Maar gaat Roel nu niet op citytrip? Ik kreeg niet helemaal mee wat daar nou gebeurde
Gaan een dagje weg ipv citytrip
Wat jammer dat het bij Deedry zo stroef gaat.
Martijn en Ciska zijn echt heel leuk samen
Ja maar waarom? Doe het wel of doe het niet denk ik dan, dit is zo half. Ik snap dat een dagje weg veiliger voelt maar dat zou de rest vast ook vinden en zij worden ook in het diepe gegooid
Ik vind Julius en Kylie ook zoo weinig vreugde uitstralen. Misschien moeten ze even goed dronken worden samen ofzo, even het ijs breken
Hoe ongemakkelijk als je na zo’n nacht wakker wordt en dan cameramensen in je kamer hebt staan
Negeert Deedry nou ook compleet die medewerker
Deedry lekker met full face make up in bed
Deedry en Roy zijn zo de friendzone ingegaan. Die gaan daar nooit meer uitkomen denk ik. Hangt totaal geen romantiek in de lucht.
Ik vind ze een beetje broer en zus op vakantie nu ![]()
Julius die niet weet wat limoncello is ![]()
Hahahahaha ja wereldvreemd
Jaaa het was idd Ciska en mijn theorie klopte dus van geen kant haha
Ontzettend. Ook net iets te ver uit elkaar onderuitgezakt in zo’n boot zitten. Er zit ook nog wel iets tussen dit en de romantiek tussen Martijn en Ciska. Maak een beetje contact met elkaar
Beetje een 30 jaar jongere Jan haha
Volgens mij is Roy ook gewoon al uitgecheckt.
Deedry zit denk ik gewoon in de kast, mijn gaydar ging vanaf het begin al af weet niet waarom
Oh het verbaast me echt dat Roy dit zegt eigenlijk, dacht dat hij ging zeggen ‘ik vond het leuk MAAR…’
Ik denk dat Deedry vooral heel onzeker is, ik hoop dat Roy geduldig genoeg is want ik denk wel dat het kan matchen bij hen
Maar niemand maakt een move!