behalve wel Karin.
Ik denk dat John echt niet zoân verkeerde is (al zitten er af en toe opmerkingen waarbij ik denk âhehâ?). Hij wil het gewoon heel graag goed doen en heel graag de liefde vinden. Dat geklaag van Eileen slaat toch nergens op? Eerst hardop sneren dat de anderen wel zonder haar mogen praten en dan bij John klagen. Meid zeg gewoon ff in de groep âgoh kunnen we het gesprek weer wat meer met zân 3en voerenâ.
Roel blijft de hele tijd maar zeggen dat het zo goed gaat en dat hij het zo leuk vind met ze, maar echt diep gaat het niet.
Julius vind ik het goed doen, hij heeft echt goed door hoe het zit en wat er nodig is. Ik hoop alleen wel dat die dames wat gas er op gaan zetten en gaan flirten.
Bij Martijn ziet het er echt vet gezellig uit
Ja ik vind Julius ook echt zijn best doen! Jammer dat ik wel het idee heb dat hij geen klik heeft met beide vrouwen.
Nah John kwam er deze aflevering nog oke van af, maar zijn opmerkingen over het âhuiselijke nog moeten lerenâ en âwoo veel werken helemaal voor een vrouwâ vind ik ook niet echt om over naar huis te schrijven.
En ja Roel kan beter met zijn bloemkolen trouwen, iedereen blij.
Ja ik had verwacht dat Roel best een leuke vent zou zijn maar man wat saai.
Jan vind ik gewoon heel schattig, zo blij de hele tijd met alles.
Eileen echt een zeikmuts zeg. Ze is zelf degene die de hele tijd opmerkingen maakt over ârivaleâ en iets over koken voor drie personen en dan zo mega gepikeerd doen als John en Karin even een gesprek voeren waar jij wat minder aan bod komt. Kom zelf dan ook met wat verhalen ipv die suffe korte antwoorden. En dan de volgende ochtend zo schijnheilig doen: âja vind je dat het ellenbogenwerk is?â
Ik denk dat Roel ook gewoon bang is om niemand aan het programma over te houden en daarom opgelucht is dat het gezellig is en niet verder durft te gaan. Maar hij zal echt meer ârisicoâ moeten nemen om er wel iemand aan over te houden. Ik denk dat het echt wel een leuke man kan zijn.
Zoals Jan en Carina het doen moet het gewoon. Durven bespreken wat je nodig hebt en vragen stellen om te onderzoeken of dat er in zit.
![]()
Ik ben seizoen 5 gaan kijken (met Marcel, Annemarie, Gijsbert, Frank en Richard), wat een steengoed seizoen is dat toch