Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #4

Ja ik bedoel meer: er zitten geen uitschieters bij! Het is allemaal middenmoot, hahah

En ik vind Joey ook leuk en ik denk dat hij misschien we de meeste brieven gaat krijgen, maar qua brieven denk ik dat hij het nog niet gaat halen bij de de uitschieters van voorgaande jaren!

Ik ben bang dat die eerste Boer ook wel veel brieven gaat krijgen, ik denk dat hij wel in de BZV doelgroep valt. En ik denk dat bij die man uit limburg nog wel interessante dingen gaan gebeuren.

2 likes

Ik ga stuk om dat die ene vent als liefdesliedje someone like you wil opzetten.

3 likes

Hahah ja ik ook. Ik dacht: heb je wel eens goed naar de tekst geluisterd? :joy:

1 like

Ik ben net begonnen met kijken, maar Jan is echt leuk en lief en knap! Of heb ik lage standaarden?

1 like

Ik vond de zeeuwse boerin met de fruitboomgaard heel leuk. Ik hoop dat zij een heel lieve man gaat vinden.

@rednails ik vond Jan ook leuk!

3 likes

Het komt straks 3 weken lang van ma-vr op tv! :face_with_raised_eyebrow:

Huh wat

1 like

Waar staat dit?

Insta, in de reels van Yvonne

Vind het wel fijn eigenlijk, beetje zooals b&b vol liefde was :star_struck:

Was echt mn vaste zondagavondje. Maar wow ben benieuwd. Ze stellen nu de boeren voor dus het duurt wel weer even totdat de afleveringen komen denk ik?

2 likes

Ja in het najaar pas las ik

2 likes

Ja het zijn best normale types. In andere seizoenen had je de lijntje snuifje boer, en boer geile Geert
https://youtu.be/PRWJNKsZ91w?si=e8lMfmU2e2qS1Ekk Echt fout nu eigenlijk maar ging hier zo stuk om vroeger.

1 like

Ik dacht vooral: deze vent heeft dus geen fijne motoriek. Wees gewaarschuwd😅

3 likes

Hahah ik heb hier zo om gelachen. Echt een heel sad nummer romantisch noemen hahahahha

Dat van die gordojnroede heb ik gemist. Was dat Jan? Jammer vond die gast nog wel oke overkomen.

Ah dit vind ik wel echt jammer. Echt geen tijd om elke avond bzv te kijken :sweat_smile: Vond het juist altijd zo lekker kneuterig op zondagavond. Ben wel benieuwd hoe dit nieuwe format aanslaat. Bij b&b werkt het natuurlijk heel goed…

1 like

Nee dat met de gordijnroede was Anne, die Fries

1 like

Dat gaat heel veel uitgesteld kijken worden. En dan loop je weer zo achter met collega’s

2 likes

Ja ik vraag me echt af of dit gaat werken. BZV is nog veel slomer dan B&B. Denk niet dat ik zin heb om dat elke avond te gaan kijken, was inderdaad juist lekker voor de zondagavond. Aparte keus wel van de KRO.

3 likes