Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Dat het na de citytrip steeds leuker werd en ze echt wat voor Julius ging voelen. En op het moment dat ze haar muur liet zakken en uitsprak dat ze hem leuk vond beantwoordde hij dat niet en is ze daar heel onzeker van geworden.

1 like

Leuke aflevering! Ik was toch wel verbaasd om John en Eileen niet samen te zien. Had gedacht dat ze het wel iets langer zouden volhouden. En Jan! Wat enorm leuk, ik hoop echt dat ze samen heel gelukkig zijn

Deedry en Roy zagen er zo vreugdeloos uit, waar is het enthousiasme? Ik zie vooral enthousiasme voor vuilniszak jassen en heb er niet zoveel vertrouwen in.

En hoezo gaat Eileen nog naast John op die bank zitten? Vind ik echt een beetje raar

Love hoe Dorien is opgebloeid, met haar kekke leren broek

22 likes

Hahaha ja en ik ging expres haar naam hier niet zeggen omdat ik het niet wilde spoilen voor jullie :rofl::rofl:

Maar ik vind ze echt heel leuk samen! Sn ik ben toch ook wel verbaasd over sjon en Eileen! Ik had wel verwacht dat daar meer in zat.

3 likes

Vond al haar jassen al zo afzichtelijk maar die jas op de citytrip was echt het toppunt.
Misschien zijn Deedry en Roy als de camera uit is wel heel anders maar ik kan me bij haar gewoon niet voorstellen dat zij een persoon is die spontaan een knuffel en een kus geeft oid.

Wel sneu voor Eileen, maar was wel te verwachten. Hij vond elkaar 1 keer in de 2 weken zien wel prima. Dat is toch heel weinig als je naar elkaar toe wilt groeien en een toekomst wilt opbouwen.

7 likes

Mijn hoofd had trouwens op een of andere manier ( denk omdat ze juf is) geregistreerd dat Ciska 3 kinderen heeft. Maar dat is dus helemaal niet zo?

Love Ciska overigens

2 likes

Ik kon alleen haar verstaan, maar ze zei toch ook dat ze hem nog leuk vind? Misschien behoud hij dan toch een oppas.

Ja ze zei dat haar gevoel iig nog niet weg was. Maar het is me ook niet helemaal duidelijk want ja waarom nodigen ze haar uit dacht ik als ze dus niet samen zijn.

1 like

De voiceover zei toch dat Eileen op verzoek van hen allebei toch aanwezig was op de reunie om haar verhaal te kunnen doen?
Ze wilde blijkbaar zelf nog de controle over hoe het op tv werd verteld

13 likes

Ja volgens mij heeft zij een obsessie met hoe ze overkomt. Ze vond ook het ergste dat John haar niet zag zoals ze was, niet dat hij openlijk met een ander voor haar neus aan het flirten was. En misschien was ze nu ook bang dat hij een beeld van haar zou schetsen dat niet bij haar past. Volgens mij voelde ze zelf de verliefdheid ook niet meer, want ik vond niet dat ze erbij zat alsof ze nou heel verdrietig was. Misschien wilde ze controleren dat John niet zou zeggen dat ze veel rustiger is dan hoe ze overkwam uit tv haha.

En ja Jan en Dorien, Dorien zag er echt heel goed uit en heel vrolijk. Ik was even bang dat die manifestatievrouw hem gebeld had en dan zou haar theorie toch kloppen. En natuurlijk is het veels te vroeg om te trouwen maar ik vond de emotie bij vooral Jan zo mooi. Die man heeft hier gewoon 60 jaar op gewacht, zo leuk dat hij niet alleen blijft. Vond het ook zo zielig toen hij vertelde dat hij het even niet meer zag zitten toen beide vrouwen weggingen.

En Deedry is een ongelofelijke ijskoningin, maar ik kan mij wel voorstellen als je 31 jaar alleen bent geweest dat je dingen niet makkelijk uit handen geeft en alleen doet omdat je dat zo gewend bent. Ik zag alleen nog niet zo goed voor me hoe ze nu als stel zijn. Ze waren nog steeds erg afstandelijk naar elkaar. Maar die Roy is wel grappig hoor, met zijn: je hebt geen witte paard.

