Bleh ik vind het echt een stom idee.
Ik vind het ook een stom idee BZV kijken op de zondagavond met natte haren op de bank in een badjas was zo een relaxmoment. Maar ik denk dat ze het sneller gaan monteren zodat het net als b en b vol liefde wordt.
Het lijkt mij juist wel chill, want ik vergat het elke zondagavond
Met B&B heb ik het ook niet elke dag dat het uitkwam gekeken, of soms elke dag bij het avondeten een halve aflevering. Vind het wel fijn om een vast avondeetprogramma te hebben hahaha
Ik vond vorig jaar van 1 aflevering speeddate naar 1 aflevering groepsdate wel heel snel en jammer dat ze toen het brieven uitdelen oversloegen. Ik denk dat meer mensen dat misten maar deze overgang is wel heel anders!
Ik had tot nu altijd het idee dat BZV itt b&b vol liefde niet zo geregisseerd is, verschil tussen publieke en commerciële omroep, ik hoop dat dat blijft!
Het scheelt ook wel dat er niet allemaal reclame tussendoor komt en daardoor hoop ik niet allerlei vooruit en terugblikken in één dezelfde aflevering (zo nutteloos).
Hopelijk worden het wel maar afleveringen van 20 of 30 minuten, echt geen zin om elke dag 45 minuten of een uur : o hieraan te besteden.
Ik heb vanmorgen pas de voorstel aflevering gekeken en wat praten sommige mensen toch onduidelijk. Vooral die ene in Friesland met de nummers van de koeien, als je je lippen nou eens beweegt… En nu heb ik ondertiteling op tv maar als je daar aan tafel zit kun je het ook wel gebruiken ![]()