Krijgen we weer een theekopjes moment?!
Op een kermis zelfs zeggen: zegt me allemaal nietsâŠ
Het spijt me maar - die ketting bij Julius en de crop top bij Kylie? En dat op de kermis.
Ahhh Kylie
Ach Kylie, zielig dit
Ahw, ik vind t voor Kylie en Julius beide echt sneu.
Hahaha Jan, wat cute
Jaa ik ben ook echt benieuwd wie, misschien die eerste vrouw die hij heeft weggestuurd of toch die fanfiction mevrouw
Grootste verassing van de aflevering, Jan heeft whatssapp op zijn telefoon. Dacht na het Burger King drama dat hij dat ook niet zou hebben. Maar wat leuk dat er voor hem toch iets uit is gekomen.
Ik zit trouwens te denken wie hem een appje zou hebben kunnen sturen. Want in principe mocht niemand de uitslag weten van de logeerweek dus het moet iemand zijn die daar was. Zou Dorien hem toch een berichtje hebben gestuurd? Hij glunderde helemaal.
Kan boer zoekt vrouw niet al eerder op citytrip gaan in het programma. Keek eindelijk weer met volle aandacht naar de aflevering
Ik snap dat Deedry heel onzeker is en niet degene wil zijn die de eerste stap zet. Maar ik vond het in het laatste gesprek wel goed dat ze aangaf wat haar onzeker maakt (dat Roy soms heel stil is) en dat ze actief vroeg wil je mij nog een keer zien. Ik hoop wel dat er wat groeit tussen ze maar het zou haar zo helpen als ze een keer haar hoofd tegen hem aanlegt en dat ze even knuffelen ofzo, heb dat nog geen een keer gezien.
Ik had totaal niet zien aankomen dat Martijn voor Ciska zou kiezen want hij keek zo verliefd naar Marleen. En ik heb zo veel respect voor hoe Marleen reageerde. Ik dacht op een gegeven moment wel dat Martijn Ciska zat was omdat ze zoveel praat, maar het zag er wel heel gezellig uit.
Volgens mij is het voor het eerst in de BZV geschiedenis dat er geen citytrip wordt gedaan maar een gewone date en misschien is dat wel leuk voor iedereen. Ik vind het goed dat zowel Simone als Roel hun twijfels uitspraken maar dat ze het wel wilden uitzoeken. Vond Roel sindsdien ook wat minder ongemakkelijk ofzo, ik hoop dat het uiteindelijk toch lukt tussen die twee.
En ik had zoveel verdriet voor Myrthe maar vond Kylie ook wel beter bij hem passen eerst. Alleen op die citytrip dacht ik ze zijn toch zoooo anders. Je zag steeds meer en meer dat zij hem zat raakte omdat hij best wel wereldvreemd overkwam (spreekt megaslecht Engels bijv). Ik vond het wel goed van hem dat hij wel bekende dat hij misschien wat meer van de wereld had willen zien. Ik denk alleen dat Kylie al is afgehaakt. Vind Kylie wel steeds leuker worden ofzo, ze is gewoon lekker zichzelf ook met haar hele stijl.
En ik vind John en Eileen uiteindelijk goed bij elkaar passen. Wel stom dat ze weer begon dat ze het fijn vond zonder alle drukte eromheen, dat ik dacht lekkere sneer naar Karin. Want over de cameraploeg ging het niet die waren er nu ook weer bij.
Ben eileen zo zat. Dat ik haar naam nu onthouden kan is niet omdat ik het zoân leuk mens vind. Dacht ook even dat ze in de periode daar zaten dat er geen daglicht was. Elke keer als hun stukje op de tv is, moet die in volume omhoog. Ik kan john noet verstaan en vind haar ook maar een saaie doos.
Ik hoop zo dat het bij martijn en ciska leuk blijft. Heb daar nu heel fijn naar gekeken. Volfens mkj hebben ze het echt heel gezellig.
Bij roel en ? Zie ik twee beschadigde mensen. Weet niet of het wel wat gaat worden tussen hun. Denk dat het alternatief van een gewone date voor hun echt een uitkomst was. Al had ik wel graag gezien hoe het voor hun zou zijn om even in een lekker warm land te zitten.
Deedry blijft denk ik alleen met haar gegiechel. Roy heeft nu een paar keer gezegd dat hij het vervelend vind dat om de hete brei wordt heengedanst. En het enige wat hij terug krijgt is nog meer gegiechel. Dat ben je op den duur ook wel zat.
Dacht even naar een herhaling te kijken van jan in Duitsland, maar dat bleek julius op vakantie te zijn. Kies gewoon een attractie, en ga daar gewoon in. Kylie wilde denk ik gewoon even niet de kar trekken. Had het echt even met haar te doen toen ze moest huilen.
Ik hoop die vrouw die had gemanifesteerd dat ze met Jan op citytrip zou gaan, hahaha.
@Allium volgens mij is het niet letterlijk uitgesproken in deze aflevering, maar toen ze samen op de bak zaten zei hij wel zoiets als âwij hebben wat minder raakvlakkenâ waaruit voor mij wel een beetje bleek dat het zo is.
Leuk dat Martijn voor Ciska is gegaan. Ik kijk tv met ondertiteling en als ze stonden te kussen stond er steeds âsmakzoentjesâ haha.
Hoop dat Martijn geen koortslip had toen hij met Ciska en Marleen zoende haha. Marleen reageerde zo lief trouwens nadat hij voor Ciska had gekozen.
Aaah Julius en Kylie in de kermisattractie gaf me Henrieke en Bert in de theekopjes vibes ![]()
Heb alleen vertrouwen in martijn en ciska. En heeeel misschien roy en deedry, als hij engelengeduld heeft en zij eindelijk eens gaat ontdooien. Maar als ik roy was, dan had ik al opgegeven ![]()
John en aileen vind ik echt zo moeizaam met zân twee. Maar misschien is dat normaal als je beide uit een scheiding komt met kinderen in het spel? Ik weet niet, heb het idee dat john nu wat afhaakt nu aileen heel graag lijkt te willen (ik krijg spontaan bindingsangst als ik naar haar lichaamstaal kijk
)
Het voelt dit seizoen of sommige meer voor de winst meededen dan echt voor de liefde
Ik denk dat Roy het geduld echt wel heeft als ze gewoon aangeeft dat ze tijd nodig heeft, dat haar muurtje wel lager wordt, dat ze t leuk heeft⊠maar dat zegt ze alleen in de camera lijkt het. Elke keer als Roy dat stukje zoekt negeert ze m gewoon, ja das kut. En dan ook nog lachen âoh hahah vind je dat irritantâ
Julius heeft helaas, wie immer, het verkeerde gevoel/ratio gevolgd. âDeze past op de boerderij en tussen mân vriendenâ
Roy is op dit gebied toch zelf ook een zak hooi. Zit ie naast haar met je hand in die leleke jas. Vraagt ze wat je volgende week gaat doen met een duidelijke ondertoon zegt die man dat ie gaat werken. Zegt zij dat ze heel druk is, maar echt wel tijd heeft om iets te doen en draait hij er weer omheen. Echt sla een keer een arm om haar heen, zeg dat je haar leuk en mooi vindt. Dit is ongemakkelijk van twee kanten hoor.
Het lijkt er dit seizoen wel op dat de onervaren boeren toch de meeste problemen hebben, ook wel sneu. Martijn en Ciska hebben beide al relatie-ervaring, John en Eileen ook. Dan gaat het aanraken, toenadering zoeken misschien toch wat makkelijker?