Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Even een peiling over het volk over de reunie. Omdat er al een dikke vette spoiler is dat Jan iemand heeft staat hij er niet bij

Zijn John & Eileen nog samen tijdens de reunie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zijn Roel & Simone samen tijdens de reunie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zijn Deedry & Royke nog samen tijdens de reunie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zijn Ciska en Martijn nog samen tijdens de reunie?

• Ja natuuuurlijk
  • Nee

0 stemmers

En Kylie & Julius?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik durf alleen geld in te zetten op martijn en ciska. Vind ze zo gezellig samen op vakantie. Alsof het al jaren zo is. Vind eileen nogsteeds niet echt super druk of zo, zoals ze zei dat ze is als er geen 3e bij is. :roll_eyes:

4 likes

Ik heb wel te doen met Eileen. Volgens mij geeft Jon, met zn hoge lat en ‘alles moet perfect, zo ben ik gewoon’, een beetje judgy vibes af. Als je daar een beetje gevoelig voor bent en je vindt hem heel leuk, ga je ook het gevoel hebben dat je je best moet doen. Ik denk dat Karin wat steviger op haar eigen plek stond om zich daar niet door van de wijs te laten brengen maar bij Eileen bracht het een soort starheid naar boven. Ik hoop echt wel voor Eileen en Jon dat Jon een beetje dimt in zn hoge-lat-praat en instelling, en dat ze kunnen relaxen nu samen.

8 likes

Of zijn reactie na het keuzemoment dat hij het wel een dingetje vond om op citytrip te gaan en dan Eileen oh ja omdat je dan een week weg bent. Hij: nee dat vind ik niet erg maar hoe goed kennen we elkaar nu en er zijn dingen waarvan ik denk oei oei oei hahaha man doe ff, sowieso bijna al die koppels zo zwaarmoedig tijdens die trip, daar wordt de sfeer sowieso niet beter van nee.

12 likes

Hij is zo vreselijk met zijn arrogantie. Alsof hij alleen kan kiezen en recht heeft op twijfels. Ik vond het goed dat Karin zei, het is graag of niet hoor. Maar ik denk niet dat Eileen dat durft.

11 likes

Ik hoop dat Deedry en Roy wat ontdooien zonder de camera’s erbij.

2 likes

Ben benieuwd naar de aflevering morgen. Jammer dat het daarna alweer voorbij is.
Heb het gevoel dat we eigenlijk maar heel weinig hebben gezien dit jaar? Alles was een beetje één enorm uitgerekte date op de boerderij en daarna een klein stukje citytrip.
In voorgaande jaren (wel al een poos terug volgens mij) gingen ze ook wel eens op bezoek bij familie ofzo toch? Of ging de boer thuis op bezoek bij de uiteindelijk gekozen persoon? Of herinner ik me dat verkeerd

6 likes

Ja! Want ik kan me nog heel goed de woonkamer van Maud herinneren :joy:

8 likes

Ja dat mis ik inderdaad ook, dat was voor de citytrip.

1 like

Laatste aflevering van dit saaie seizoen

1 like

Ben benieuwd of Stom en Saaileen nog samen zijn

4 likes

ik verstaaaa die gast niet

6 likes

Heb echt ondertiteling nodig voor Jon
Klinkt echt als gemompel

2 likes

Ik zou echt zooo moe worden van iemand die constant zo analyserend en calculerend is als John pfff zo ontstaat er toch 0 ruimte voor emotie

16 likes

Ik kan er niet meer tegen als mensen zeggen “ik ben een denker”

5 likes

Waarom vult deze gast steeds alles voor haar in

4 likes

Praat Jon echt Nederlands? Want 9 van de 10 keer als hij praat versta ik het niet. Zo binnensmonds en monotoon.

6 likes

Dit!! En @NInja

Hij moest toch ook de hele tijd prakkiseren :smile:

4 likes

Ik heb ook de ondertiteling aan vanwege John. Maar lijkt alsof hij nu al beetje terugkrabbelt

3 likes