Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Op zich is dit niet heel gek toch, is in het normale leven vaak ook. Voor volwassenen met weinig date/relatie ervaring is het ook lastig om het later te “leren”.

2 likes

Klopt, is helemaal niet gek! Maar dit is me andere seizoenen wat minder opgevallen, kan ook aan mij liggen. Maar alle onervaren boeren hebben dit seizoen problemen, lijkt het.

Ohhh ik zou het ZO leuk vinden als Jan toch nog de liefde gevonden heeft. Omdat hij het over een appje heetlft, zou het dan om 1 van de 3 van de logeerweek gaan?

5 likes

Ja ik gun hem een lieve vrouw waar die kriebeltjes van krijgt.

1 like

Ik heb yvonne ook een beetje gemist dit seizoen. Meestal helpt zij hun ook een beetje door de logeerweek heen.

2 likes

Het laatste stuk wat je zegt ben ik het mee eens. Ik vind Kylie zo emotieloos overkomen. Als ze lacht lijkt het alsof ze elk moment in huilen kan uitbarsten. Ze wist dat Julius geen date ervaring had, ze kon zelf ook wat meer initiatief nemen ipv zo afwachten. Hij had beter voor Myrthe kunnen gaan denk ik.

1 like

Yvon is juist op 2 boerderijen langsgekomen tijdens de logeerweek buiten de keuzemomenten om voor en peptalk, dat doet ze echt vrijwel nooit.

Kylie kropt heel veel op volgens mij, wat we tot nu toe gezien hebben is ze óf heel nuchter en afwachtend óf ze barst in huilen uit. Lijkt me best een lastige combinatie met Julius die het ook allemaal spannend vind en voor wie het nieuw is, en dat zij het initiatief dan bij hem laat.

10 likes

Ja Kylie vond ik al vanaf het begin wat vreemd. Ze praat/klinkt ook zo van, nou het boeit me allemaal niet. Wel sneu dat ze zich zo voelde. Niet een persoon die haar hart op de tong heeft iig.

En het is zo stijf tussen Deedry en Roy. Dat had ik niet verwacht. Natuurlijk is het spannend maar het lijkt de hele tijd alsof ze op geen enkel moment zichzelf op haar gemak voelt bij hem. Vond het bijna een beetje zielig voor Roy.

2 likes

Ik denk ook dat het nieuwe format waarbij de dagdate en logeerweek achter elkaar doorgaat te vermoeiend en emotioneel intensief is voor iedereen. Dat heeft mensen ook echt niet de mogelijkheid gegeven hun beste beentje voor te zetten.

Soms denk ik wel eens dat het goed zou zijn dat de boer(inn)en voor of tijdens dit hele proces eens met oud-deelnemers zouden kletsen, die succesvol de liefde hebben gevonden. Ik denk dat bijv een Deedry misschien wel wat had kunnen hebben aan de ervaring van bijv Steffi, en zo kan ik er nog wel wat meer bedenken die veel paralellen hebben. Even daargelaten of die oud-deelnemers daar überhaupt zin in hebben :sweat_smile: Yvon was dit jaar volgens mij ook echt aan het rondrennen om de brandjes geblust te krijgen

6 likes

Ik hoop dat ze dat dagdates door laten gaan naar de logeerweek gaan schrappen. En ik vind het ook jammer dat yvon minder zichtbaar was. Ik denk dat er zoveel commentaar is geweest op Yvon omdat Winter vol Liefde ook geen presentator had, maar BZV is gewoon een ander programma. En ik heb geen idee waarom Kylie zo graag mee wilde op citytrip want wat had ze verwacht dat daar ging gebeuren wat heel anders was dan tijdens de logeerweek. Als je iemand daarvoor al niet echt leuk vindt dan wordt dat echt niet beter op citytrip.

Ik heb naar dat filmpje van Myrthe gekeken en ik wil vrienden met haar zijn, ze heeft denk ik zoveel hobby’s. Nu wil ik ook een legoset voor volwassenen.

3 likes

Ja myrthe is leuk. Maar die zei niet dat ze wel wilde blijven en kylie wel. Denk dat dat uiteindelijk de doorslag was.
En even een adempauze tussen al dat gedate door werkt volgens mij ook beter. Denk dat het heel vermoeiend is om jezelf continu te “promoten” Je wil toch een goede indruk van jezelf achter laten lijkt me. Geldt zowel voor de gasten als de boeren.

1 like

Ahahaha ik heb het net terug zitten kijken en echt gegierd om het stukje dat Julius aan Kylie ging vertellen dat hij voor haar koos en zo heel ‘stoer’ met z’n arm omhoog tegen zo’n verlepte muur aan ging staan. En toen zo’n beetje stoer kijkend ‘ja ik moet jou denk eem wat vertellen’ mompelde ahahahahahaha is niemand anders dit opgevallen? Vond het zo grappig en aandoenlijk ook ahahaha :heart:

13 likes

Inderdaad, Myrthe zei vooral dat ze het nog niet echt wist of ze zichzelf daar zag wonen en Kylie zei gewoon dat ze wel meewilde op citytrip. En ik snap zijn keuze heel goed dat je dan kiest voor die iets met het boerenleven heeft en die wat ‘stoer’ is als je zelf zo onervaren bent in relaties.

Ik denk dat er volgend seizoen inderdaad weer een pauze moet tussen date en logeerweek. Iedereen was zo voorzichtig dit jaar, iets meer adempauze helpt misschien wel.

@iloveblush ja ik vond zijn houding ook echt heel grappig

1 like

Oh ja, dat was ik alweer vergeten maar dat is ook wel heel heftig natuurlijk. Van één speeddate van 5 minuten zo hoppaaa, drie dagen komen logeren :sweat_smile: Denk dat het idd beter is als er wat meer mentale voorbereidingstijd is, ook wat verlangen en enthousiasme kan groeien enzo.

Nee toch, eerst speeddates, dan kiezen ze er een stuk of 6 uit, daarmee een soort dagdate toch? Die liep dan weer direct over in de logeerweek

1 like

Ja idd, daar doelde ik ook op. Omdat die dagdate direct overloopt in het logeren ga je de eerstvolgende keer dat je elkaar ziet na de speeldate dus ook meteen logeren (tenzij je niet gekozen wordt).

3 likes

Ooh ik las het verkeerd! Maar indd, dat lijkt me ook echt niet chill zo snel achter elkaar

2 likes

Ah ik keek net die terugblik van Myrthe over haar ervaring. Wat een leuk, lief mens. Lijkt me ook echt zo’n type die dan je favoriete juf is van de basisschool.

10 likes

Ja wat een schat he. Zo lief. Ik hoop dat ze een fantastische man tegenkomt.

Het terugblikfilmpje van Dorien vind ik ook mooi en aandoenlijk, zo eerlijk als ze is.

2 likes

Hoe leuk en spontaan ik Roy nog vond tijdens die eerste date, zo saai vind ik hem nu.

4 likes