Ja dit valt mij ook op! Dat was met die Haico met dat doekje op z’n hoofd ook zo van een internationaal seizoen ook zo. Lijkt soms ook bij de boeren die geen/heel weinig ervaring hebben dat ze dan zo gecharmeerd/trots zijn dat zo’n knappe vrouw voor hen schrijft, dat ze daar dan voor gaan?
Ja ik denk dat Kylie en Julius ook goed matchen. Zij heeft ook uitgesproken dat ze hem wel leuk vind, al was het wel op zo’n lekker onderkoelde ‘als je mij kiest wil ik wel mee op citytrip’ manier. Volgens mij heeft Myrthe nog niet uitgesproken wat ze van hem vind.
En bij Jan snap ik ook wel dat hij op Karina viel. Het is echt een superleuke, levenslustige vrouw en ik kan me voorstellen dat Jan-die-weinig-van-de-wereld-ziet daar erg gecharmeerd van was. Dorien is ook wel echt anders
Hahahha oh mijn god, was jasmijn alweer vergeten
Oh nee, ben het helemaal met je eens dat Kylie niet te vergelijken is met Jasmijn, die had het niet eens naar haar zin leek het en gaf 0 reden om voor haar te kiezen. maar haakte meer in op wat @Rosalala aangaf over dat regelmatig boeren in het algemeen lijken te kiezen voor uiterlijk.
Het lijkt best wel goed te gaan bij Deedry en Roy, ik hoop dat het echt wat wordt tussen ze. Slovenie ziet er ook echt leuk uit.
En ik vind het wel eerlijk van Jan dat hij toegaf dat hij voor Karina wel en Dorien geen gevoelens had. Maar dat had hij haar wel eerder kunnen vertellen. En zo lomp dat terwijl Dorien daar ziet hij vertelt hij erg hij baalt dat ‘Corien’ weg is gegaan. Maar het is beter dan bij Roel die dan niet eerlijk toegeeft ik baal heel erg dat Karin weg is, en dan een beetje doet alsof hij blij is dat hij over is met Simone.
Ik vind het jammer voor Roel dat Karin weg wilde maar ik snap beide vrouwen wel. Er heerst een grafstemming daar en ik denk dat dat echt komt omdat de vrouwen niet het gevoel hebben dat ze dieper over onderwerpen kunnen praten. Als iemand wat aan Roel vroeg wat hem niet zinde dan kon hij een beetje eng boos kijken vond ik. Dat was bij de dagdames al zo toen een vrouw hem ‘gewone’ vragen ging stellen, maar hij vond dat al te veel. Toen Sandra hem ook een beetje ging doorvragen. En toen Karin bijna met medelijden zei ik voel het niet echt dan kwam er weer zo een blik waarbij ik het gevoel heb dat die vrouwen daar op eieren liepen. En die Simone is te lief om hem te kwetsen dus ik denk dat ze misschien uit medelijden meegaat en dan zegt nee dit is toch niks voor mij.
En bij John, tja ik snap Karin helemaal. John vindt de controle heerlijk dat hij mag kiezen, en ik vond de reactie van Karin heerlijk toen ze een beetje laconiek zei dat is helemaal goed hoor. Toen hij weer ging analyseren dat het kwam omdat ze nog geen moeder was en het zorgzame wat Eileen heeft nog niet had. Echt hou op, je kunt als niet-moeder ook heel zorgzaam zijn. En goed dat ze hem op zijn plek zette toen hij weer zei maar je bent ook leuk. Normaal had ik zo een reactie van iemand die afvalt kinderachtig gevonden maar ik begreep haar helemaal. Zou ook balen als iemand de hele tijd met je zit te flirten tot het einde, zegt dat hij zich tot je aangetrokken voelt etc en dan je afwijst. Dan hoeft het toch lekker niet. Ben benieuwd of Eileen hem leuk blijft vinden nu het wedstrijdelement weg is. Zo stom dat ze weer begon te huilen dat ze door Karin niet kan laten zien hoe druk zij wel niet is. En ook stom voor haar dat hij tijdens het keuzemoment niet gewoon zegt, ik kies voor Eileen omdat ik haar een mooie en leuke vrouw vindt.
