Aha, Eileen kan dus mooi de moederrol voor zijn kinderen vervullen en Karin werkt te veel volgens hem lol
Go Dorien, kies voor jezelf
Succes John met die zure zeikmeid.
Ja dat dacht ik ook! Zeg gewoon dat je een betere klik hebt met die ander. Hij geeft er altijd teveel redenatie bij
Had Jan ook niet die vrouw die haar leven met Jan al volledig uitgestippeld had? Misschien kan hij haar een berichtje sturen
Jan ![]()
maar snap het wel goed vanuit Dorien
Ik zou trouwens echt zwaar beledigd zijn als een man aangeeft dat hij voor mij heeft gekozen, enkel door mijn ervaring met kinderen. Dan wil je toch meteen weg?
Volgens mij hoorde zij dat niet eens, leek volledig langs haar heen te gaan
Zij was indd gewoon blij dat zij gekozen werd. Niet hoe of waarom
Dan zou ik als ik die ander was ook denken van: waarom ben ik dan zover gekomen? Had je je dat niet eerder kunnen bedenkenš
Nou de tweede bij Roel haakt ook af denk ik.
Nouuu ik was zo benieuwd naar Julius en nu zit er weer een week tussen
Wat is er nou gebeurd bij Martijn?! Ik hoop dat Yvon m even goed op zn Yvons aan de tand voelt volgende week
En naast dat het een kutreden is om iemand af te wijzen vraag ik me ook echt af waarom hij nou die hele logeerweek nodig had om tot deze redenatie te komen. Dit wist hij toch gewoon al vanaf de brief??
Ja enige reden die ik kan verzinnen is dat hij het toch allemaal te spannend vond worden toen hij een beetje onzeker werd vd vrouwen en hij de touwtjes niet helemaal meer in handen had, en daarom weer lekker voor de oude vertrouwde keuze obv verstand is gegaan en dat vermomt als ādie verstandige keuze moet ik maken omdat ik twee kindjes hebā. Maar goed, misschien trek ik mn analyse dan te ver door ![]()
Ik had in ieder geval t gevoel dat hij met Karin meer chemie had, maar zij stelde zich een stuk minder afhankelijk op.
Wij hebben net gekeken. Bij de ene boer gaat ze nog net niet met gierende banden van het erf af. Bij een ander wordt gekozen op basis van het hebben van kinderen. En dan Jan. Wat lief dat zijn hulp even met baby naar hem toe kwam toen hij belde weer alleen te zijn. Maar snap die vrouw ook wel. Misschien wat later weer eens de brieven door kijken.
Ik heb ook best vaak het idee dat de boeren kiezen voor de āknappeā/meer passend bij het schoonheidsideaal vrouw, terwijl de andere keuze naar mijn gevoel vaak meer een karaktermatch is. Ben me er nog op aan het beraden of dat dan is om meer mee te kunnen pronken, of omdat (deze) mannen vooral in het begin (onbewust?) meer op uiterlijk afgaan en dat zich dan uit in aan de ākriebelsā die ze zeggen te voelen. Soort enorme oppervlakkige verliefdheid?
Je zag het hier oa bij Jan, John (Eileen met de mooie haren), die sneue met die twee blonde vrouwen waar hij steeds het uiterlijk bij benoemde als zijn type, en vrees het ook een beetje bij Julius. En heb het ook in vorige seizoenen echt al vaak gezien. Zo zonde
Deedry viel ook als een blok voor het uiterlijk van Roy. Nu zijn ze samen op citytrip, maar zie het niet of zo. Blijf erbij dat die slager leuker was. ![]()
Ze moeten nog een beetje ontdooien. Alles beter dan sjoerd of patrick, of hoe heette die ook alweer (die zijn kind even een paar dates had verzwegen)
Oh god Ciska is zo belerend he. Typisch een leerkracht.
Vind Deedry een leuke vrouw maar haar jassen zijn zo afgrijselijk lelijk allemaal ![]()