Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Lijkt me heerlijke tv, Jan in NZ die dan steeds zegt ‘Nou dit is toch ook wat’

8 likes

Ik snap hier niets van, dat zij net in Nieuw-Zeeland (?) is geweest zegt wat precies en over wie gaat dit?

4 likes

Als je net verliefd bent ga je denk ik niet zomaar even op vakantie naar NZ! Dus daarom denk ik dat zij niet de gekozen kandidaat is. Maar het zou natuurlijk alsnog kunnen als ze de vakanatie al van te voren had geboekt!

Oh en de naam wil ik niet spoileren, maar er zijn nog 4 dames in de race.

Ik snap het ook niet, maar dacht dat het aan mij lag.

4 likes

Hmm nee i don’t buy it, zo’n ‘grote’ vakantie boek je natuurlijk al veel eerder maar sowieso, waarom kan je niet op vakantie als je verliefd bent? Helemaal in deze periode als ze nog zo voorzichtig moeten zijn om niets te spoilen. Misschien ga je dan júist naar Nieuw Zeeland

7 likes

Ja je hebt ook gelijk. Ik dacht dat ze na de opnames er misschien even uit wilde en toen spontaan een ticket boekte, maar daarvoor is NZ natuurlijk te ver weg.

We zien het zondag!

1 like

Er is een nieuw fragment gepost over Roel en Simone en ik ga het even in een spoiler typen voor het geval mensen niet naar de fragmenten willen kijken. Simone komt terug van haar wandeling en zegt dat ze nog twijfelt maar het wel nog wil proberen, maar Roel geeft aan dat hij ook twijfelt omdat ze zo anders zijn. Nu vraag ik mij heel erg af of Roel niet door wilt met Simone. Dat hij gewoon heel erg verliefd was op Karin en daarom zo dichtklapte. Ik vond het tijdens dat gesprek met Simone wel net als de Roel van de eerste afleveringen dus wat meer open en sociaal

3 likes

Dacht dat ik het in een spoiler had gezet. Maar ik zag dat het niet geblurd was. Dan maar in de samenvatting.

Samenvatting

spoiler]zal wel leuk zijn om zijn ontspannen zelf weer terug te zien op tv. Misschien helpt het wat ook voor haar om de stemminger weer wat in te krijgen. Valt mij ook op dat iedereen verder even iets anders heeft gedaan dan boeren. Behalve deedry en hij. /spoiler]

1 like

Denk dan eerder dan Roel zichzelf in bescherming neemt door er zelf maar een einde aan te breien. Wat me ook niet onverstandig lijkt, want volgens mij heeft iedereen met em te doen en simone gaat ook sws nooit voor 100% voor hem (of uberhaubt iemand :joy:) kiezen :sweat_smile: Ik had namelijk het idee dat hij juist haar wel heel leuk vond!

3 likes

BZV begint vandaag om 20:55!

5 likes

Over wie in nieuw Zeeland was:

Ciska postte zelf al 2 weken terug op haar insta dat ze in NZ was. Dus dan zal het idd die ander wel zijn geworden.

Myrthe :broken_heart:

16 likes

Ik zag haar toch echt als betere match. Misschien niet precies in het platteland leven, maar ik denk dat zij het beste uit hem kon krijgen. Moet je wel willen dan

5 likes

Echt een schat maar te lief en rustig voor hem denk ik.

3 likes

Worden ze aangemoedigd om zelf al te vertellen voor wie ze kiezen of is Yvon gewoon steeds te laat😂

8 likes

We gunnen myrthe toch met z’n allen ook meer dan deze natte theedoek :heart:

24 likes

Zeker waar!

4 likes

Ik kan John echt niet verstaan zonder ondertiteling

1 like

Yvon wil de juice

6 likes

Boer zoent vrouw

2 likes