Ik vind het bij Martijn nog steeds heel goed gaan. Goed dat Ciska zelfreflectie had getoond en eerlijk toegaf dat ze te veel aan staat. En ook goed dat ze gezoend hebben maar ik weet even niet wie met wie gezoend heeft, en dat ze dat niet stiekem hadden gedaan. Denk dat Martijn wel voor Marleen gaat kiezen, zijn ogen glunderen als hij naar haar kijkt.
En Julius doet zo zijn best, ik denk dat hij Myrthe wel leuk vindt en dat hij wel op zoek is naar een lieve zorgzame vrouw die een beetje thuis aan het breien is en voor hem kookt. Maar ze heeft nog geen een keer aangegeven dat ze hem leuk vindt. Kylie heeft dat wel gedaan en past goed op zijn boerderij. En ik vind voor iemand die weinig ervaring heeft met vrouwen dat hij best zeker overkomt. Hij heeft de vrouwen goed door en kan dat ook aangeven. En zegt ook eerlijk ik woon bij mijn moeder en heb geen ervaring met vrouwen maar ik ben niet onzeker.
Bij Roel lijkt alles zo beladen. Ook na 2 dagen de fotoboeken op tafel… gast chill even en pak een biertje o.i.d.!!? Er hangt zo’n enorme zware sfeer, zo jammer want hij bedoelt het echt wel goed.
Ja inderdaad, ik hoop ook dat hij hulp zoekt en gaat praten over zijn moeilijke tijd. Ook het afscheid met Karin, dan denk ik ik snap dat je teleurgesteld bent maar je kent haar 5 dagen. Dus man up en kom even afscheid nemen.
Is er niemand die zich afvroeg wat er bij martijn is gebeurd? Hij had het over wederzijdse instemming, het klonk echt alsof ze een trio hadden gehad ![]()
Ik denk dat hij met allebei heeft gezoend maar dat iedereen dat wel wist. Want hij zei het was niet veel en toen vond ik Ciskas antwoord wel grappig.
Hij had het over de gezellige avond ervoor bij het haardvuur en iets met wederzijdse instemming dus voor mij klonk het alsof dat op die avond was gebeurd?
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel foto’s/fotoboeken bekijken…
Nou inderdaad. Paar foto’s kijken prima, maar oude foto’s kijken van iemands gezin, zo niet interessant.
De ouders van Roel zijn kort na elkaar overleden toch? Snap juist heel goed dat hij fotoboeken ging bekijken aangezien ze zijn ouders dus niet meer zelf kunnen ontmoeten. Ze hebben een grote rol gespeeld in zijn leven dus dat hij dat wil overbrengen lijkt me logisch.
Jeetje, hij is zn beide ouders verloren? Is toch niet zo raar om het dan over je jeugd te hebben
Edit: nou wat @Takkie zegt inderdaad
Heh zo gebeurde het toch niet, hij ging even naar de schuur en zei ik zie je zo binnen weer, toen smeerde zij hem direct (leek het). Dus denk niet dat het vanuit zijn keuze was dat er geen echt afscheidsmoment was
Ja klopt dat is ook helemaal waar, had ik niet zo over nagedacht.
Hier in NZ was ik laatst een paar keer naar een heel lekkere vegan ijssalon en dat meisje kon een paar woorden Nederlands. Na de tweede keer vroegen we hoe ze dat kende en toen vertelde ze dat ze een vriendin had gemaakt in Nederland en die net nog op bezoek geweest is hier in NZ. En toen zei ze ineens: kijk je BZV? Want blijkbaar is dat heel groot in Nederland, maar ze doet daar aan mee!
Ze kon alleen niks over de uitslag vertellen, maar dat zij net in NZ is geweest zegt me al genoeg ![]()
Misschien is Jarina toch een ding geworden en laat zij hem heel de wereld zien ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over wie moet dit gaan dan?
Misschien die overgebleven meid van Roel? Simone? Die had het ook steeds over reizen.