En Martijn en Ciska, erg leuk dat ze gewoon op reis is gegaan naar Nieuw Zeeland, snap wel dat die opnames ongemakkelijk voelden dan. Vond haar alsnog erg actief voor iemand die die ochtend was geland na een lange vlucht. Maar bij hun zie je echt dat ze verliefd zijn.

En Julius, vond het sneu toen hij zo alleen aan kwam lopen maar toen ik dat filmpje zag van Kylie dacht ik het lijkt alsof zij wel echt haar best heeft gedaan en dan moet het ook van twee kanten komen. Ik vind het van haar en Simone heel goed dat ondanks dat ze het niet helemaal voor zich zagen ze toch dachten we gaan het toch proberen. Ik zou willen dat ik dat wat meer had, ik ben vaak bij een eerste ontmoeting vrij resoluut. Soms is het ook goed om het wat beter uit te zoeken met elkaar.

En ik had niet verwacht dat Simone twijfelde of ze ā€˜ā€˜tweede keuze’’ was. Blijkbaar was Roel gelijk verliefd op Karin en misschien ging het daar mis bij hem. Dat hij geen aandacht had voor de anderen en dichtklapte bij Karin. Maar wel leuk dat hij nu een leuke vriendschap heeft met SImone.

Ik vond het wel een leuk seizoen, alleen hoop dat ze teruggaan naar het oude format waarbij Yvon ook af en toe opduikt.

11 likes

Ik vond Eileen er wel verdrietig uitzien. Ze vertelde met tranen in haar ogen dat haar gevoel er nog steeds is maar dat ze er een punt achter heeft gezet omdat het steeds duwen en trekken was

16 likes

JANNIE :heart::heart::heart:

3 likes

Ik zag net een foto van iedereen, en ik dacht opeens; zouden John en Deedry niet een match kunnen zijn?

2 likes

Hahaha nee… Deedry is sowieso veel te zelfstandig voor John. Die wil gewoon een mak huisvrouwtje dar af en toe sexy kijkt. Met bruine krullen :roll_eyes:

9 likes

Ja goed punt :grimacing:

1 like

Jaa en Deedry is vast veel te druk bezig met haar ā€œbedrijfjeā€, dat wil ons John allemaal niet, een vrouw die zoveel werkt

3 likes

En ze heeft nog geen ervaring met kinderen :joy:

1 like

Ik vind het filmpje over de metamorfose van Dorien echt niet okƩ. Ze wilde haar haar niet verven, maar Jan belde achter haar rug om een kapper en liet het verven omdat hij grijs niet mooi vindt? Dafuq?
En die kleren… Alsof ze er eerder onverzorgd uitzag?
Ik vind het echt heel jammer dat Dorien zo meegaand is hierin.
Het laatste stukje aandoenlijkheid van Jan is er wat mij betreft wel af.

20 likes

Ik vond het ook jammer van Jan! Ik vond dat hij in de aflevering ook niet echt een antwoord had op de vraag wat er nou zo leuk was aan Dorien. Hij begon vooral over het huiselijke en dat het zo fijn is dat ze kopjes koffie voor elkaar zetten. Maar niets wat met haar als persoon te maken had. Maargoed, hij is natuurlijk ook niet zo goed met taal, dus misschien wist hij het gewoon niet zo lekker onder woorden te brengen. Dorien straalt wel en lijkt wel echt blij met hem te zijn.

2 likes

Ik denk dat Jan dat inderdaad niet echt goed onder woorden kan brengen. Ik herken dat Groningse wel, enotie en gevoelens wordt altijd beetje onheen gedraaid.

Ik hoop in ieder geval dat Dorien gelukkig is, en dat ze weggaat zodra het haar niet meer bevalt (net zoals ze tijdens het programma deed).

6 likes