Ik kijk weer de webserie.
Johan laat na 5 minuten een fotoboek zien en Willem vraagt hardop “even zien, wat kan ik nu nog aan je vragen”. Alsof hij een sollicitatie afneemt. Dit had mooiere tv opgeleverd hoor. Die Willem :’)
Edit: hij eindigt nu ook met “je krijgt zeker nog van me te horen, met hoe of wat. Of dat het wat wordt” :’)
En ze loopt weg en hij zegt in de camera “Zo!” 

Ja wat de fak joh. Vind Bastiaan ook weinig sympathiek dus wat dat betreft matchen ze goed.
Ja ik vind ook dat Willem op tv had gemoeten. Je kan van hem iig niet zeggen dat hij het niet serieus neemt 
En die vooruit blik, met dat iemand had gevraagd of hij al had gezoend
en dat hij die date omschreef als “schappelijk” 

Het is dat dit echt iets is waar ik in deze tijd de hele week naar uit kijk en dan misschien nog meer daar de reacties hier maar God wat was dit saai. Ik vind het ook onwijs saaie boeren en die deelnemers al helemaal.
Ging echt helemaal stuk om de Playmobil vergelijking van die engerd van Annemieke; ik hoop echt dat die elkaar treffen want Jelte is echt te leuk voor haar.
Ik vond het wel chill dat er deze keer geen Vera overkill was en dat ik maar op 1 Vera hoefde te cringen ( echt meit, niemand hoorde je hoor, je was zo ingetogen aan het zingen, dat was ook vast niet de bedoeling). Ik zag die knoop in Snuiffies handeltje al aankomen, snap niet waarom je dan voor zulke jonge meiden kiest zonder kinderen maar ach.
Nee dan Bastiaan- zou hem nog steeds doen though- maar wat een nietszeggende baklap is dat ook. Hopelijk kiest hij voor - ik vind alles goed en leuk-Elise.
En Geert Jan; ik snapte dat kraantje in die boom niet. En die vrouw die makelaar is zit toch werkelijk de hele dag op die telefoon; wat ongezellig. Denk dat zij de oplichtster is. Iemand had hier juice over haar toch? Spilllll it.
Yvonne schreeuwde vandaag niet zo.
Ik kijk altijd terug (omdat ik eerst weet ik veel kijk) en dan scroll ik tijdens het kijken door dit commentaar heen. Als een soort van live verslaggeving.
Heb weer genoten jongens.
Bastiaan kiest Elise, die doet zijn administratie wel.
Geert Jan kiest makelaar Jacqueline die hem vervolgens - helaas voor hem niet letterlijk maar financieel - uitkleedt.
Jan kiest degene die NIET zelf weg rent nadat hij z’n ontzettend complexe leven tot in detail heeft gedeeld, met vier kids, verslavingen, recreatief drugsgebruik en steralisaties.
Geert kiest geile Vera, voor wat ‘actie in de tent’.
Annemiek kiest Eric en ze praten nog een maand over paarden en dan gaat het uit.
“Allllllles is leuk en goed aan hem” meidddd ik heb hier geen woorden voor.
Ik heb zo gelachen om al jullie opmerkingen HAHAHAHAHHA bijna nog leuker dan het programma
Ik vind het dus echt best meevallen hoe rebels Jan is. Hij snuift weleens, dat doen echt heel veel Nederlands (die ook kinderen hebben). En hij heeft zich na vier kinderen laten steriliseren toen hij nog een relatie had met zijn eerste vrouw, wat ik ook niet heel gek vind. En toen hij ging scheiden heeft ie veel alcohol gedronken. Als je hem vergelijkt met Willem, dat is hij heel rebels maar het valt toch best mee. Ik vind het juist goed dat hij er zo eerlijk over is, ook dat hij dit allemaal op nationale tv durft te zeggen.
Met bijna alles eens, alleen denk ik toch dat Geert uiteindelijk die blonde kiest. Vera is leuk voor avontuurtje eens, niet voor lange termijn
Pfff ik kijk t nu terug. Ik erger me heeeeel erg aan Elise die zo jolig doet en zo irritant met dr duim opsteken naar hem. Haha klinkt echt als zeiken maar ze is gewoon irritant. En haar wenkbrauwen en dat ze zei: we hadden het over het levunnnn…
Oh en Vera omg plzzzz ga weg. Hij moet echt voor Angela kiezen.
Edit: die shady opmerking op t laatst van Elise. Doe ff norm???
Even een correctie:
Geert kiest geile vera, voor “waah aactie in deh teahnt”
Ik vind dat ze ook simpel over die kinderen doen. Ik heb 2 stiefkinderen maar ik vind t echt heel pittig.
Ja dat een van hen ook zei “ik kies voor Jan”. Ja, maar hij heeft wél 4 kinderen! Waar zij dus ook mee zou moeten dealen. Ze kan niet doen alsof die er niet zijn of bij horen ofzo. En zijn kinderen gaan misschien altijd “voor”. Vind het nogal wat idd 
Ja, een klik is wel essentieel en sowieso ook met klik is het lastig
Ik vond het eigenlijk vooral een red flag dat hij zei dat hij de scheiding niet zo had zien aankomen, omdat hij ‘altijd maar doorging’. Dat zou voor mij wel aanleiding zijn om te vragen hoe zijn werk-privébalans nu is, want ik zou echt weinig zin hebben om zijn kinderen op te voeden terwijl hij alsmaar werkt. Of is dat te zwartgallig?
Ja… al weet ik niet of t aantal per se uitmaakt
Dit gaat over die boer die ook weinig door vraagt toch/interesse toont? Dan heb je eigenlijk je antwoord al.
Ik vind dat het in deze fase meer een wedstrijd is. Incl highfives met de andere Marit als je nog niet weg hoeft, laten weten dat 4 kinderen, drugs, binnen 2 weken intrekken of een workaholic man ECHT geen probleem is voor je.
Maar ze vergeten volgens mij dat dit dan echt je leven wordt en dat het niet een spel is waar je een trekker kan winnen.
Verder voel ik nog geen verliefdheid ergens, al vond ik de blik van boer geertbastijan wel mooi toen die ene (Ja sorry, weet de namen nog steeds niet) zei: “dan word jij onze schoonmaakster!” en hij heel veelbetekenend naar ~schoonmaakster keek.